بهترین جلوبندی سازی در تهران

بهترین جلوبندی سازی در تهران

حتما حداقل یک بار در زندگی خود با این سوالات مواجه شدید که بهترین جلوس بندی سازی در تهران کجاست ؟ هزینه تعمیر جلوبندی چقدر است ؟ چه مواردی می تواند نشانه خرابی جلوبندی باشد ؟ ویژگی های یک تعمیرگاه خوب کدام است ؟ نگران نباشید چرا که در مقاله امروز ما به تمام این سوالات شما درمورد بهترین جلوبندی سازی در تهران پاسخ می دهیم. پس برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این موضوع و جلوبندی این مقاله را از دست ندهید.

بهترین جلوبندی سازی در تهران

02177454779

بهترین جلوبندی سازی سیار

گاهی اوقات ممکن است اتفاقی برای خودرو شما رخ دهد که حرکت دادن خودرو به ضرر خودرو باشد. به همین دلیل باید جلوبندی سازی ای را بشناسید که علاوه بر خدمات خوب خدمات سیار نیز داشته باشد.اتو رگلاژ با بیش از 3 دهه تجربه در زمینه تعمیر جلوبندی به بهترین جلوبندی سازی در تهران مشهور است. جهت مراجعه حضوری یا استفاده از خدمات سیار با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

بهترین جلوبندی سازی در شرق تهران

اتو رگلاژ به قطع بهترین جلوبندی سازی در شرق تهران می باشد.  بسیاری از مشتریان از غرب تهران برای مراجعه به اتو رگلاژ به شرق تهران می روند. توجه کنید حتما قبل از مراجعه به اتو رگلاژ بهترین جلوبندی سازی در تهران  تماس یبگیرید. تا درب نمایندگی ما معطل نشوید.

اهمیت جلوبندی در عملکرد صحیح خودرو

حتی اگر اطلاعات کمی درمورد خودرو داشته باشید، می دانید که این قسمت تاثیر زیادی در عملکرد خودرو دارد. در واقع سوالاتی که ممکن است رانندگان بپرسند شامل مواردی مانند جلوبندی چیست ؟ شامل چه قسمت هایی می‌ شود ؟ وظیفه قطعات آن چیست ؟ شما باید برای اینکه بدانید در هنگام بروز مشکل چه اقداماتی انجام دهید، ضروری است که به جواب سوالات خود برسید‌. به جرات می توانیم بگوییم یکی از مهم ترین دلایلی که باعث می شود تا مشکل خودرو افراد بیشتر شود و هزینه های زیادی برایشان به دنبال داشته باشد این است که اطلاعات کافی درمورد جلوبندی و مشکلات آن ندارد‌.

در حقیقت هر کدام از قطعات جلوبندی بسیار مهم و حساس هستند و همچین عملکرد و وظیفه خاصی با دارند که در صورت بروز هر گونه مشکل می توانند عملکرد خودرو را تحت تاثیر قرار دهند و برای آن مشکل ایجاد کنند.

 

اگر بخواهیم دقیق تر و ساده تر برایتان توضیح دهیم باید بگوییم که تمام قطعات جلوبندی اتومبیل بهم وصل هستند و اگر هر کدام از آن ها عملکرد درستی نداشته باشد تاثیر مستقیمی روی قطعات دیگر می گذارد. در نتیجه همیشه اطلاعات خود را درمورد جلوبندی خودرو و قطعات آن کامل کنید تا هنگام بروز مشکل سریع محل آن را تشخیص داده و برای تعمیر آن به تعمیرگاه مراجعه کنید‌.

جلوبندی سازی یا تعمیر جلوبندی(بهترین جلوبندی سازی در تهران)

بهترین جلوبندی سازی در تهران

جلوبندی در قسمت جلویی و زیرین ماشی

ن قرار گرفته است که از اهیمت زیادی برخوردار است. وظیفه جا بندی تعلیق خودرو و یا همان کم کردن میزان لرزش خودرو در حین رانندگی می باشد‌.‌جلوبندی خودرو باعث می شود تا شما بتوانید در سطوح نا هموار به راحتی حرکت کنید. علاوه بر این جلوبندی خودرو از انتقال ضربه به بخش داخلی خودرو جلوگیری می کند‌.

در جلوبندی اتومبیل قطعه ای به نام کمک فنر وجود دارد که درواقع مانند ضربه گیر عمل می کنند و از بروز هر گونه مشکل در قسمت هایی همچون دیفرانسیل گیربکس، فرمان و سیب‌ های فرمان جلوگیری می کنند. در نتیجه نقش این قسمت یعنی جلوبندی در خودرو ها و مخصوصا اتومبیل های خارجی بسیار مهم و حیاتی است.

جلوبندی شامل چه قسمت هایی می باشد ؟

این قسمت شامل قطعاتی همچون فنر، کمک فنر، اکسل، میل موجگیر یا میل تعادل، بلبرینگ ها، سیبک ها، سگ دست، شغال دست، رام و .‌‌‌‌‌.. است. هر کدام از این‌ قطعات مذکور وظیفه خاصی را به عهده دارند و تمام آن ها در کنار یکدیگر یک رانندگی راحت و لذت بخش را برای شما ممکن می سازند.لازم است بدانید که تقریبا تمام قسمت های جلوبندی به مرور زمان دچار مشکل شوند و اگر خودرو خود را به سرویس جلوبندی برید، احتمال بروز مشکل به حداقل می رسد

وظیفه قطعات جلوبندی خودرو

حال که با ماهیت جلوبندی خودرو و قطعات آن آشنا شدید می خواهیم وظیفه هر کدام از این قطعات را برای شما شرح دهیم. پس در این بخش با ما همراه باشید.

1.سگ دست:

وظیفه این قطعه نگهداری چرخ، چرخاندن آن روی محور فرمان را بر عهده دارد. در واقع سگ دست قطعه ای لولا مانند می باشد که قطعاتی مانند دیسک های ترمز، فرمان خودرو، کمک ها، توپی و اتصالات چرخ را به یکدیگر وصل می کند. سگ دست اصلی ترین قطه جلوبندی محسوب می شود که اجزای دیگر چرخ روی آن وصل می شوند.

2.رام:

قطعه بعدی یک قسمت فلزی است که دو سر آن به شاسی ها متصل می باشد. وظیفه این قسمت اتصال بقیه قسمت های جلوبندی به اتاق می باشد.

3.فنر:

این قطعه که به لول فنر نیز می گویند، وزن اتاق روی آن قرار دارد. فنر ها قابلیت ارتجاعی دارد که به همین دلیل بیشتر ضربات جاده روی آن ها وارد می شود. شما نباید ارتفاع فنر خود را تغییر دهید چرا که این کار غیر استاندارد محسوب می شود.

4.کمک فنر ها:

قطعه بعدی کمک فنر ها است که در نزدیکی چرخ ها قرار دارد تا نوسانات فنر را کنترل و همچنین روان کند. یک سر این فنر ها به شاسی (اتاق) و سر دیگر آن به قسمتی از سیستم تعلیق همچون پوسته اکسل یا طبق وصل می باشد. در این مواقع حرکت فنر به دلیل افزایش و کاعش طول کمک فنر می شود.

انواع کمک فنر :

 

کمک فنر ها انواع مختلفی دارند که در این بخش آن ها را برای شما نام می بریم.

-فنر هیدولیکی یا روغنی

– فنر گازی یا بادی

-تلسکوپی

-کمک فنر هیدرواستاتیکی

-کمک فنر اهرمی

5.سیبک ها:

سیبک ها قسمتی است که علاوه بر وصل کردن چرخ ها به سیستم تعلیق خودرو، چرخیدن چرخ ها را ممکن می سازد. این قطعه که شکلی کروی مانند موجب چرخیدن سه محور مختصاتی، که نتیجه هدایت و فرمان دهی به قسمت جلو خودرو می شود. علاوه بر این، قطعه موجب خنثی شدن حرکت های ناخواسته همچون ورود به یک دست انداز می باشد. این قطعه از یک قسمت به طبق های ماشین و از طرفی دیگر به متعلقات چرخ متصل است. فرمان خودرو به هر طرف بچرخانید سیبک جلوبندی شما نیز به همان طرف می چرخد. سیبک ها معمولا توسط نیرو های کششی تحت فشار هستند و در تلاشند تا میزان اصحکاکی کع بین قطعات به وجود آمده رو کمتر کنند. همچنین بخشی از وزن خودرو را سیبک تحمل می کند.

6. طبق:

این قطعه بازوهایی هستند که سیستم تعلیق خودرو متصل م

ی کند. طبق ها توسط بوش ها به شاسی خودرو و از طریق اتصال گوی و کاسه به چرخ خودرو منتهی می شوند.

7. میل تعادل یا میل موجگیر:

میل تعادل که به آن میل موجگیر نیز می گویند، معمولا جهت بالا بردن تعادل خودرو و جلوگیری از چپ شدن خودرو مورد استفاده قرار می گیرد. وظیفه این قسمت تقسیم نیرو بین چرخ ها هنگام حرکت خودرو در پیچ ها می باشد و همچنین نمی گذارد که خودرو به یکی از طرفین خم شود. میله تعادل دو اتصال دو دو سر فنر های چپ و راست را به یکدیگر ممکن می سازد، این عمل باعث کاهش  استقلال عملکردی فنر های چپ و راست می شود. در نتیجه طبق های پایین در جهت مخالف حرکت می کنند و میل تعادل را می پیچانند. میل تعادل در جهت پیچش مقاومت می کند. این عمل لاعث سفت شدن سیستم تعلیق هنگام پیچیدن خودرو می شود که در نتیجه اتاق خودرو کمی کج می شود.

چه مواردی نشان دهنده وجود مشکل در جلوبندی می باشد؟

همانطور که کمی پیش بیان کردیم، جلوبندی نقش مهم و اساسی ای در تعادل خودرو دارد و اگر هر گونه عدم تعادلی در خودرو شما وجود داشته باشد، به این معناست که جلوبندی خودرو شما به مشکل خورده است.

به عنوان مثال اگر فرمان خودرو شما هنگام رانندگی در سرعت های مختلف عدم بالانس و عدم تعادل داشته باشد، در این مواقع به احتمال زیاد سیبک شما به مشکل خورده است. یا اگر از دست انداز یا از سطوح ناهموار رد شوید و صدای غیر معمولی به گوشتان می خورد، در این حالت ممکن است در فنر و میل فرمان شما مشکلی وجود داشته باشد. در صورتی که صدای زوزه مانندی از چرخ خودرو خود می شنوید، نشانه از خرابی بلبرینگ شما است. نشانه دیگری که می خواهیم به شما بگوییم کشیده شدن فرمان به  سمت فرمان خودرو کشیده می شود بايد سریعا به نزدیک ترین تعمیرگاه مراجعه کنید‌.

هزینه تعمیر جلوبندی در بهترین جلوبندی سازی در تهران

در بهترین جلوبندی سازی در تهران معمولا هزینه تعمیر جلوبندی معمولا چندان گران نیست‌. اما اگر در همان مرحله اول که جلوبندی شما به خودرو به مشکل می خورد به تعمیرگاه مراجعه نکنید، با مرور زمان مشکل جلوبندی شما بدتر خواهد شد و هزینه های بیشتری به دنبال خواهد داشت.

اگر خودرو شما یک خودرو وارداتی است بايد به دنبال مطمئن ترین و بهترین تعمیرگاه مراجعه کنید. این قسمت در خودرو نقش مهمی دارد پس باید تعمیر آن توسط افراد متخصص و مسلط با بهترین تجهیزات و دستگاه های به روز انجام شود. این بخش از آنجایی که قسمت جلویی و زیرین خودرو است و وظیفه آن ایجاد راحتی هنگام رانندگی بوده و وظیفه دیگر آن این است که  هنگام عبور از سطوح ناهموار باعث احساس راحتی می شود‌.

ویژگی بهترین جلوبندی سازی در تهران

مهم ترین دلیلی که می تواند از بروز مشکل در جلوبندی خودرو جلوبندی کند این است که سرويس دوره ای خودرو باید توسط افراد حرفه ای  و در مجموعه های تعمیر معتبر و شناخته شده انجام شود‌. در نتیجه یکی از بهترین ویژگی های بهترین جلوبندی سازی در تهران این است که معتبر و شناخته شده باشد‌.

توجه به سرویس دوره ای همواره در تعمیرگاه های شرق تهران باید یه گونه ای باشد که بتوانند  در سریع ترین زمان ممکن تشخیص داد ه شده و تعمیر شود. در نتیجه تعمیرگاهی که در تهران به آن مراجعه می کنید، باید سرعت عمل بالایی داشته باشد‌.

از آنجایی که افراد فوق العاده حرفه ای در تعمیر گاه های تهران وجود دارند، از همین رو جزو معتبر ترین مراکزی هستند که شما می تواند با اطمینان کامل خودروی خود را به آن ها داده و از هزینه های گزاف جلوگیری کنید.

چه مواردی نشان دهنده وجود مشکل در قسمت جلوبندی خودرو می باشد ؟

در این بخش می خواهیم مواردی که حاکی از خرابی جلوبندی هستند و شما باید به آن ها توجه ای ویژه داشته باشید را بیان کنیم. همچنین شما باید در صورت بروز هر کدام از این مشکلات به تعمیرگاه مراجعه کرده و از پیش آمدن هر گونه مشکل جدی جلوگیری کنید. قبل از هر موضوعی بهتر است بهترین جلوبندی سازی در تهران یعنی اتو رگلاژ را بشناسید.

 

-هنگام تغییر سرعت چرخ ها تعادل خودشان را از دست می دهند و این موضوع نشان دهنده خرابی سیبک ها در جلوبندی خودرو می باشد.

 

-هنگام تغییر سرعت بالانس چرخ ها از بین می رود.

 

-صدای غیر عادی هنگام عبور از سطوح ناهموار و دست انداز ها که می تواند مشکل در کمک فنر و میل موجگیر خودرو شما باشد.

 

-هنگام دور زدن در پیچ جاده ها اگر صدای صوت مانندی شنیدید یعنی جلوبندی شما مشکل دارد.

 

-انحراف و کشیده شدن خودرو به قسمتی از جاده که به معنای خرابی و مشکل در جلوبندی می باشد.

 

امکان تشخیص خرابی های مذکور در جلوبندی سازی های حرفهای و معتبر بسیار آسان است و شما اگر جلوبندی سازی خوبی را انتخاب کنید نباید نگران خودرو خود باشید.

خدمات مربوط به خودرو های خارجی در جلوبندی سازی ها

حال می خواهیم خدماتی که جلوبندی سازی ها جهت تعمیر ماشین های خارجی ارائه می دهند را برای شما بیان کنیم این خدمات شامل :

-تعمیر موتور خودرو

-جلوبندی خودرو

– کمک بادی خودرو

-تعمیر گیربکس خودرو

-رفع مشکلات موجود در سیستم برق خودرو

-صافکاری خودرو

-تعمیر تخصصی خودرو

 

رفع تمامی مشکلات موجود در خودرو های خارجی در تمام تعمیرگاه های حرفه ای شرق تهران به صورت صفر تا صد صورت می گیرد. بدین ترتیب شما می توانید با مراجعه به این مراکز مشکل جلوبندی خودرو خود را برطرف کنید.شما باید توجه ویژه ای به سرویس دوره ای خودرو خود کنید تا مطمئن باشید مشکلات جلوبندی و سایر قسمت های خودرو شما در سریع ترین زمان تخشیص داده شده و مشکل خودرو شما حل می شود.

درواقع اصلی ما ارائه خدمات حرفه ای و کامل در این مجموعه و جلب رضایت شما می باشد. خوشبختانه با وجود تجهیزات حرفه ای و کامل، همچنین بر اساس استاندارد های روز جهانی، ما می توانیم بهترین خدمات جلوبندی را به شما ارائه دهیم.

به یاد داشته باشید هنگام کشیده شدن فرمان خود، صدا دادن جلوبندی، شنیدن هر گونه صدای غیر معمول و غیر عادی، کشیده شدن ماشین به طرفین، لرزیدن و کشیده شدن فرمان سریعا باید به یک تعمیرگاه مراجعه کنید تا مشکل خودرو شما تخیص داده شده و تعمیر شود. اما توجه داشته باشید اگر به دنبال بهترین جلوبندی سازی در تهران هستنید باید خودرو خود را به مطمئن ترین و معتبر ترین تعمیرگاه، با افراد متخصص و حرفه ای ببرید. که پیشنهاد ما به شما بهترین جلوبندی سازی در تهران اتو رگلاژ می باشد. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

نشانه های خرابی جلوبندی در خودرو

حال که می خواهیم با بهترین جلوبندی سازی در تهران آشنا شویم بهتر است تا با نشانه های خرابی خودرو آشنا شویم تا بدانیم هنگام بروز کدام نشانه ها باید سریعا به تعمیرگاه مراجعه کنیم.

 

سواری خشک و سفت

هنگامی که احساس کردید در رانندگی خودرو خود دیگر احساس راحتی نمی کنید و به سختی رانندگی می کنید، یعنی جلوبندی شما مشکل دارد. همچنین هنگام بروز این مشکل، ممکن است سیستم تعلیق خودرو شما به مشکل خورده باشد. در این حالت هنگامی که در خودرو نشسته اید، تمام پستی بلندی های جاده را احساس می کنید.

اختلالات فرمان خودرو

یکی دیگر از نشانه های خرابی جلوبندی این است که فرمان شما کشیده می شود و یا اصطلاحا می زند.به معنا که در هنگام پیچیدن ماشین، فرمان دهی خودرو بر خلاف فرمانی که شما می دهید عمل می کند. در بیشتر موارد، علت این اختلال خرابی جلوبندی می باشد. به عنوان مثال ممکن است زاویه تایر ها، مرکز تعادل و بالانس خودرو دچار مشکلات و یا اختلالاتی شده باشد. همچنین در سرعت های خاص فرمان شما می لرزد که معمولا به دلیل بالانس نبودن چرخ ها یا وجود مشکل در سیبک ها می باشد. علاوه بر این اگر ماشین شما گیج می زند و به طرفین منحرف می شود، باز هم احتمال خرابی جلوبندی شما بسیار بالا است.

وجود آج های ناهمگون روی تایر ها

در صورتی که روی لاستیک های خودرو خود سایییدگی مشاهده می کنید و یا آج های ناهمگون روی آن ها وجود دارد، یعنی جلوبندی شما خراب است. علاوه بر این صدای شنیدن صوت مانند هم مخصوصا هنگام دور زدن، یعنی بلبرینگ چرخ های شما خراب است.

روغنی بودن قطعات سیستم جلوبندی

در صورتی که فنر و یا کمک فنر های خودرو شما چرب و روغنی باشند، به این معنا است که جلوبندی خودرو شما مشکل دارد.

خرابی سیستم تعلیق

برای پی بردن به اینکه سیستم تعلیق شما مشکل دارد یا خیر، می توانید خودرو خود را در جایی پارک کنید و سپس با کمک گرفتن از دستان خود یک سمت کاپوت خودرو را به سمت پایین فشار دهید. حال بعد از برداشتن دستان خود به حرکت خودرو دقت کنید، در صورتی که بعد از برداشتن دست هایتان، خودرو بیش از دو یا سه بار بالا و پایین شد، این یعنی سیستم تعلیق شما به بازبینی و تعمیر نیاز دارد و سریعا باید به یک تعمیرگاه مراجعه کنید. نکته دیگری که باید توجه داشته باشید این است که شنیدن صدای های نامتعارف در هنگام عبور از موانع و دست انداز ها نیز می توانید بر مبنای خرابی کمک فنر ها و میل تعادل (میل موجگیر) در خودرو باشد.

برخی از دلایل خرابی جلوبندی خودرو

لاستیک های خراب

آج تایر ها، کیفیت آن ها و نحوه قرارگیری شان یکی از پارامتر های جلوبندی سالم محسوب می شود.

عدم بالانس چرخ ها

اگر چرخ های خودرو شما بالانس نباشد، فرمان خودرو می لرزد.

ناکافی بودن عملکرد میل تعادل

میل تعادل نیز توسط دو بوش در جلوبندی ماشین قرار گرفته است و اگر بوش ها خراب شوند، غریبلک فرمان می لرزد و اصطلاحا می زند.

خدمات اتو رگلاژ بهترین جلوبندی سازی در تهزان :

بعد از معرفی بهترین جلوبندی سازی در تهران برای تعمیر شیشه های خودرو شما می توانید به یکی از بهترین و حرفه ای ترین تعمیرگاه ها یعنی شیشه اتومبیل عبدالهی مراجعه کنید.

5 دیدگاه دربارهٔ «بهترین جلوبندی سازی در تهران»

  1. من اومدم اتو رگلاژ برای جلوبندی آی ۲۰ ام خیلی راضی بودم تازه منو برای صافکاری و شیشه هم به بهترین جاها معرفی کردند.

  2. سلان من برای وراکروز مراجعه کردم واقعا دمتون گرم به دوستانم هم معرفی تون کردم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید