تعمیر جلوبندی سفران

تعمیر جلوبندی سفران

ما در این مقاله می خواهیم در مورد هزینه و اجرت تعمیر جلوبندی سفران بحث و بررسی کنیم. حتما تا به یک روز هنگامی که وارد خودرو خود شدید و آن را روشن کردید و شروع به رانندگی کردید، با تغییراتی عجیبی در آن مواجه شدید. به عنوان مثال، احساس .کردید دیگر مانند گذشته احساس راحتی ندارید و یا خودرو شما سفت و سخت سواری می دهد. این مثال یکی از نشانه های خرابی جلوبندی است که نباید آن را نادیده گرفت. چرا که جلوبندی یکی از قسمت های مهم خودرو بوده و بی توجهی به خرابی آن می تواند موجب ایجاد اختلال در فعالیت هایی همچون حرکت، تعادل، هدایت و یا حتی سکون شود. در نتیجه از صفحه خارج نشوید و با مقاله تعمیر جلوبندی سفران همراه ما باشید.

جهت اطلاع از هزینه و اجرت تعمیر جلوبندی سفران و تعمیر عقب بندی رنو سفران با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

تعمیر جلوبندی سفران

جلوبندی سفران

همانطور که از نام این قسمت پیداست جلوبندی به قسمت زیرین و جلویی خودرو گفته می شود که وظایفی همچون حرکت، سکوت، هندلینگ، تعادل، هدایت و … را بر عهده دارد. این قسمت با سیستم تعلیق رابطه تنگاتنگی دارد. اما قطعاتی همچون کمک فنر و چرخ های جلو در سیستم تعلیق و تمامی قطعات جلویی و میل فرمان و فرمان در جلوبندی قرار دارند. در نتیجه هر کدام قطعات مختلفی را شامل می شوند. وظایف جلوبندی سفران و تمامی خودرو ها شامل حرکت، سکون، هدایت، هندلینگ، حرکت، جلوگیری از چپ شدن خودرو، تعادل و ایجاد راحتی هنگام حرکت خودرو و هنگام رد شدن از سطوح ناهموار می شود.

جهت اطلاع از هزینه و اجرت تعمیر جلوبندی سفران و تعمیر عقب بندی رنو سفران با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

قطعات جلوبندی سفران

-سیستم تعلیق

-کمک فنر و فنر ها

-میل فرمان و فرمان

-رام

-میل موجگیر و میل تعادل

-توپی چرخ ها

-سگ دست

-بلبرینگ ها

-اکسل

-شغال دست

-سیبک ها

-بوش

-طبق

-دسته موتور

-تایر ها

جهت اطلاع از هزینه و اجرت تعمیر جلوبندی سفران و تعمیر عقب بندی رنو سفران با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

وظیفه قطعات جلوبندی سفران

نقش بازوی سگ دست

در صورت هراب شدن سگ دست فرمان کشیده می شود. اما لازم به ذکر است که کشیدن شدن فرمان تنها ناشی از خرابی سگ دست نیست. به عنوان مثال در صورتی که سیستم ترمز  دچار مشکل شود، هنگامی که ترمز می گیرید ممکن است چرخ ها به یک اندازه تحت تاثیر قرار نگیرند.

جهت اطلاع از هزینه و اجرت تعمیر جلوبندی سفران و تعمیر عقب بندی رنو سفران با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

مجموعه جعبه فرمان

جعبه فرمان کارش کنترل و گردش خودرو به چپ و راست را بر عهده دارد و اتاق خودرو روی آن قرار دارد. در این عمل به علت اتصالی که میان مفصل ها، سیبک و سگ دست وجود دارد، با چرحش فرمان این امر میسر می شود.

سگ دست و مجموعه بلبرینگ و توپی چرخ های جلو

سگ دست و مجموعه بلبرینگ و توپی چرخ های جلو روی هم مونتاژ شده اند که بین کمک فنر و سیبک هستند. وزن اتاق خودرو از سمت این قطعات به چرخ و زمین وصل می شود. حرکت به سمت جپ و راست خودرو با حرکت این قسمت امکان پذیر است که این کار را سگ دست انجام می دهد. در صورتی که سگ دست ضربه بخورد و یا خراب شود، چرخ ها زاویه خود را ز دست می دهند و از خود سر و صدا ایجاد می کنند. برای مطمئن شدن از خرابی سگ دست، باید ببینید چرخ ها صدا می دهد یا نه، اگر صدا داد یعنی سیبک دچار مشکل است.

رام

این قطعه از جنس فلز است که از دو سر به شاسی ها متصل می شود و موجب متصل شدن بقیه قسمت های جلوبندی به اتاق نیز می شود.

فنر

قطعه بعدی فنر یا لول فنر است که وزن اتاق روی آن قرار دارد. این قسمت با توجه به قابلیت ارتجعاعی که دارد، ضربات بیشتر جاده روی ان قرار می گیرد. ارتفاع زدن و تغییر فنر در خودرو غیر استاندارد محسوب می شود.

کمک فنر

کمک فنر قطعه ای است که نزدیک چرخ ها قرار دارد  نوسانات فنر کنترل و روان کند. یک سر این قطعه به اتاق با شی و سر دیگر آن به قسمتی از سیستم تعلیق مانند پوسته اکسل ی طبق وصل می شود. در این وضعیت حرکت فنر موجب افزایش و کاهش طول کمک فنر می شود.

برای ترمیم و تعویض شیشه جلو رنو سفران می توانید به شیشه اتومبیل عبدالهی مراجعه کنید.

نشانه های خرابی جلوبندی سفران

-هر کدام از قطعات جلوبندی شما اگر دچار مشکل شوند، ممکن است راحتی خودرو را مختل کنند.

-سواری خشک همراه با سر و صدا در جاده و خیابان

-لاستیک سایی و وجود آج های ناهمگون

-وجود روغن روی کمک ها

-سر و صدای اضافی از قسمت جلو یا عقب خودرو

-پاره شدن گردگیر ها و پاشیده شدن گریس روی سایر قسمت ها

-روغن ریزی از قسمت هیدرولیک فرمان روی سایر قطعات و روی زمین

-گیج شدن فرمان

-لقی بیش از حد فرمان که معمولا به قسمت جعبه دنده جعبه فرمان مربوط است. جلوبندی خودرو نقش بسیار زیادی در ایمنی خودرو و سرنشینان آن خواهد شد.

دلیل کشیده شدن فرمان به یک سمت

امکان دارد هنگام رانندگی خودرو شما به سمت چپ و راست منحرف شود. این تمایل به انحراف رانندگی های طولانی ممکن است عذاب آورد باشد و باعث کلافگی شما شود. این موضوع می تواند به یکی از قطعات جلوبندی مانند سیبک فرمان مربوط شود. دلیل دیگر ممکن است کم باد بودن لاستیک ها باشد. تنظیم نبودن میزان فرمان و یا ایراد خود لاستیک ها به علت نبودن گل لاستیک ها هم ممکن است به کشیده شدن فرمان به یک سمت منجر شود. این موارد موجب انحراف خودرو در حین رانندگی می شوند. کمک فنر در صورت خرابی یا به اصطلاح خسته شدن موجب کشیده شودن خودرو به یک سمت و یا شانه خالی کردن خودرو می شود.

اتو رگلاژ تمامی خدمات جلوبندی خودرو سفران و یا تمامی خودرو ها را  توسط مجرب ترین  افراد انجام می دهد. در نتیجه می توانید با ما تماس بگیرید و از جزئیات تعمیر جلوبندی خود آگاه شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این خودرو به ویکی پدیا مراجعه کنید.

هزینه تعمیر جلوبندی سفران

نکات زیادی برای تایین هزینه تعمیر جلوبندی و اجرت تعمیر جلوبندی سفران دارد که این نکات شامل موارد زیر هستند:

-تشخیص قطعه خراب شده در جلوبندی خودرو

-شدت خرابی آن قطعه

-خدمات و تعمیراتی که روی خودرو شما انجام می شود

-کیفیت متریال مورد استفاده در تعمیر یا تعویض خودرو

-اصل یا جعلی بودن قطعات مورد استفاده برای تعویض

برای اطلاع از قیمت و تعویض یا تمامی خدمات مربوط به جلوبندی با ما تماس بگیرید و خدمات مشاوره رایگان ما را دریافت کنید.

خدمات تعمیر جلوبندی سفران اتو رگلاژ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید