تعمیر جلوبندی بنز E200

امروزه تعمیر جلوبندی خودرو با گذشته تفاوت های زیادی دارد. زیرا در گذشته قطعات خودرو با اکنون متفاوت بود. حال در این شرایط یکی از بهترین کار هایی که می توان کرد این است که هر سه یا چهار ماه جلوبندی خودرو خود را به یک تعبیر کار نشان دهید تا در صورت وجود هر گونه ایراد آن را تعمیر کنند‌. بدین ترتیب اگر می خواهید با جلوبندی، قطعات، وظیفه، نشانه خرابی و دلایل آن آشنا شوید، در مقاله تعمیر جلوبندی بنر e200 همراه ما باشید.

جهت اطلاع از هزینه و اجرت تعمیر جلوبندی بنز e200 و عقب بندی بنز e200 با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

تعمیر جلوبندی بنز E200

جلوبندی چیست ؟

از آنجایی که از  نام این خودرو پیداست جلوبندی درواقع همان محور جلویی و زیرین خودرو است که فعالیت هایی همچون حرکت، سکون، تعادل، هندلینگ هدایت، جلوگیری از چپ شدن، ایجاد احساس راحتی در سطوح مختلف را ممکن می سازد. در واقع  وظیفه آن به حرکت در آوردن خودرو و کنترل آن است.

جهت اطلاع از هزینه و اجرت تعمیر جلوبندی بنز e200 و عقب بندی بنز e200 با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

قطعات جلوبندی بنز e200

جلوبندی قطعات متعددی را شامل می شود و هر کدام از آن ها کار به خصوصی را انجام می دهند. این قطعات شامل موارد زیر هستند:

-بلبرینگ ها

-تایر ها

-فنر و کمک فنر ها

-سیبک

-توپی چرخ

-سیبک

-طبق ها

-سیستم فرمان و فرمان

-سیبک مفصلی

-دسته موتور

-رام

-سگ دست

-شغال دست

-میل موجگیر و یا میل تعادل

-سیستم تعلیق

جهت اطلاع از هزینه و اجرت تعمیر جلوبندی بنز e200 و عقب بندی بنز e200 با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

علائم خرابی جلوبندی بنز e200

به طور کلی علائم و نشانه های خرابی تقریبا در تمام خودرو ها به یک شکل است. این علائم اعم از:

-سواری خشک و سفت

اولین علائم که شما می توانید با توجه به آن متوجه خرابی خودرو شوید، نداشتن احساس راحتی در خودرو است. یعنی هنگامی که احساس کردید خودرو شما سفت و خشک و سواری می دهد و دیگر احساس راحتی گذشته را ندارید، یعنی جلوبندی شما خراب شده است. علاوه بر این شما تمام پستی و بلندی های جاده را احساس خواهید  کرد.

-خراب بودن سیستم تعلیق

سیستم تعلیق یکی دیگر از قسمت های خودرو است که با جلوبندی رابطه نزدیکی دارد. با این تفاوت که این قسمت دارای کمک های جلو و چرخ های جلو شده و جلوبندی شامل تمام قسمت های جلویی خودرو و فرمان و میل فرمان می شود. برای پی برد برای خرابی شما باید آزمون تکان را انجام دهید.

-روغنی بودن قطعات جلوبندی

علائم بعدی که معمولا در کمک فنر ها ظاهر می شود، چرب و روغنی بودن قطعات جلوبندی است. با مشاهده این خرابی، شما باید به خرابی بودن جلوبندی خود پی ببرید.

نکته: در آزمون تکان شما با کمک دستان خود وزن خود را روی کاپوت خودرو انداخته و آن را به سمت پایین فشار می دهید سپس دستان خود را رها می کنید. اگر ماشین شمع بیش از دو یا سه بار بالا و پایین شد یعنی سیستم تعلیق خراب شده است.

-خراب بودن سیستم فرمان

در صورت خراب بودم این قسمت، فرمان شما می لرزد یا اصطلاحا می زند. این لرزش خصوصا در سرعت های زیاد نمایان می شود‌. همچنین فرمان شما بر خلاف فرمان دهی راننده عمل کرده و به سمت دیگری می پیچد.

-وجود آج روی تایر ها

اگر روی تایر های شما آج های نامتعارف بود و یا اگر در مدت کوتاهی ساییده شده بود یعنی جلوبندی شما ایراد دارد‌. علاوه بر این در صورت بروز این مشکل شما صدای سوت مانندی از چرخ ها می شنوید.

دلایل خرابی جلوبندی بنز e200

متعادل نبودن میل تعادل

این قطعه در خودرو نیروی پیچش در سر پیچ ها و تعادل آن را بر عهده دارد. میل تعادل از خم شدن بیش از حد خودرو جلوگیری می کند. موجگیر با دو بوش نگه داری می شود و در صورتی که این بوش ها خراب شوند، غریبلک فرمان لغزیده و به اصطلاح فرمان می لرزد‌‌. خراب شدن این دو بوش و متعادل نبودن آن ها به جلوبندی خودرو آسیب می زند.‌

خرابی کمک فنر

یکی از مهم ترین بخش های سیستم جلوبندی کمک فنر ها هستند.‌ این قطعات نقش بزرگی در مهار ضربات جاده را دارا می باشند. در صورتی که فنر ها خراب شوند، لرزش های شدیدی در خودرو ایجاد می شود. این لرزش ها مستقیما روی سیستم جلوبندی تاثیر می گذارد‌. در برخی از مواقع شل بودن کمک فنر ها ممکن است باعث صدایی هایی ایجاد شود که می توان به خراب بودن جلوبندی پی برد.

خرابی سیبک های خودرو

یکی دیگر از دلایل خرابی جلوبندی خراب بودن سیبک های خودرو محسوب می شود‌. هنگامی که سیبک ها خراب شده و می تواند کاملا در جای خود حرکت کند، ممکن است موجب ایجاد ایراد هایی در سیستم جلوبندی شود. سیبک ها می تواند خودرو را بلرزاند و آنقدر که جلوبندی آسیب ببیند.

ساییدگی یا بالانس نبودن لاستیک ها

برای محافظت از جلوبندی خود اولین کاری که باید بکنید این است که لاستیک یا همان تایر ها را بررسی کنید. در بررسی لاستیک ها و بعد میزان فشار باد لاستیک ها و بعد میزان آج آن ها را اندازه گیری کنید. ساییدگی این قطعه می تواند آسیب های زیادی به را به سیستم جلوبندی وارد کند.به علت اینکه لاستیک های فرسوده باعث ایجاد لرزش های زیادی در خودرو می شود، سیستم جلوبندی آسیب زیادی می بیند. لاستیک های جلوی خودرو بیشترین تاثیر را در این زمینه دارند از همین رو باید نسبت به ساییدگی لاستیک های جلو حساسیت به خرج بدهید.‌

جهت اطلاع از هزینه و اجرت تعمیر جلوبندی بنز e200 و عقب بندی بنز e200 با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

هزینه تعمیر جلوبندی بنر e200

برای هزینه و اجرت تعمیر جلوبندی بنر ای دویست باید چند نکته با در نظر داشته باشید. اولین نکته این است که اول باید مشخص شود که کدام قسمت خودرو شما خراب شده است‌. چرا که هر قطعه با قطعه دیگری تفاوت دارد. همچین شدت خرابی آن ها هم بعید مشخص شود تا بتوان قیمت آن را تایین کرد. نکته بعدی کاری است که تعمیر کار روی قطعات و خودرو شما انجام می دهد. چرا که ممکن است خودرو شما به تعمیر یا تعویض نیاز داشته باشد و نحوه تعمیر آن هم متفاوت است. متریال و قطعات مورد استفاده یکی دیگر از نکات مهم در تایین قیمت تعمیر جلوبندی خودرو شما محسوب می شود.

جهت اطلاع از هزینه و اجرت تعمیر جلوبندی بنز e200 و عقب بندی بنز e200 با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید با اتو رگلاژ تماس بگیرید و به کارشناسان ما به صورت رایگان مشورت کنید.

خدمات تعمیر جلوبندی بنز e200 اتو رگلاژ

برای کسب اطلاعات بیشتر به ویکی پدیا مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید