تعمیر جلوبندی 206

تعمیر جلوبندی 206

برای تعمیر جلوبندی 206 و معرفی بهترین تعمیر جلوبندی 206 با ما همراه باشید. تا بهترین تعمیر جلوبندی 206 را به شما معرفی کنیم.

ماشین 206 یک خودرو سبک بوده و موتور آن از لحاظ قدرت، در مقایسه با دیگر خودرو ها قوی تر است. هنگام استفاده مداوم و عبور از جاده های ناهموار، جلوبندی ماشین آسیب می بیند. بنابراین عاقلانه ترین کار مراجعه به جلوبندی سازی، جهت تعمیر جلوبندی 206 است.

جلوبندی 206

این مدل از پژو در بخش کنترل قدرت موتور، موفق عمل کرده و همینطور در ایجاد توانایی مانور دادن نیز به دلیل جلوبندی قوی، دارای تکنولوژی برتری نسبت به سایر خودرو ها است. در صورت بی توجهی صاحب ماشین نسبت به خرابی این بخش از خودرو، مطمئنا دچار آسیب های مالی یا جانی خواهد شد.

اجرت تعمیر جلوبندی 206

جهت تعمیر جلوبندی 206 و میزون فرمون و تعمیر سیبک می توانید با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

هزینه تعمیر جلوبندی 206

برای اطلاع از هزینه تعمیر جلوبندی 206 میتوانید با اتو رگلاژ تماس بگیرید.

جلوبندی 206 و علت خرابی آن

هنگام استفاده از خودرو 206 با دیدن علائمی مثل لقی لاستیک ها و سابیده شدن آن ها، انحراف به طرفین فرمان، تغییر در ارتفاع خودرو زمان شتاب گرفتن آن و فرمان پذیری ضعیف حتما به یک تعمیرگاه جلوبندی سازی جهت تعمیر جلوبندی ماشین مراجعه کنید. پیشنهاد ما به شما جلوبندی سازی اتو رگلاژ است. این مجموعه با ارائه بهترین خدمات، خیال شما را از بابت سالم بودن جلوبندی خوردو 206 شما راحت خواهد کرد.

قطعات جلوبندی 206 مانند یک پازل به هم متصل هستند. در صورت خرابی یک قطعه و عدم توجه نسبت به تعمیر یا تعویض آن، بدون شک خرابی دیگر قطعات را با خود به همراه دارد. از اصلی ترین خرابی در قسمت جلوبندی در این مدل از پژو، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خرابی موج گیر در تعمیر جلوبندی 206

میل موج گیر، یک شمش فولادی از متریال فولاده است که با شکل دایره مانند خود، مثل یک میله میان دو چرخ جلو 206 قرار گرفته است. از وظایف اصلی و مهم این میل، حفاظت از فرمان گیری شدید به ویژه در زمان چپ شدن خودرو و انتقال قسمتی از حرکت عمودی هر چرخ به چرخ دیگر است.

خرابی میل موج گیر، به طور معمول با شکستگی همراه بوده و در چنین مواقعی، یک صدای بسیار شدید در 206 ایجاد خواهد شد. همچنین هنگام پیچیدن، ماشین اصطلاحا گیج شده و اتاق بر روی چرخ های ماشین بازی خواهد کرد. میل موجگیر زمانی که می شکند، خودرو 206 در پیچ به سمت بیرون پیچ حرکت کرده و امکان تصادف و ایجاد حادثه شدید و خطرناک برای راننده یا سرنشینان آن بسیار خواهد بود.

جهت تعمیر جلوبندی 206 و میزون فرمون و تعمیر سیبک می توانید با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

اگر هنگام عبور از یک جاده ناهموار، اتاق خودرو 206 خیلی ناگهانی دچار تغییر زوایه شود یا زمان پیچیدن در پیچ، ماشین گیج شود؛ مطمئنا میل موجگیر خراب است. در چنین زمانی حتما برای تعمیر جلوبندی ماشین خود اقدام کنید تا از آسیب خطرات احتمالی در امان باشید. برای تعویض شیشه های جلو 206 نیز می توانید به شیشه اتومبیل عبداللهی مراجعه نمایید.

خرابی طبق

فنر و کمک آن، از قسمت بالا به کمک یک توپی سر کمک به شاسی ماشین وصل شده و چرخ های ماشین نیز از قسمت پایین به واسطه سیبک طبق به طبق متصل هستند. هنگام خرابی در قطعه هایی که در ارتباط با طبق هستند، خیلی سریع در تغییر زاویای چرخ نمایان خواهد شد.

خرابی سیبک به واسطه یک صدای تق مانندی، هنگام فرمان گیری شنیده شده و همچنین سبب حرکت وضعی و عرضی چرخ های ماشین در زمان حرکت خودرو در پیچ ها خواهد شد. بوش نیز یکی از قطعات مهم در طبق محسوب می شود. مهم ترین وظیفه بوش ها در ایجاد آزادی مورد انتظار هنگام حرکت در جای خود اتومبیل206 بوده و همچنین از انتقال ارتعاشات طبق به اتاق خودرو جلوگیری می کند.

خرابی بوش نیز خود را با لاستیک سابی و یک صدای تقه هنگام ترمز کردن نشان می دهد. طبق نیز یک قطعه قلزی سخت بوده که هنگام تصادف شدید یا برخورد به یک جسم سخت، تغییر حالت خواهد داد. کوچک ترین تغییر در فرم و حالت طبق، سبب تغییر زاویای چرخ 206 خواهد شد. با توجه به این توضیحات، طبق بخش مهمی از جلوبندی 206 بوده و هنگام مشاهده کوچک ترین تغییری در این بخش، باید به تعمیر جلوبندی این مدل خودرو پرداخت.

خطرات احتمالی و خرابی جلوبندی

مرکز اصلی حفظ و ایجاد تعادل در کنار کنترل خودرو، به جلوبندی تعلق دارد. بنابراین هنگام خراب شدن این قسمت از ماشین پژو 206، نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد. زیرا این بخش ممکن است باعث آسیب مالی و حتی جانی شود. تغییر زاویه چرخ ها یا شکستن اهرم های چرخ و جدا شدن آن ها از ماشین 206، به دلیل خرابی در قسمت موج گیر  خودرو اتفاق می افتد.

جهت تعمیر جلوبندی 206 و میزون فرمون و تعمیر سیبک می توانید با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

بخش بسیار مهم دیگر جلوبندی خودرو، فرمان است. اگر فرمان ماشین از کنترل راننده خارج شود، بدون هیچ شک و تردیدی یک حادثه بسیار  بدی رخ خواهد داد. از این رو در زمان خرابی جلوبندی ماشین، بدون تلف کردن زمان برای تعمیر جلوبندی به تعمیرگاهی مناسب مراجعه کنید.

تعمیر جلوبندی 206

تعمیر یا تعویض قطعات

البته مهم ترین نکته در زمان خراب شدن قطعه این است که با مشاهده کوچک ترین تغییری در ساختار جلوبندی 206، برای جلوگیری از هرگونه خطر باید برای تعمیر آن اقدام کرد. گاهی چاره جز تعویض آن قطعه خراب نیست.  به طور مثال اگر بوش های طبق دچار خرابی شوند؛ نیاز به تعمیر یا تعویض طبق ماشین نیست. تعمیرکار به کمک ابزار تراشکاری و همچنین پرس هیدرولیک، بوش را عوض خواهد کرد.

اگر سیبک خودرو 206 دچار خرابی شود، تنها گزینه ممکن تعویض آن است. زیرا امروزه طراحی سیبک ماشین به گونه ای است که هنگام خراب شدن، چاره ای جز تعویض باقی نمی ماند. اگر چه یک روش قدیمی و ابداعی است که به واسطه لاتون گذاری یا تزریق گریس و واوالین در سیبک خودرو، در زمان اضطراری می توان از این قطعه بهره برد. اما بلافاصله باید سیبک را تعویض کرد تا خودرو آسیب بیش تری به سرنشینان وارد نکند.

جهت تعمیر جلوبندی 206 و میزون فرمون و تعمیر سیبک می توانید با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

شانه های خرابی جلوبندی 206

درمورد جلوبندی 206 در بخش های قبلی صحبت کردیم. حال در این بخش می خواهیم نشانه های خرابی جلوبندی را بررسی کنیم تا بیشتر بتوانید خرابی قطعات آن را تشخیص دهید.

 

سواری خشک و سفت

 

اگر هنگام رانندگی راحتی شما کمتر شد و یا احساس کردید ماشین تان سفت و خشک سواری می دهد، به این معنا است که جلوبندی ماشین و سیستم تعلیق آن فرسوده می باشد و به بازبینی و تعمیر نیاز دارد. در شرایط بروز این مشکل تمام پستی و بلندی های جاده را احساس می کنید.

 

اختلالات فرمان خودرو

یکی دیگر از نشانه های خرابی جلوبندی کشیده شدن فرمان می باشد. به این صورت که هنگام پیچیدن خودرو، فرمان آن بر خلاف فرمان دهی راننده عمل می کند. در اکثر مواقع این نشانه بر خرابی جلوبندی دلالت دارد. به عنوان مثال زاویه تایر ها، مرکز تعادل و بالانس خودرو اختلالاتی داشته باشد. علاوه بر این لرزش فرمان در سرعت های خاص که معمولا به دلیل بالانس نبودن چرخ ها یا وجود مشکل در سیبک ها است، هم نشان از خرابی جلوبندی می باشد. همچنین در صورتی که ماشین اصطلاحا گیج بزند و به طرفین منحرف شود، باز هم یعنی جلوبندی خودرو شما خراب است.

جهت تعمیر جلوبندی 206 و تعمیر سیبک و میل فرمون می توانید به اتو رگلاژ مراجعه کنید.

آج های ناهمگون روی تایر ها

در صورتی که لاستیک های شما ساییده شده و یا آج های ناهمگون روی آن ها وجود دارد، یعنی جلوبندی شما خراب است. صدای سوت مانند هم نشانه دیگر می باشد که از چرخ ها هنگام دور زدن بر اثر خرابی بلبرینگ چرخ ها، شنیده می شود.

روغنی بودن قطعات سیستم جلوبندی

اگر فنر و کمک فنر های خودرو چرب و روغنی باشد، بر مبنای خرابی جلوبندی است.

خرابی سیستم تعلیق

در حالی که خودرو شما پارک است، با کمک دستان خود کاپوت خودرو خود را به سمت پایین فشار دهید. در صورتی که پس از برداشتن دست هایتان خودرو بیش از دو یا سه بار تکان خورد، سیستم تعلیق شما باید تعمیر شود. همچنین شنیده شدن صدای نا متعارف در هنگام عبور از موانع و دست انداز در کمک فنر ها و میل تعادل نشانه دیگر خرابی جلوبندی می باشد.

جهت تعمیر جلوبندی 206 و میزون فرمون و تعمیر سیبک می توانید با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

برخی از دلایل خرابی جلوبندی 206

لاستیک های خراب

آج تایر ها، کیفیت آن ها و نحوه قرار گیری شان در بسیاری از پارامتر های جلوبندی سالم از اهمیت زیادی برخودار است. به حدی که تفاوت میزان آج لاستیک چپ و راست نیز می تواند غریبلک را تا حدودی بلرزاند. به این دلیل که حتما به کیفیت لاستیک ها مخصوصا لاستیک های جلو باید توجه داشته  باشید.

 

بالانس نبودن چرخ ها

اگر چرخ های ماشین تعادل نداشته باشند یا به اصطلاح بالانس نباشند، فرمان می لرزیده و اگر به آن ها بی توجهی بشود جلوبندی شما خراب می شود.

نا کافی بودن عملکرد میل تعادل

این قطعه با کمک دو بوش در جلوبندی خودرو قرار گرفته است و اگر بوش ها خراب شود، غریبلک فرمان می لرزد و اصطلاحا فرمان شما می زند. این بوش ها بدون هیچ سر و صدایی در سیستم تعلیق و جلوبندی خودرو ماشین نقش بسیار مهمی دارند.

خرابی بلبرینگ ها

اگر چرخ های خودرو شما سر و صدا داشت، یعنی بلبرینگ چرخ شما خراب است. به یاد داشته باشید که باید آن ها را تنظیم کنید.

سخن پایانی

جلوبندی خودرو 206 احتمالا به دلیل یک تصادف بسیار شدید یا عبور از مسیر های نا هموار دچار آسیب و فرسودگی می شود. در حالتی که خودرو در قسمت جلوبندی دچار خرابی شود، اولین کار مراجعه به یک تعمیرگاه جلوبندی سازی معتبر جهت تعمیر جلوبندی خودرو است. بهترین گزینه در چنین زمانی، مراجعه به جلوبندی سازی اتو رگلاژ است. در صورت نیاز کادر مجرب این مجموعه قطعات را تعویض یا تعمیر می کنند. برای کسب اطلاعات بیش تر، با شماره های 02177454779 یا 09194143400 تماس بگیرید.

خدمات تعمیر جلوبندی 206 در اتو رگلاژ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید