تعمیر جلوبندی پرادو

تعمیر جلوبندی پرادو

موضوع مهم و مورد بحث امروزر ما در حقیقت در باره ی تعمیر جلوبندی پرادو است. حتما برای شما پیش اومده که جلوبندی پرادو شما در بدترین شرایط خراب شده و نیاز به تعمیر دارد. جلوبندی سازی اتو رگلاژ بهترین تعمیر جلوبندی پرادو در تهران می باشد.به خصوص بهترین تعمیر جلوبندی پرادو در شرق تهران.جهت هماهنگی و رزرو وقت با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

تویوتا لندکروز پرادو یکی از خودرو های تویوتا می باشد که نسل ها و مدل های گوناگون آن از سال 1984 تا کنون تولید شده است. نسخه لوکس تر این خودرو که در آمریکای شمالی و روسیه به فروش می رسد، لکسوس جی ایکس نام دارد. تعمیر جلوبندی پرادو یکی از موضوعاتی است که باید به آن توجهی ویژه داشته باشید. چرا که این قسمت یکی از حساس ترین قسمت های خودرو است و ایجاد هر گونه اختلال در یکی از قطعات آن، حرکت، هدایت و تعادل خودرو را دچار مشکل می کند. به همین دلیل در ادامه تعمیر جلوبندی پرادو را بررسی می کنیم.

تعمیر جلوبندی پرادو

تویوتا لندکروز پرادو

۰۹۱۹۴۱۴۳۴۰۰

اتومبیل تویوتا لندکروز ( Toyota land cruiser prado) یکی از خودرو هایی است که مدل مختلف آن از سال 1984 تا به امروز در حال تولید است. نسخه لوکس تره این خودرو که لکسوس چی ایکس نام دارد، در آمریکای شمالی و روسیه به فروش می رسد. شرکت تویوتا بعد از عرضه خودرو تویوتا لندکروز سرس 80 تصمیم به تولید خودرو کوچک تر و ارزان تر سری 80 اما با توانایی بیشتر گرفت. این کمپانی جهت ساخت این خودرو تصمیم گرفت از یکی از مدل های لندکروز استفاده کند. از همین رو به سراغ سری 70 که یک مدل محبوبی بود، رفت.

این مدل تا آن زمان در دو مدل شاسی بلند 3 و وانت عرضه می شود که بیشتر جهت مصارف تجاری استفاده می شد. کمپانی تویوتا پس از اعمال تغییراتی در سیستم تعلیق و افزایش طول شاسی یک مدل 5 در از این اتومبیل با شاسی J78 تولید کرد. این ماشین در قسمت جلویی طراحی متفاوتی داشت و داخل کابین آن هم در مقایسه با مدل وانت زیبا تر بود. اما یکی از معایب آن موتور های ضعیف تر نسبت به مدل های وانت که از سال 1990 تا 1996 تولید می شد، داشت. در ادامه با تعمیر جلوبندی پرادو همراه ما باشید.

جلوبندی چیست ؟

۰۹۱۹۴۱۴۳۴۰۰

جهت تعمیر جلوبندی پرادو بهتر است تا ابتدا با مفهوم جلوبندی آشنا شوید. اکثر افراد کلمه جلوبندی و یا قطعات آن را بار ها و بار شنیده اند. اما آیا تا به حال از خودتان پرسیده اید که جلوبندی چیست و شامل چه قسمت هایی می شود ؟ در جواب به این سول باید بگوییم، در تعریف جلوبندی می توان گفت که این قسمت شامل محور جلویی و زیرین اتومبیل می شود.

این قسمت درواقع وظیفه هدایت، کنترل و تعادل خودرو را بر عهده دارد. علاوه بر این با وجود سیستم تعلیق شما رانندگی راحتی خواهید داشت و همچنین می توانید از سطوح ناهموار به راحتی رد شوید. جلوبندی خودرو شامل قسمت های مختلفی می شود که این قسمت ها اعم از سگ دست، شغال دست، رام، بلبرینگ، فرمان و میل فرمان، سیستم تعلیق خودرو و … می باشند. این قطعات هر کدام کار مهمی را انجام می دهند و بهم متصل هستند.

تعمیر جلوبندی پرادو

۰۹۱۹۴۱۴۳۴۰۰

قبل از تعمیر و تراز کردن خودرو باید اول علت خرابی را تشخص داده و بعد اقدام به تعمیر آن کرد. رفتن به یک تعمیرگاه معتبر و بکارگیری افراد متخصص و با تجربه، مواردی است که باید هنگام تعمیر جلوبندی پرادو در نظر داشته باشید. چرا که توجه به این موضوعات نه تنها موجب راحت شدن خیال شما از تعمیر با کیفیت خودرو می شود، بلکه باعث شده تا به خودرو شما آسیب کمتری وارد شود.

چه مواقع باید برای تعمیر جلوبندی پرادو اقدام کنیم؟

۰۹۱۹۴۱۴۳۴۰۰

جهت اقدام به تعمیر جلوبندی این خودرو، نشانه هایی است که باید به آن ها توجه کنید و سریعا برای تعمیر جلوبندی پرادو خود به تعمیرگاه مراجعه کنید.

این نشانه های شامل موارد زیر است:

-در صورتی که احساس کردید خودرو شما سواری خشن و خشکی دارد و یا در برخی از موارد مانند سرعت های بالا صدایی همچون جیغ کشیدن می شنوید، به معنای خرابی جلوبندی پرادو شما می باشد.

-اگر هنگام رانندگی با پرادو احساس کردید کنترل فرمان خود را ندارید و یا خودرو به این طرف و آن طرف کشیده می شود، یعنی ایرادی در جلوبندی شما وجود دارد.

-نشانه بعدی ساییدن اج های لاستیک و تایر ها می باشد. توصیه می کنیم همیشه خصوصا قبل از سفر لاستیک های خودرو خود را بررسی کنید تا از سلامت آن ها مطمئن شوید. به این دلیل که یکی از علت های خرابی جلوبندی و عدم تراز بودن فرمان، موجب ساییده شدن لاستیک ماشین می شود.

 

-مورد بعدی چرب و روغنی بود فنر و کمک فنر ها در خودرو می باشد که حاکی از خرابی جلوبندی خودرو می باشد. پس برای تعمیر جلوبندی پرادو به این موارد توجه ویژه ای داشته باشد.

هزینه تعمیر جلوبندی پرادو

۰۹۱۹۴۱۴۳۴۰۰

تعمیر جلوبندی خودرو با توجه به آسیبی که به قطعات خودرو شما وارد شده، قسمتی که دچار مشکل شده و شدت آن متفاوت می باشد. همچنین اجرت تعمیر جلوبندی پرادو نیز، با توجه به موارد مذکور متفاوت می باشد. اما جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از اجرت جلوبندی این خودرو می توانید با اتو رگلاژ تماس بگیرید.

اما در این قسمت تصمیم گرفتیم قیمت قطعات جلوبندی این خودرو را بررسی کنیم. چرا که اگر مشکل یکی از قطعات جلوبندی شما جدی باشد، مجبور به تعویض آن خواهد بود.

-شلگیر جلو چپ تویوتا پرادو: 928.000

-شلگیر جلو راست تیوتا: 928.000

-گلگیر جلو راست تویوتا پرادو: 6.045.000

-گلگیر جلو راست تویوتا پرادو: 6.045.000

-دیسک چرخ جلو تویوتا پرادو: 1.485.000

-دیسک چرخ جلو تویوتا پرادو GX چهار درب: 1.488.000

-سپر جلو تویوتا پرادو: 3.235.000

-قالپاق رینگ تویوتا پرادو: 384.000

-لنت عقب تویوتا پرادو: 1.113.000

-لنت جلو تویوتا پرادو: 1.181.000

اطلاعات فنی تویوتا پرادو

۰۹۱۹۴۱۴۳۴۰۰

-موتور خودرو پرادو 6 سیلندر بوده و دارای 24 سوپاپ می باشد. دیگر مواردی که مربوط به موتور این خودرو است، حجم 3956 سی سی است که نوع تنفس آن می باشد.

-قدرت موتور این خودرو نیز حدود 271 اسب بخار است.

-در قیمت دنده خودرو پرادو 5 دنده اتوماتیک دارد.

-شتاب صفر تا زد این مدل، حدود 8.5 ثانیه می باشد و حداکثر سرعت آن نیز 200 کیلومتر بر ساعت است.

-حجم باک اتومبیل تویوتا لندکروز پرادو 87 لیتر است.

-کیسه های هوای خودرو پرادو با سیستم SRS کار کرده و 7 عدد داخل آن قرار دارند.

-چراغ های موجود در این مدل از خودرو، هنگام پیچیدن و خصوصا در جاده های تاریک روشنایی قابل توجهی دارد.

خدمات تعمیر جلوبندی پرادو در جلوبندی سازی اتو رگلاژ

۰۹۱۹۴۱۴۳۴۰۰

جهت انجام انواع خدمات مربوط به شیشه همچون ترمیم، تعویض و خرید شیشه می توانید به یکی از بهترین تعمیرگاه ها یعنی شیشه اتومبیل عبدالهی مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید