تعمیر جلوبندی لکسوس

تعمیر جلوبندی لکسوس

جلوبندی ماشین که به قسمت جلویی و زیرین خودرو مربوط است یکی از حساس ترین و مهم ترین قسمت های اتومبیل شما محسوب می شود. وظیفه این قسمت آسان تر کردن حرکت ماشین شما و همچنین رد شدن از ناهمواری ها می باشد. از همین رو نکات تعمیر آن حائز اهمیت است. لکسوس یک خودرو شرکت خودروسازی ژاپنی می باشد که طراحی، تولید و پخش خودرو های لکسوس ابر شرکت تویوتا را انجام می دهد. این شرکت در سال 1989 از طریق مدیر عامل وقت تویوتا که نام وی ایجی تویودا بود در ایالت متحده آمریکا بنیان گذاری شد. بل ما همراه باشید چرا که ما می خواهیم درمورد جزئیات این خودرو بی نظیر و همچنین تعمیر جلوبندی لکسوس با شما صحبت کنم، پس از صفحه خارج نشوید و تا انتهای همراه ما باشید.

جهت اطلاع از هزینه و اجرت تعمیر جلوبندی لکسوس با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

تعمیر جلوبندی خودرو

خودرو لکسوس

در ابتدا بیایید با این خودرو آشنا شویم. همانطور که گفتیم، این خودرو محصول شرکت خودروسازی ژاپنی می باشد که وظیفه آن طراحی، تولید و پخش خودرو های لوکس ابر شرکت تویوتا است. شرکت لکسوس را مدیر عامل تویوتا یعنی شخصی به نام ایجی تویودا در سال 1989 و در شهر ایالت متحده آمریکا را اندازی کرد. اما اکنون این  شرکت با تولید و غرضه اتوموبیل های لوکس، تبدیل به یک برند بین المللی و یا جهانی شده است. لازم به ذکر است که این شرکت به بزرگترین تولید کننده خودرو های سفارشی و ویژه در کشور های ژاپنی معروف می باشد.

برای تعویض و ترمیم و استعلام قیمت شیشه جلو لکسوس با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید.

شرکت لکسوس تولیدات خود را 70 کشور مختلف به صورت جهانی گسترش داده است. همچنین این شرکت موفق جزو 10 نشان تجاری یا برند برتر ژاپن، بر اساس میزان ارزش بازار محسوب می شود. دفتر مرکز این شرکت در کشور ژاپن واقع شده است و همچنین این شرکت دفاتر بین المللی نیز دارد که این مراکز عملیاتی و دفاتر در بروکسل، بلژیک و تورانس، کالیفرنیا قرار دارند. در آمد این شرکت تا سال 2013 حدود 7/18 میلیارد دلار تخمین زده شده است.

جلوبندی خودرو

حال که با خودرو لکسوس و شرکت آن آشنا شدید، نوبت به جلوبندی رسیده است. جلوبندی همانطور که از نامش پیداست، قسمت های جلویی و زیرین ماشین را شامل می شود. وظیفه این قسمت ایجاد راحتی خودرو در حال حرکت است. وظیفه دیگر آن رد شدن از سطوح نا هموار می باشد. این قطعه شباهت بسیاری با سیستم تعلیق خودرو دارد. اما تفاوت آن ها در این است که سیسنم تعلیق شامل کمک فنر ها و چرخ های عقب خودرو می شود در حالی که جلو بندی ماشین تنها به اقسام جلویی ماشین، قرمان و میل فرمان دلالت دارد. همانطور که می دانید چرخ های جلویی خودرو نقش هدایت خودرو به طرفین را دارند که به همین دلیل سیستم تعلیق خودرو در جلو بیشتر از عقب اهمیت دارد. در نتیجه قسمت جلو که سیستم فرمان را شامل می شود به صورت جداگانه به آن جلوبندی خودرو گفته می شود.

قیمت قطعات جلوبندی خودرو لکسوس

جهت تعمیر جلوبندی خودرو لکسوس در مرحله اول شما باید با قیمت اجزای آن آشنا شوید چرا که خرید قطعات اورجینال جلوبندی از اهمیت زیادی برخودار است. پس با ما همراه باشید.

– بوش طبق پایین لکسوس NX مدل 2016 – 2019 برند طرح اصلی ساحت تایلند یک جفت جلو : 900.000 هزار تومان

– طبق پایین لکسوس NX مدل 2016 – 2019 برند اصلی تویوتا جنیون سمت چپ جلو : 4.900.000 میلیون تومان

– طبق پایین لکسوس NX مدل 2016 – 2019 برند اصلی تویوتا جنیون سمت جلو راست : 4.900.000 میلیون تومان
– کمک فنر جلو لکسوس Rx350 : 7.946.000 میلیون تومان

– کمک فنر عقب لکسوس Rx350  : 4.460.000 تومان

– دیسک چرخ جلو لکسوس CT200 – ELIG : 1.141.000 میلیون تومان

– میل موجگیر لکسوس ES 350  برند تایلندی یک جفت : 1.100.000 میلیون تومان

– سیبک فرمان لکسوس ES 350  برند تایلندی یک جفت : 1.300.000 میلیون تومان

– شمع سوزنی لکسوس دست 4 عددی مدل NGK  اصلی ساخت ژاپن ( تعویض رایگان ) : 996.000 هزار تومان

دلایل صدا دادن جلو بندی

مشکل خیلی از افراد با جلوبندی صدای آن است که این صدا به سه قسمت مربوط می شود و ما در این بخش این سه قسمت و دلایل آن را برای شما شرح می دهیم. این سه قطعه شامل اجزای زیر است :

1- خراب بودن کمک فنر ها

کمک فنر از لحاظ کارکرد در تمام خودرو ها یکسان بوده اما از لحاظ ظاهری ممکن است در برخی از ماشین ها تفاوت داشتخ باشد. کارکرد کمک فنر به این صورت است که در دست انداز ها، این کمک فنر با توجه به فشاری که به آن وارد می شود تا حد امکان جمع می شود و مجددا به همان صورت باز می گردد.  برای تست کمک فنر باید در نظر داشته باشید که باز و بسته شدن کمک فنر یک استانداردی دارد و آن هم این است که هنگام باز شدن سفت تر بوده و هنگام پایین رفتن کمی روان تر عمل می کند.

یعنی نه بیش اندازه باید سفت و نه بیش اندازه باید شل عمل کند. در صورتی که این کمک فنر ها بیش از اندازه روان باشد در دست اندازی ها با سرعت بسیاری زیادی جمع می شود. همین موضوع باعث ریپ زدن ماشین می شود. اگر برعکس این قضیه اتفاق بیوفتد یعنی کمک فنر بیش از اندازه سفت باشد، در جاده و دست انداز ها این کمک فنر به خوبی نمی تواند جمع شود و در نتیجه باعث کوبیدن ماشین می شود. شما می توانید برای تست آن کمک فنر خود را در آورده و آن را با دست خود و به سرعت بالا پایین کنید در صورتی که کمک فنر شما صدایی از خود ایجاد کرد و یا حتی خلاصی داشت، به این معناست که باید تعویض شود. لازم به ذکر است که دانستن این نکات برای تعمیر جلوبندی لکسوس ضروری می باشد.

2- آزاد شدن کالیپر ترمز و یا لنت ها

جهت تعمیر جلوبندی لکسوس باید بدانید که برای تست کردن و متوجه شدن اینکه صدای جلوبندی شما دقیقا مربوط به لنت ها و یا کالیپر ترمز است، بهترین کار این می باشد که حین رانندگی هنگامی که در جاده خاکی هستید، به محض اینکه صدایی به گوشتان خورد پای خود را به آرامی روی پدال ترمز بگذارید، هنگامی که این کار را انجا م می دهید اگر صدا قطع شد مطمئن باشید که کالیپر ترمز و یا لنت شما آزاد شده است. اما اگر صدا قطع نشد این به معنا است که یک قسمتی از جلوبندی شما خراب است.

3- اشکال در قسمت میل موجگیر، طبق ها، سیبک های فرمان و یا سیبک های مفصلی

شیشه اتومبیل عبدالهی یکی از تعمیرگاه هایی است که شما می توانید با خیالی آسوده خودروی خود را به آن ها بسپارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید