تعمیر جلوبندی لندکروز

تعمیر جلوبندی لندکروز

با ما همرا باشید برای معرفی بهترین تعمیر جلوبندی لندکروز ،لندکروز یکی از بهترین تولیدات شرکت خودرو سازی تویوتای ژاپن می باشد. این خودرو به عنوان یک شاسی بلند بزرگ و لوکس بوده و توانایی های آفرود را دارد. خودرو لندکروز دارای پنج نسل می باشد و نسل پنجم آن از سال 2007 به وارد کشور ایران شد. این خودرو هنگام ورود به کشور ایران مورد استقبال قشر مره جامعه قرار گرفت. یکی از قسمت هایی که در خودرو لندکروز و یا در تمام خودرو ها اهمیت دارد جلوبندی آن است. این قسمت بسیار حساس بوده و بدون آن رانندگی امکان پذیر نیست. از همین جهت می خواهیم درمورد یکی از مهم ترین موضوعات یعنی تعمیر جلوبندی لندکروز با شما صحبت کنیم.

تعمیر جلوبندی لندکروز

جلوبندی و قطعات آن

۰۹۱۹۴۱۴۳۴۰۰

بی شک تا به حال حداقل یک بار نام جلوبندی خودرو و یا حتی یکی از قطعات آن به گوشتان خورده است. این قسمت به سبب اهمیتی که دارد، بسیار تاکید می شود و خودرو افراد زیادی از قسمت جلوبندی به مشکل بر می خورد. اما در صورتی که نشانه های خرابی جلوبندی خود را جدی بگیرید و سریعا به یک تعمیرگاه مراجعه کنید، می توانید از آسیب های جدی جلوگیری کنید. در تعریف این قسمت می توان گفت که قسمت جلویی و زیرین خودرو همان جلوبندی است که شامل قطعات مختلفی می شود.

جهت تعمیر جلوبندی لندکروز با 09194143400 تماس بگیرید.

 

قطعات جلوبندی شامل سگ دست، شغال دست، رام، سیبک ها، بلبرینگ فنر و کمک فنر ها، فرمان، میل فرمان، چرخ ها، سیستم تعلیق خودرو و … هستند. خرابی جلوبندی یا اشکال در هر کدام از این قسمت ها نشانه هایی دارد که هنگام وقوع آن ها باید بدون درنگ برای تعمیر جلوبندی لندکروز خود و یا هر خودروی دیگری اقدام کنید. در ادامه این نشانه ها را برای شما بیان می کنیم.

اتو رگلاژ بهترین تعمیر جلوبندی لندکروز و سایر خودروهای تویوتا می باشد.

تعمیر جلوبندی لندکروز

۰۹۱۹۴۱۴۳۴۰۰

در این قسمت نشانه های خرابی جلوبندی و دلایل آن را برایتان بیان می کنیم تا بع محض مشاهده کردن این نشانه ها سریعا به یک جلوبندی سازی مراجعه کنید و برای تعمیر جلوبندی لندکروز خود اقدام کنید.

نشانه های خرابی جلوبندی

۰۹۱۹۴۱۴۳۴۰۰

-اختلالات فرمان خودرو و ارتباط آن با تعمیر جلوبندی لندکروز

۰۹۱۹۴۱۴۳۴۰۰

اولین نشانه ای که بر خرابی جلوبندی شما دلالت دارد، اختلالات در فرمان خودرو است. این اختلال بدین صورت است که فرمان شما کشیده شده و یا می زند. هنگام این مشکل فرمان خودرو مانند فرمان دهی شما عمل نمی کند. همچنین در این مشکل امکان دارد زاویه تایرها، مرکز تادل و بالانس خودرو هم دچار اختالاتی شود. علاوه بر این فرمان خودرو شما در یک سرعت های خاصی لرزش دارد. همچنین اگر ماشین شما گیج می زند یا به طرفین منحرف می شود، باز هم اشکال در جلوبندی خودرو شما می باشد.

-ساییده شدن لاستیک ها و رفع آن با تعمیر جلوبندی لندکروز

۰۹۱۹۴۱۴۳۴۰۰

در صورتی که روی لاستیک های خودرو خود آج های ناهمگون و یا ساییدگی مشاده می کنید به این معناست که جلوبندی خودرو شما خراب است. مورد دیگری که ممکن است پیش بیایید ایجاد صدای سوت مانند تز چرخ ها بوده که معمولا هنگام دور زدن اتفاق می افتد. این موضوع در تعمیر جلوبندی لندکروز اهمیت زیادی دارد.

-وجود روغن در قطعات سیستم جلوبندی

۰۹۱۹۴۱۴۳۴۰۰

هنگامی که فنر و کمک فنر های خودرو شما چرب و یا روغنی باشند، حتما باید برای تعمیر جلوبندی لندکروز و یا تمام خودرو ها اقدام کنید.‌

-خرابی سیستم تعلیق

۰۹۱۹۴۱۴۳۴۰۰

خودرو خود را در مکانی پارک کنید، سپس با کمک دستان خود کاپوت ماشین را به سمت پایین فشار دهید. سپس بعد از برداشتن دستان خود، دقت کنید که اگر اتومبیل شما بیش از دو یا سه بار بالا و پایین شد، یعنی سیستم تعلیق شما مشکل دارد. در این شرایط به یک تعمیرگاه مراجعه کنید تا سیستم تعلیق خودرو شما را بازبینی و تعمیر کنند. همچنین هنگام عبور از مانع ها توجه کنید که اگر صدا های نا متعارف شنیدید، این یعنی کمک فنر ها و میل تعادل شما به مشکل خورده است.

هزینه تعمیر جلوبندی لندکروز

۰۹۱۹۴۱۴۳۴۰۰

همانطور که می دانید هزینه تعمیر جلوبندی لندکروز به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال، بستگی دارد که کدام قسمت ماشین شما خراب شده باشد و یا خرابی آن به چه شکل باشد. از همین رو پیشنهاد می کنیم که به محض مشاهده هر گونه صدای نامتعارف و یا خرابی، سریعا به یک تعمیرگاه مراجعه کنید. در صورتی که این کار را انجام ندهید، مشکل خودرو شما شدید تر خواهد شد و در نتیجه خرج بیشتری برایتان به دنبال دارد. در این قسمت می خواهیم قیمت بعضی از قطعات جلوبندی این خودرو را برایتان شرح دهیم.

 

-سیبک فرمان تویوتا لندکروز : 1.285.000

-ترموستات تویوتا لندکروز: 1.044.000

-مهره چرخ تویوتا لندکروز: 250.000

-سپر جلو تویوتا لنکروز: 6.487.000

-دیسک چرخ جلو تویوتا لندکروز: 1.683.000

-گلگیر عقب تویوتا لندکروز: 22.702.000

-شلگیر جلو چپ تویوتا لندکروز: 950.000

-شلگیر جلو راست تویوتا لندکروز: 844.000

-تسمه دینام لندکروز: 482.000

-لنت ترمز جلو تویوتا لندکروز: 1.452.000

-لنت عقب تویوتا لندکروز: 1.047.000

-کمک فنر جلو تویوتا لندکروز: 4.100.000

-کمک فنر عقب تویوتا لندکروز: 1.650.000

اجرت تعمیر جلوبندی لندکروز به نوع کار خودرو بستگی دارد و ممکن است برای هر خودرو متفاوت باشد. اما برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر می توانید با اتو رگلاژ تماس بگیرید.

چند مورد از مزایای تویوتا لندکروز

۰۹۱۹۴۱۴۳۴۰۰

-دارای دو دیفرانسیل با قفل الکترونیکی و محدود کننده لرزش که موجب توانایی آفرود فوق العاده می شود.

-اگر بخواهید خودرو لندکروز را بفروشید، برایتان مشکل ایجاد نخواهد شد چرا که به دلیل امکاناتی که ااین خودرو در بخش فنی و رفاهی دارد، موجب شده تا بازار دست دوم خوبی داشته باشید.

-عایق بندی مناسب که موجب جلوگیری از ورود صدا به داخل کابین می شود. به طور کلی این خودرو کیفیت ساخت بالایی دارد.

-برخوداری از یک سیستم فنربندی مناسب، قدرتمند و نرم

داشتن ارتفتاع 1890 میلی متری و فاصله محوری 2850 میلی متر که موجب راحتی سرنشینان می شود. به بیانی دیگر این خودرو فضای داخلی مناسبی دارد.

معایب خودرو لندکروز

۰۹۱۹۴۱۴۳۴۰۰

-همانطور که می دانید در چند دهه اخیر ارز بالا رفته و تورم در کشورمان زیاد شده. به همین دلیل بالا بودن قیمت این خودرو یکی از معایبی است که بسیاری از خریداران از خرید آن دوری می کنند.

-بالا بودن مصرف سوخت ترکیبی (14 لیتر در هر 100 کیلومتر)

-طراحی قدیمی این خودرو موجب شده است تا برخی از قشر جوان  جامعه رغبتی برای خرید آن نداشته باشند.

خدمات تعمیر جلوبندی لندکروز  در جلوبندی سازی اتو رگلاژ

۰۹۱۹۴۱۴۳۴۰۰

برای تعمیر شیشه خودرو خود می توانید به یکی از بهترین تعمیرگاه های شیشه خودرو یعنی شیشه اتومبیل عبدالهی مراجعه کنید. همچنین قبل از انجام هر گونه خدمات شیشه خودرو، می توانید از مشاورین و متخصصین این تعمیرگاه به صورت رایگان مشاوره بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید