تعمیر جلوبندی i40

ما در این مقاله می خواهیم درباره ی تعمیر جلوبندی i40 و اجرت تعمیر جلوبندی هیوندای آی 40 به شما اطلاعاتی دهیم.یکی از قطعاتی که در خوردو بسیار حساس است و از نشانه های غیر عادی آن نباید ساده گذشت، جلوبندی آن می باشد. درواقع به جرات می توان گفت که اصلی ترین قسمت خودرو جلوبندی آن به شمار می آید. این قسمت قطعات مختلفی دارد و هر کدام از این قطعات به هم وصل هستند و شما باید هیچ صدا و یا اتفاق غیر معمولی را نادیده نگیرید. چرا که ممکن است حاکی از یک خرابی بزرگ باشد و بی توجهی به آن موجب مختل کرد ن هدایت، تعادل و هندلینگ خودرو شود. اما در این مقاله ما می خواهیم درمورد جلوبندی خودرو i40 و تعمیر جلوبندی i40 با شما صحبت کنیم. پس تا انتها این مقاله ما را همراهی کنید.

تعمیر جلوبندی i40

خودرو i40

خودرو هیوندای i40 خودرویی است که  توسط شرکت هیوندای موتورز تولید می شود. درسال 2011 و بر اساس سوناتا نسل ششم و برای قشر متوسط اروپا با کیفیتی بالاتر در مقایسه با محصولات دیگر هیوندای وارد بازار شد. خودرو آیچهل در کلاس خودروی اندازه متوسط قرار دارد و درواقع نسخه اروپایی هیوندای سوناتا بوده و بر روی پلت فرم همین خودرو واقع شده است. خودروی مذکور در دو مدل استیشن و سدان تولید می شود. اگر می خواهید با جلوبندی این خودرو و قطعات آن آشنا شوید مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

جلوبندی i40

در ابتدای این مقاله گفتیم که جلوبندی از اهمیت زیادی برخوردار است.این قسمت آنقدر مهم می باشد که اگر وجود نداشته باشد، ماشین شما مانند یک ارابه چوبی می باشد. در تعریف جلوبندی می توانیم بگوییم که جلوبندی همان محور جلویی و زیرین ماشین محسوب می شود. وظیفه این قطعه تعادل، هدایت، هندلینگ، ایجاد راحتی هنگام راننداگی و رد از سطوح ناهوار به شمار می رود. جلوبندی این ماشین و خودرو های دیگر قطعات مختلفی دارد. هر کدام از این قطعات وظیفه به خصوصی دارند. در ادامه درمورد تعمیر جلوبندی i40 و قطعات آن بیشتر با شما صحبت خواهیم کرد.

تعمیر جلوبندی i40

تعمیر جلوبندی بسیار مهم است و شما باید بدانید که چه زمانی اقدام به تعمیر جلوبندی i40 و خودرو های دیگر کنید. اگر صدای نامعمول خصوصا هنگام رد شدن از سطوح نا هموار و دست انداز ها به گوشتان خورد، یعتی جلوبندی خورو شما به مشکل خورده است. علاوه بر  این نشانه های دیگری مانند لرزیدن فرمان نیز می تواند نشانه های خرابی جلوبندی باشد.

یکی دیگر از نشانه هایی که با بروز آن شما باید سریعا برای تعمیر جلوبندی خود اقدام کنید، انحراف خودرو است. این اتفاق معمولا در سرعت های بالا رخ می دهد و هنگامی که شما فرمان خود را به سمتی می چرخانید، خودروی شما برعکس عمل کرده و به سمت دیگری مث چرخد. برای تست این خرابی فرمان خودرو خود را برای چند دقیقه رها کنید تا ببینید ماشین شما به سمتی منحرف می شود یا خیر. نشانه بعدی روغنی بودن قطعات خودرو خصوصا کمک فنر ها می باشد. بدین منظور که اگر قطعات شما خصوصا کمک فنر شما روغنی است، بدین معناست که جلوبندی شما خراب بوده و باید سریعا به تعمیرگاه مراجعه کنید. نمایان شدن عاج های ناهمگون و ساییده شدن لاستیک خورو شما نیز نشانه دیگری است که نباید آن را نادیده بگیرید. در ادامه قطعات جلوبندی i40 را بر شما نام می بریم.

قطعات جلوبندی i40

جلوبندی شامل قطعات مختلفی است که شامل موارد زیر می باشند:

-رام

-سیبک ها

-سیستم فرمان

-چرخ ها

-سگ دست

-شغال دست

-فنر و کمک فنر ها

-سیستم تعلیق جلوبندی

-بوش طبق

-میل تعادل یا میل موجیگر

نکات کلیدی درمورد تعمیر جلوبندی i40

هنگامی که به شاسی خودرو شما ضربه وارد می شود، خصوصا وقتی ضربه وارد شده از سمت جلو باشد شاسی از حالت فابریک خود خارج شده و شما برای اینکه شاسی خودرو خود را به حالت اولیه برگردانید باید سریعا به یک صاف کار ارائه کنید. اتو رگلاژ یکی از تعمیرگاه هایی است که دارای مجرب ترین افراد در تمام حوزه های مربوط به تعمیرات خودرو است و همچنین کارشناسان ما در جهت تعمیر جلوبندی i40 می توانند راهنمای شما باشند. همچنین در صورتی که صافکاری خودرو شما به درستی انجام نشود، می تواند موجب خرابی جلوبندی شما شود.

خرابی سگ  دست

همانطور که متوجه شدید یکی از قطعات خودرو سگ دست نام دارو  که اگر خراب شود، خودرو شما به طرفین منحرف می شود. پس اگر خودرو شما انحراف داشت این قطعه را چک کنید. تعمیرکاران خودرو سر و صدای خودرو را زبان صحبت کردن آن می دانند. به عنوان مثال در صورتی که ماشین شما هنگام ورود به ناهمواری صدای تق تق می شنوید از جلو خارج شد. بدین معنا که سیستم تعلیق خودرو شما به تعمیر نیاز دارد.

خرابی سیستم ترمز

در صورتی که سیستم ترمز خودرو شما دچار نقص شده باشد، نیرویی که برای ترمز گیری نیاز است، به طور یکسان بین چرخ ها پخش نخواهد شد. از همین رو زمانی که ترمز می گیرید، به یک چرخ نیروی بیشتری وارد می شود و باعث انحراف خودرو به یک سمت مس شود. جالب است بدانید که جهت حل این ایراد باید به یک ترم سازی مراجعه کنید و مشکل خودرو را آنجا حل کنید.

خرابی میل تعادل یا میل موجگیر

قطعه بعدی میل تعادل می باشد که اگر شل باشد، با بخش های دیگر برخورد کند سر و صدایی ایجاد می کند و خودو شما به اصطلاح گیج می شود. ایراد در سرویس درست جلوبندی و چک نکردن میل تعادل می تواند علت این مشکل باشد. به طور کلی زمانی که احساس کردید پشت فرمان خودرو شما گیج  می زند باید سیستم تعلیق، فنر و کمک فنر  های ماشین را بررسی کنید. همجنین اگر در وسط خیابان خودرو شما به مشکل خورد می توانید سریعا با اتو رگلاژ تماس بگیرید چرا که اتو رگلاژ امکان ارائه خدمات سیار را دارا می باشد.

خرابی جعبه فرمان

وظیفه جعبه فرمان کنترل و گردش خودرو به سمت چپ و راست را بر عهده دارد که بر روی اتاق خودرو  قرار دارد و  در این عمل هنگامی که فرمان خودرو شما می چرخد به علت اینکه بین مفصل ها  و سیبک و سگ دست خودرو شما اتصال وجود دارد، این عمل میسر می شود. سیبک ها و مفصل ها وقتی لق می شوند، در این صورت لقی در حین چرخاندن فرمان احساس می کنید که معمولا صدا دارند. همچنین هنگام سفت شدن فرمان در صورت هیدرولیک بودن فرمان شما باید سیستم هیدرولیک چک شود.

در شیشه اتومبیل عبدالهی انواع خدمات مختلف شیشه خودرو از ترمیم و تعویض گرفته تا خرید آن برای شما انجام می شود. پس جهت انجام هر گونه خدمات شیشه می توانید به وبسایت آن ها مراجعه کرده و با آن ها تماس بگیرید.

خدمات تعمیر جلوبندی هیوندا i40 در جلوبندی سازی اتو رگلاژ

هزینه و اجرت تعمیر جلوبندی i40 چقدره؟

چون هزینه ی میزون فرمون با هزینه ی تعویض کمک و .. متفاوت است. به همین دلیل بهتر است برای استعلام قیمت دقیق با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

مدت زمان تعمیر جلوبندی i40 چقدره؟

بستگی به نوع خدماتی که می خواهید متفاوت است از 1 ساعت می تواند زمانبر باشد تا 7 الی 8 ساعت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید