تعمیر جلوبندی هایس

تعمیر جلوبندی هایس

امروز در سایت اتو رگلاژ می خواهيم درمورد یکی از قسمت های اصلی خودرو یعنی جلوبندی آن ها صحبت کنیم. این قیمت قطعات مختلفی را شامل می شود. برخی از قطعات جلوبندی شامل  سگ دست، شغال دست، سیبک ها، بوش ها و … هستند. در ادامه می خواهیم درمورد این قطعات به صورت مستقل و جداگانه صحبت کنیم. اما مهم تر از آن قصد داریم تعمیر جلوبندی هایس را برای شما بررسی کنیم. پس اگر می خواهید با این خودرو و جلوبندی آن آشنایی کامل پیدا کنيد. پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه کنید و از صفحه خارج نشوید.

تعمیر جلوبندی هایس

خودرو تویوتا  هایس

این خودرو در دسته ون از کمپانی معروف تویوتا قرار می گیرد و جزو خودرو های ون ژاپن است. همچین می توانید آن را اولین مدل های ون در سال ۱۹۷۹ به شمار آورد. در مدل های اولیه آن قدرت خودرو از چرخ های عقب به خودرو منتقل می شد. این ماشین از جمله خودرو هایی است که در جنوب کشور و مخصوصا خوزستان خواهان بیشتری داشته و بیشتر مشاهده می شود. در ادامه با بررسی جلوبندی، قطعات آن و هزینه تعمیر جلوبندی هایس همراه ما باشید.

جلوبندی هایس

جلوبندی شامل قسمت زیرین و جلویی خودرو می شود. این قسمت در چاله ها، دست انداز ها، سطوح ناهموار و …. موجب هندلینگ، تعادل، حرکت و حتی سکون می شود. جلوبندی خودرو رابطه تنگاتنگی با سیستم تعلیق خودرو دارد. اما این دو قسمت یک تفاوت بزرگ با یکدیگر دارند و آن هم این است که سیستم تعلیق شامل کمک فنر ها می شود اما جلوبندی خودرو دارای سیستم فرمان و قسمت جلویی

قطعات جلوبندی هایس

در این بخش می خواهیم قطعات جلوبندی این خودرو را به طور کامل برای شما نام ببریم. قطعات جلوبندی هایس شامل :

-سیبک ها

-طبق ها

-بوش ها

-سیبک ها

-سگ دست

-شغال دست

-کمک فنر ها و فنر

-سیستم فرمان و میل فرمان

-میل تعادل و میل موجگیر

-سیستم تعلیق خودرو

-چرخ ها

دلایل خرابی جلوبندی هایس

از جمله دلایل خرابی جلوبندی این  خودرو می توان به:

 -خرابی لاستیک ها

خرابی چرخ ها می تواند مهم ترین دلیل برای خرابی جلوبندی در خودرو باشد.

-بالانس نبودن چرخ ها

یکی دیگر از دلایلی که می تواند موجب خرابی جلوبندی شود، بالانس نبودن چرخ ها می باشد.

-آسیب دیدن شاسی ها

لازم به ذکر است که هر کدام از این قطعات خراب باشند، باعث خرابی قسمت های دیگر جلوبندی ها می شود. چرا که تمام قسمت های جلوبندی به هم متصل هستند.

علائم خرابی جلوبندی  هایس

خرابی جلوبندی این خودرو علائمی دارد که در این قسمت به آن ها اشاره خواهیم کرد. علائم خرابی جلوبندی خودرو تویوتا عایس شامل موارد زیر می باشد:

-اگر در صورت رها کردن فرمان خودرو در یک مسیر مستقیم، خودرو شما به طرفین منحرف شود، یعنی جلوبندی خودرو ایراد دارد.

-همانطور که می دانید یکی از مهم ترین وظایف جلوبندی خودرو ایجاد راحتی است و اگر این احساس را ندارید، یعنی جلوبندی خودرو ایراد دارد.

-اگر قسمتی از قطعات جلوبندی شما روغنی شده  استف خصوصا کمک فنر ها و فنر های خودرو، یعنی در جلوبندی شما مشکلی پیش آمده و سریعا باید به یک تعمیرگاه مراجعه کنید.

-در صورتی که هنگام پیچیدن، دور زدن و حتی حرکت از قسمت جلویی خودروتان صدایی می شونید، این بدین معناست که جلوبندی خودرو شما ایراد دارد و سریعا باید آن را بازبینی و تعمیر کنید.

جهت تست خرابی سیستم تعلیق خود می توان خودروی خود را در مکانی نگه دارید و دستان خود را روی کاپوت خودرو بگذارید و چند بار آن را بالا پایین کنید. در صورتی که خودرو شما بیش از ۲ یا ۳ بار بالا پایین شد. به این موضوع معنا است که سیستم تعلیق خودرو شما فرسوده شده است و نیاز به بازبینی و تعویض دارد. در صورتی که این کار را نکنید، مشکل قطعه جلوبندی شما بدتر خواهد شد و شما مجبور به تقبل هزینه بیشتری برای تعمیر یا تعویض آن خواهید شد.

هزینه تعمیر جلوبندی هایس

لازم است بدانید که هزینه تعمیر جلوبندی هایس و اجرای تعمیر جلوبندی هایس به مواردی همچون قطعه ای که خراب شده، کاری که روی خود در شمه انجام می شود، شدت خرابی آن و بسیاری از موارد دیگر بستگی دارد. به همین دلیل برای اطلاع دقیق از قیمت هزینه و اجرت این خودرو و خودرو های دیگر می توانید با اتو رگلاژ تماس بگیرید.

مشخصات خودرو تویوتا هایس

حال که با جلوبندی این خودرو و قطعات آن آشنا شدید در این قسمت تصمیم گرفتیم تا شما با مشخصات آن آشنا کنیم. تا در صورتی که قصد خرید آن را دارید، از خودرو تویوتا هایس اطلاعات کامل رو کسب کرده و سپس تصمیم بگیرید.

مشخصات فنی تویوتا هایس

نام خودرو: تویوتا هایس

کشور سازنده: ژاپن

سال طراحی: 2008

مشخصات فنی

موتور: 4 سیلندر 16 سوپاپه

حجم موتور: 2694 سی سی

تنفس موتور: تنفس طبیعی

انتقال نیرو: دیفرانسیل جلو

حداکثر قدرت: 149 اسب بخار در 4800 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور: 241 نیوتن متر در 3800 دور در دقیقه

جعبه دنده: 5 دنده دستی

شتاب 0 تا 100: 17 ثانیه

حداکثر سرعت: 170 کیلومتر در ساعت

وزن: 2000 کیلوگرم

اندازه (میلی متر): 5380 طول- 1880 عرض- 2285 ارتفاع

فاصله بین دو محور: 3110 میلی متر

سوخت و استاندارد ها

مصرف سوخت داخل شهر: – لیتر در هر صد کیلومتر

سوخت خارج از شهر: -لیتر در عر صد کیلومتر

مصرف سوخت ترکیبی: 11.6 لیتر در هر کیلومتر

حجم باک: 70 لیتر

امکانات تویوتا هایس

ترمز و پایداری: ترمز جلو دیسکی خشک شونده- ترمز عقب کاسه ای- ABS

کیسه هوا: کیسه هوای سرنشینان جلو

سیستم صوتی: سیستم صوتی کاست و CD به همراه 6 عدد بلندگو و رادیو

دیگر تجهیزات

سیستم ضد سرقت به همراه ایموبلایزر- روکش کرومی دستیگره داخلی درب ها- تنظیم کننده عمودی سندلی راننده- برف پاک کن تناوبی- گل پخش کن، کولر با دریچه عقب- فرمان هیدرولیک تلسکوپی و بشکن- شیشه برقی با محافظ- ریموت کنترل- گرم کن شیشه عقب تایمر دار- تنظیم کننده ارتفاع نور چراغ به صورت دستی- گیبرکس 5 دنده خودکار-آینه داخل ضد انعکاس نور- ظرفیت 15 نفر سرنیشین- سیستم ورود بدون کلید

در صورت نیاز برای انجام تعمیرات جلوبندی هایس می توانید با اتو رگلاژ تماس بگیرید تا هم اطلاعات لازم را کسب کنید و در صورت نیاز هماهنگی ر انجام داده و از خدمات مشاوره رایگان ما بهره ببرید.

خدمات  جلوبندی تویوتا هایس اتو رگلاژ

برای انجام تمامی خدمات شیشه خودرو می توانید به شیشه اتومبیل عبدالهی مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید