تعمیر جلوبندی اف جی کروز

تعمیر جلوبندی اف جی کروز

ما میخواهیم در این مقاله به بررسی تعمیر جلوبندی اف جی کروز بپردازیم . خودرو های افرود یکی از اتومبیل های جا دار و زیبا هستند که طرفداران زیادی دارند. اما هنگامی که هزینه می کنید و این نوع خودرو ها را خریداری می کنید، اولین چیزی که بیاد به آن اهمیت دهید و به درمورد آن اطلاعات کنید جلوبندی اش می باشد. همانطور که متوجه شدید امروز می خواهیم درمورد جلوبندی یک خودرو آفرودی یعنی تعمیر جلوبندی اف جی کروز با شما صحبت کنیم. این انومبیل از لحاظ شتاب و جا دار بودن بسیار با کیفیت است. در ادامه درمورد مشخصات این خودرو و قیمت قطعات آن بیشتر با شما صحبت خواهیم کرد. پس برای کسب اطلاعات بیشتر این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

جهت اطلاع از هزینه و اجرت اف جی کروز و تعمیر عقب بندی اف جی کروز با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

تعمیر جلوبندی اف جی کروز

خودرو اف جی کروز

۰۹۱۹۴۱۴۳۴۰۰

اتومبیل تویوتا اف جی کروزر خودرویی است که در بین سال های 2006 الی 2016 تولید شد. این ماشین در کلاس شاسی بلند قرار داشته و طراحی آن موتور جلو، توزیع نیروی پیشران، خودروی چهار چرخ محرک بوده و طول آن 9/183 اینچ، عرض آن در حالت طبیعی 6/74 اینج و ارتفاع آن 3/71 اینچ و وزن آن 40.050 پوند می باشد. سیستم جعبه دنده خودرو 5 دنده به صورت خودکار و دستی است. این ماشین در واقع به عنوان جایگزین خودرو تویوتا اف جی 40 محسوب می شود. این خودرو سال ها تولید می شد و حتی به صورت جانشین در جنگ ایران و عراق از آن استفاده می شد. رقیب این ماشین خودرو جیپ رانلگر و نیسان اکسترا به شمار می آید.

جهت اطلاع از هزینه و اجرت اف جی کروز و تعمیر عقب بندی اف جی کروز با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

تعمیر جلوبندی اف جی کروز

۰۹۱۹۴۱۴۳۴۰۰

حال که با این خودرو آشنا شدید سراغ موضوع مهم یعنی تعمیر جلوبندی اف جی کروز می رویم. جلوبندی خودرو شامل محور زیرین وجلویی آن می باشد و وظیفه آن تعادل، هندلینگ، هدایت خودرو، ایجاد راحتی هنگام رانندگی و رد شدن از سطوح ناهموار می باشد. این قسمت قطعات مختلفی را شامل می شود که این قطعات اعم از سگ دست، شغال دست، رام، سیبک ها، کمک فنر ها و فنر، چرخ ها، فرمان و میل فرمان، بلبرینگ و … می باشند. این قطعات هر کدام وظایف خاصه خودشان را دارند و در صورت خراب شدن هر کدام از آن ها، در حرکت خودرو مشکل ایجاد می شود

جهت اطلاع از هزینه و اجرت اف جی کروز و تعمیر عقب بندی اف جی کروز با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

نشانه خرابی جلوبندی اف جی کروز

۰۹۱۹۴۱۴۳۴۰۰

1-شنیدن صدای نامتعارف

برای تعمیر جلوبندی اف جی کروز، لازم است تا از نشانه های خرابی جلوبندی خودرو با خبر شود. هنگامی که جلوبندی خودرو شما خراب می شود دارای نشانه های مختلفی است که شما با دقت به آن ها می توانید به خراب شدن جلوبندی خود پی ببرید. یکی از این نشانه ها تولید صدای غیر های و نا متعارف است که در این شرایط ممکن است شاسی خودرو شما به مشکل خورده باشد و یا ایجاد سایش، اصحکاک، بر هم خوردن و بالانس قطعات سیستم تعلیق نیز موجب صدای های غیر عادی می شود. جهت تعمیر و تعویض شیشه جلو اف جی کروز می توانید به وب سایت عبدالهی گلس مراجعه کنید.

2- انحراف خودرو در سرعت های بالا

جهت گیری گشتاور یا انحراف خودرو، مخصوصا در سرعت های بالا و شتاب گیری سریع از نشانه دیگر خرابی جلوبندی است و باید برای تعمیر جلوبندی اف جی کروز خود اقدام کنید. بدین ترتیب جهت گیری و انحنای دائمی خودرو هنگام شتاب گیری و در یک سمت مشخص نشانه به مشکل خوردن شاسی خودرو است.

3-انحراف یا گیجی فرمان

انحراف خودرو که به اصطلاح گیجی فرمان نیز به آن گفته می شود که یکی دیگر از نشانه های خرابی جلوبندی است. تصادفات و وارد شدن ضربات شدید به محور خودرو، موجب گیجی خودرو و انحراف فرمان می شود. در صورت مشاهده کردن این نشانه به تعمیرگاه مراجعه نکرده و برای تعمیر جلوبندی اف جی کروز افدام نکنید، مشکل جلوبندی خودرو شما بدتر شده و هزینه بیشتری به دنبال دارد

4- لرزش و زدن فرمان خودرو

یکی از دلایلی که ممکن است موجب لرزش و زدن فرمان خودرو شود، خرابی سیبک ها می باشد. هنگامی که سیبک خراب شود و حرکت مفصلی را درست انجام نمی دهد و این مشکل به وجود میاید. سیبک خودرو شما نباید در راستای محور y باشد. به بیانی دیگر سیبک نباید حرکت عمدی داشته باشد. لقی مجاز در راستای عمود آنقدر کم است که با دست احساس نمی شود. در نتیجه خرابی و لقی سیبک باعث فرمان و زدن آن می شود. به محض مشاهده کردن این مشکل باید اقدام به تعمیر جلوبندی اف جی کروز کنید.

در انو رگلاژ انواع خدمات مربوط به جلوبندی سازی خودرو انجام می شود و شما می توانید جهت راهنمای های بیشتر و کسب اطلاعات با شماره درج شده تماس حاصل فرمایید.

قیمت قطعات جلوبندی اف جی کروز

۰۹۱۹۴۱۴۳۴۰۰

یکی از راه های تعمیر جلوبندی اف جی کروز، تعویض جلوبندی قطعات آن است. به همین دلیل لازم است تا از قیمت قطعات آن با خبر شودید.

سیبک موج گیر جلو اف جی کروز: 740.000 تومان

بوش طبق کوچک چایین اف جی کروز: 330.000 تومان

کمک جلو اف جی کورز: 7.135.000 میلیون تومان

کمک فنر عقب اف جی کروز: 3.244.000 میلیون تومان

سپر جلو تویوتا اف جی کروز: 7.738.000 میلیون تومان

دیسک چرخ جلو تویوتا اف جی کروز: 1.397.000 میلیون تومان

جلو پنچره جلو تویوتا اف جی کروز: 5.700.000 میلیون تومان

لپی سپر عقب راست تویوتا اف جی کروز: 2.919.000 میلیون تومان

لپی سپر عقب چپ تویوتا اف جی کروز: 2.919.000 میلیون تومان

هزینه و اجرت تعمیر جلوبندی بستگی به نوع کاری که خودرو دارد ممکن است متفاوت باشد شما نیتوانید برای اطلاع دقیق تر از قیمت و استعلام اجرت با اتو رگلاژ تماس بگیرید.

چگونه از خراب شدن جلوبندی اف جی کروز جلوگیری کنیم؟

۰۹۱۹۴۱۴۳۴۰۰

قبل از اینکه کار به تعمیر جلوبندی اف جی کروز بکشد، بهتر است تا بدانید برای جلوگیری آن چه کار هایی باید انجام دهید.

1-بررسی و ارزیابی دقیق و مطمئن شدن از سالم بودن لاستیک ها

2- بالانس بودن چرخ ها مخصوصا چرخ های جلو تاثیر زیادی در کاهش عیب های احتمالی جلوبندی خودرو دارند. در صورتی که لاستیک های خودرو شما بالانس نباشد، موجب سخت و سفت چرخیدن فرمان و اشکال در هدایت و هندلینگ خودرو می شود.

3- تنظیم و بالانس نبودن فرمان خودرو اقدامات دیگری است که بسیار مفید می باشند. تنظیم زاوایای فرمان خودرو باعث  کاهش لرزش و عملکرد مطلوب و چرخش مناسب فرمان خودرو می شود.

4-به کار بردن اجزا و قطعات با کیفیت، مرغوب و استاندارد در سیستم تعلیق خودرو، عامل مهمی برای جلوگیری از خرابی و نقص فنی خودرو می باشد.علاوه بر این کنترل نوسانات و ضربات موجود در جاده، از طریق کمک فنر انجام می شود.

5یکی از کار هایی که جهت جلوگیری خرابی جلوبندی خودرو و نرفتن به تعمیر جلوبندی اف جی کروز انجام دهید، سالم بودن دیسک ها و سیستم ترمز و مطمئن شدن از سلامت میل تعادل و سیبک خودرو، کار دیگری است که می توانید انجام دهید.

خدمات جلوبندی سازی اتو رگلاژ

در شیشه اتومبیل عبدالهی انواع خدمات مربوط به شیشه خودرو انجام می شود که شما در صورت نیاز می توانید به سایت آن ها مراجعه کرده و با کارشناسان آن ها تماس بگیرید تا آن ها شما را راهنمایی کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید