تعمیر جلوبندی ام وی ام 110

تعمیر جلوبندی ام وی ام 110

ما در این مقاله می خواهیم در مورد تعمیر جلوبندی ام وی ام 110 صحبت کنیم و بهترین جلوبندی سازی در تهران را به شما نشان دهیم. خودرو چری کیو کیو ۳ که به آن ام وی ام ۱۱۰ نیز می گویند مدلی از خودروی چری اس ۲۱ است که توسط شرکت خودروسازی مدیران دب ایران و طبق توافقی با شرکت خودروسازی چینی خودرو تولید می شود. یکی از قطعات و قسمت های مهم این خودرو جلوبندی است که در این مقاله می خواهیم آن را بررسی کنیم. در این مقاله ما می خواهیم به جلوبندی، قطعات آن، نشانه های خرابی و بسیاری از موارد مهم دیگر بپردازیم. پس با تعمیر جلوبندی ام وی ام ۱۱۰ همراه ما باشید تا با این خودرو و جلوبندی آن کاملا آشنا شوید.

جهت تعمیر جلوبندی ام وی ام 110 و عقب بندی و میزون فرمون ام وی ام 110 با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

جلوبندی چیست؟

جلوبندی به قسمت های جلویی و زیرین خودرو گفته می شود که دارای قطعات متعددی بوده و وظایف مهمی را بر عهده دارد. از جمله این وظایف شامل حرکت، سکون، تعادل، هندلینگ، هدایت و … هستند. البته جلوبندی یک وظیفه مهم را بر عهده دارد و آن هم این است که جلوبندی از چپ شدن خودرو جلوگیری می کند. علاوه بر این اگر شما هنگام رانندگی خصوصا هنگام رد شدن از سطوح ناهموار مانند دست انداز ها احساس راحتی می کنید، به دلیل وجود جلوبندی است.

سیستم تعلیق یکی دیگر قطعات خودرو است که با جلوبندی خودرو رابطه نزدیک و تنگاتنگی دارد. اما تفاوت هایی نیز با یکدیگر تفاوت دارند. جلوبندی قسمت هایی همون میل فرمان، فرمان و تمام قسمت های جلویی شده و سیستم تعلیق دارای قسمت هایی مانند کمک فنر و چرخ های جلو می باشد. این قسمت یعنی جلوبندی دارای قطعاتی نیز است که در ادامه آن ها را نام می بریم.

جهت تعمیر جلوبندی ام وی ام 110 و عقب بندی و میزون فرمون ام وی ام 110 با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

قطعات جلوبندی ام وی ام ۱۱۰

-سیستم تعلیق خودرو

-بلبرینگ ها

-رام

-کمک فنر و فنر ها

-تایر ها

-سیبک ها

-بوش

-طبق ها

-میل موجگیر یا میل تعادل

-میل فرمان

-سیستم فرمان

نشانه های خرابی جلوبندی ام وی ام ۱۱۰

رانندگی خشک و سفت

در صورتی که احساس کردید خودرو شما خشک و سفت سواری می دهد و با دیگر احساس راحتی ندارید، یعتی جلوبندی خورو شما به مشکل خورده است. در چنین شرایطی شما تمام پستی و بلندی در مسیر را احساس خواهید کرد.

جهت تعمیر جلوبندی ام وی ام 110 و عقب بندی و میزون فرمون ام وی ام 110 با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

خرابی سیستم تعلیق

برای چک کردن خرابی این قسمت می توانید با کمک دستان خود کاپوت خودرو را به سمت پایین فشار دهید. سپس دستان خور را به سمت پایین فشار دهید و بعد دستان خود را بردارید اگر خودرو شما بیش از دو یا سه بار بالا و پایین شد یعنی سیستم تعلیق شما خراب بوده و به بازبینی و تعمیر نیاز دارد.

آج های ناهمگون بر روی تایر ها

در صورتی که تایر خودرو شما در مدت زمان کوتاهی ساییده شده و یا ساییدگی ناهمگون در آج های تایر دیده می شود نشان از خرابی جلوبندی ماشین است. علاوه بر این شنیدن صدای سوت مانند نیز از چرخ ها خصوصا هنگام دور زدن معمولا در اثر خرابی بلبرینگ چرخ ها می باشد.

جهت تعمیر جلوبندی ام وی ام 110 و عقب بندی و میزون فرمون ام وی ام 110 با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

روغنی بودن قطعات سیستم جلوبندی

اگر روی قطعات جلوبندی خودرو خصوصا کمک فنر های آن روغن مشاهده کردید و یا چرب بود، یعنی جلوبندی شما به مشکل خورده است.

اختلالات فرمان خودرو

کشیده شدن فرمان یکی دیگر از نشانه های خرابی جلوبندی محسوب می شود.‌در این شرایط فرمان خودرو شما لرزیده یا اصطلاحا می زند. همچنین هنگام پیچیدن خودرو، فرمان آن بر خلاف فرمان دهی راننده عمل می کند. به عنوان مثال ممکن است زاویه تایر ها، مرکز تعادل و بالانس خودرو دچار اختلالاتی شده باشند.‌همچین در صورت ایراد قسمت هایی همچون سیبک یا چرخ ها فرمان شما در سرعت های خاص می لرزد. در خرابی جلوبندی خودرو گیج می زند و به طرفین منحرف می شود.

دلایل خرابی جلوبندی ام وی ام ۱۱۰

لاستیک های خراب

آج های، کیفیت آن ها و نحوه قرار گیری شان در اکثریت پارامتر های جلوبندی سالم تاثیر مستقیم دارد. حتی تفاوت میزان آج تایر لاستیک چپ و راست می تواند غریبلک را تا حدودی بلرزاند. در نتیجه باید به کیفیت لاستیک ها مخصوصا لاستیک های جلو توجه کنید.

بالانس نبودن چرخ ها

اگر چرخ های ماشین بالانس نباشند فرمان خودرو می لرزد و اگر به این علائم بی توجهی کنید، جلوبندی خودرو شما خراب می شود.

خرابی ترمز

نیروی ترمز باید بین چرخ ها به یک اندازه تقسیم شود در غیر این صورت یک چرخ بیشتر از دیگری تحت فشار قرار می گیرد. در نتیجه تغییر دور به سرعت صورت می گیرد و فرمان خودرو شما به یک سمت منحرف می شود.

فنر و کمک فنر ضعیف

اگر کمک فنر و فنر ماشین ضعیف شده باشد، سیستم هدایت خودرو تحت تاثیر قرار می گیرد. در نهایت فرمان کشیده می شود.

خرابی بازوی سگ دست

خرابی بازوی سگ‌دست موجب کشیده شدن فرمان به یک سمت می شود. اما خوشبختانه تعمیر و تعویض آن کار سخت و هزینه بری نیست.

آسیب شاسی خودرو

اگر شاسی خودرو شما آسیب دیده باشد، به سرعت به تنظیمات اولیه کارخانه بر می گردد و ابعاد شاسی بهم می ریزد. خودرویی که به علت تصادف شاسی آن تغییر حالت پیدا کرده باشد و به سرعت در سیستم جلوبندی مشکل پیدا می کند. برگرداندن شاسی به حالت اولیه و تنظیم کارخانه بسیار سخت و حتی گاهی غیر ممکن است.‌کشیدن فرمان به یک سمت خراب شدن سریع پلوس ها و پاره شدن گردگیر از نشانه های خرابی شاسی خودرو است.

هزینه تعمیر جلوبندی ام وی ام ۱۱۰

برای تعمیر جلوبندی این خودرو و اجرت تعمیر جلوبندی ام وی ام ۱۱۰ دانستن چند نکته ضروری است. اولین و مهم ترین نکته قطعه ای که خراب شده، می باشد. چرا که هر قطعه با قطعه ای دیگر و در خودرو های دیگر متفاوت است. نکته بعدی شدت خرابی آن قطعه می باشد که در قیمت تعمیر آن موثر است. سومین نکته کاری که روی خودرو شما انجام می شود، است. همچنین متریال مورد استفاده و قطعاتی که تعویض می شوند هم در تعیین قیمت جلوبندی این خودرو بی تاثیر نیستند. چرا که قطعات در  کشور های مختلف و توسط کارخانه های مختلف تولید می شوند. از همین رو قیمت آن ها با هم متفاوت است. متریالی که ماشین های مختلف برای تعمیر آن ها استفاده می شود، با توجه به خرابی قطعات جلوبندی متفاوت می باشد.

جهت تعمیر جلوبندی ام وی ام 110 و عقب بندی و میزون فرمون ام وی ام 110 با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

خدمات تعمیر جلوبندی ام وی ام 110 اتو رگلاژ

برای مطالعه بیشتر خودرو ام وی ام 110 و قطعات آن می توانید به سایت ویکی پدیا مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید