تعمیر جلوبندی کرولا

تعمیر جلوبندی کرولا

ما میخواهیم درمورد یکی از قسمت های مهم خودرو یعنی تعمیر جلوبندی کرولا با شما صحبت کنیم. جلوبندی یکی از قسمت های مهم خودرو است که قطعات مختلفی آن را تشکیل داده اند. این قسمت همان قطعه زیرین و جلویی خودرو می باشد که در حرکت، تعادل و هدایت آن نقش مهمی را ایفا می کند. به همین دلیل می خواهیم درمورد تعمیر این قطعه، نشانه های خرابی، دلایل خرابی آن و اتومبیل کرولا بیشتر با شما صحبت کنیم. پس در این مقاله همراه ما باشید و صفحه را ترک نکنید. اگر به دنبال بهترین شیشه اتومبیل برای تعویض شیشه جلو کرولا هستید کلیک کنید.

جهت اطلاع از هزینه و اجرت تعمیر جلوبندی کرولا و عقب بندی کرولا با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

تعمیر جلوبندی کرولا

خودرو کرولا

این خودرو نام مجموعه از خودرو های کامپکت می باشد که در سال 1966 میلادی توسط تویوتا معرفی شده و همچنان در حال تولید است. ماشین کرولا بیش از 50 میلیون در مدل هایی مختلف تا سال 2021 به فروش رسیده است و هم اکنون نیز در حال فروش می باشد.

جهت اطلاع از هزینه و اجرت تعمیر جلوبندی کرولا و عقب بندی کرولا با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

جلوبندی کرولا

۰۹۱۹۴۱۴۳۴۰۰

همانطور که در ابتدای این مقاله اشاره کردیم، به محور جلویی و زیرین در  خودرو، جلوبندی گفته می شود. این قسمت در هدایت، تعادل و حرکت و حتی سکون خودرو نقش حیاتی دارد و اشکال در هر قطعه این قسمت می توانید موارد مذکور را دچار مشکل کند. جلوبندی قطعات مختلفی دارد که شامل سگ دست، شغال دست، کمک فنر و فنر ها، رام، بوش ها، طبق ها، میل فرمان و فرمان و … می باشند. شما باید هنگام بروز مشکل در هر کدام از این قطعات سریعا به تعمیرگاه مراجعه نمایید و مشکل جلوبندی کرولا خود را حل نمایید. چرا که در صورت حل نکردن مشکل، جلوبندی شما بدتر شده و در نهات مجبور به تقبل هزینه های بیشتر می شوید. در بخش های بعدی تعمیر جلوبندی کرولا، هزینه تعمیر آن، نشانه خرابی و … را بررسی خواهیم کرد.

تعمیر جلوبندی کرولا

۰۹۱۹۴۱۴۳۴۰۰

برای تعمیر جلوبندی کرولا در قدم اول شما باید به نشانه هایی که مشاهده می کنید توجه ویژه ای داشته باشید. به این صورت که هر نشانه ای در خودرو مشاهده می کنید، ساده از آن نگذرید. همچنین باید هر چند یک بار خودرو خود را  یک تعمیرکار حرفه ای و متخصص نشان دهید تا در صورت وجود هر گونه مشکل سریع برای تعمیر آن اقدام فرمایید. علاوه بر این نکته دیگری که باید به آن در تعمیر جلوبندی کرولا توجه داشته باشید، تعمیرگاه معتبر است. یک تعمیرگاه معتبر، با مناسب ترین قیمت، با کیفیت ترین قطعات و قطعات اصل، بهترین خدمات را به شما ارائه می دهد.

یکی از این تعمیرگاه ها که می توانید به آن اعتماد کامل داشته باشید، اتو رگلاژ است. در اتو رگلاژ، انواع خدمات تعمیر جلوبندی کرولا و ماشین های دیگر برای شما مشتریان عزیز انجام می شود. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شما درج شده در همین صفحه تماس حاصل فرمایید.

نشانه های خرابی جلوبندی کرولا

۰۹۱۹۴۱۴۳۴۰۰

همانطور که در طول مقاله گفتیم، خرابی جلوبندی با نشانه هایی همراه است که باید آن ها را نادیده نگیرید. این نشانه های شامل موارد زیر هستند

-شنیدن صدا های نا متعارف از خودرو

-لرزش فرمان یا ه اصطحلاح زدن آن

-منحرف شده خودرو به طرفین در سرعت های خاص یا هنگامی که فرمان خودرو را رها می کنید.

-روغنی بودن قطعات خودرو مانند کمک فنر و فنر ها

-نمایان شدن آج روی تایر ها و یا ساییده شدن آن ها

دلایل خرابی جلوبندی کرولا

۰۹۱۹۴۱۴۳۴۰۰

تایر های خراب

۰۹۱۹۴۱۴۳۴۰۰

آج تایر ها، کیفیت آن ها و نحوه قرار گیری شان  در بیشتر پارامتر های سالم خودرو تاثیر مثبت دارد، تا جایی که تفاوت میزان آج لاستیک چپ و راست می تواند غریبلک را تا حدودی بلرزاند. چرا که حتما به لاستیک ها خصوصا به لاستیک های جلو باید توجه داشته باشید.

عدم بالانس چرخ ها

۰۹۱۹۴۱۴۳۴۰۰

اگر که چرخ های ماشین بالانس نباشند، فرمان می لرزد و اگر به آن ها توجهی به این موضوع، جلوبندی شما خراب می شود.

ناکافی بودن عملکرد میل تعادل

۰۹۱۹۴۱۴۳۴۰۰

میل تعادل توسط دو بوش در جلوبندی ماشین موجود است، در صورت خرابی بوش ها غریبک فرمان می لرزید و به اصطلاح فرمان خودرو شما می زند. این بوش ها باعث بی سر و صدا کار کردن سیستم تعلیق و جلوبندی ماشین می شوند.

خرابی بلبرینگ ها

۰۹۱۹۴۱۴۳۴۰۰

خرابی بلبرینگ چرخ صدای به خصوص دارد که نشانه خراب بودن آن می باشد. یادتان باشد که چرخ بسیار مهم بوده و در عکر بابرینگ آن تاثیر بسیار زیادی دارد.

سیبک خراب

۰۹۱۹۴۱۴۳۴۰۰

خرابی و لقی سیبک باعث لرزش فرمان و زدن ان می شود. سیبک نباید حرکت عمودی داشته باشد.

آسیب به شاسی خودرو

۰۹۱۹۴۱۴۳۴۰۰

در صورتی که شاسی خودرو شما آسیب دیده باشد، به سرعت تنظیمات اولیه کارخانه و ابعاد شاسی خودرو بهم می ریزد. اتومبیلی که به علت تصادف شاسی آن تغییر حالت پیدا کرده باشد به سرعت در سیستم جلوبندی مشکل ایجاد می کند. برگرداندن شاسی به حالت اول و تنظیم کارخانه بسیار سخت و حتی در بعضی موارد غیر ممکن می باشد. کشیدن فرمان به یک سمت، خراب شدن سریع پلوس ها و شدن گرگیر از نشانه های خرابی شاسی اتومبیل می شود.

خرابی بازوی سگ دست

۰۹۱۹۴۱۴۳۴۰۰

خرابی بازوی سگ دست موجب کشیده شدن فرمان به یک سمت می شود اما تعمیر و تعویض آن آنقدر هزینه بر نیست.

فنر و کمک فنر ضعیف

۰۹۱۹۴۱۴۳۴۰۰

اگر کمک فنر و فنر خودرو شما ضعیف شود، سیستم هدایت اتومبیل تحت تاثیر قرار می گیرد و فرمان خودرو کشیده می شود.

خرابی ترمز

۰۹۱۹۴۱۴۳۴۰۰

نیروز ترمز خودرو شما باید بین چرخ های خودرو به صورت مساوی تقسیم شود، در صورتی که اینگونه نباشد و یک چرخ بیشتر از دیگری تحت تاثیر فشار قرار می گیرد. به همین ترتیب تغییر دور به سرعت انجام می شود و فرمان به یک طرف منحرف می شود.

جهت اطلاع بیشتر از خودرو کرولا و خودرو های دیگر با اتو رگلاژ تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب کنید.

هزینه تعمیر جلوبندی کرولا

۰۹۱۹۴۱۴۳۴۰۰

جهت هزینه اجرت تعمیر جلوبندی کرولا، باید بدانید که به موارد مختلفی مربوط است. به عنوان مثال به قطعه ای که در جلوبندی شما خراب شده، خدماتی که روی آن انجام می شود و شدن خرابی اش بستگی دارد. اما جهت اطلاع از اجرت تعمیر جلوبندی کرولا با اتو رگلاژ تماس بگیرید و از قیمت آن ها با خبر شوید.

خدمات تعمیر جلوبندی پرادو در جلوبندی سازی اتو رگلاژ

برای تعمیر شیشه های خودرو خود می توانید به شیشه اتومبیل عبدالهی مراجعه کنید که یکی از بهترین تعمیرگاه های شیشه محسوب می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید