شاخص تعمیر جلوبندی پراید

تعمیر جلوبندی پراید

.با ما همراه باشید برای معرفی انواع قطعات و چگونگی تعمیر جلوبندی پراید و معرفی بهترین جلوبندی ساز پراید در تهران .ما به شما می گوییم که اصلا جلوبندی سازی خودرو چیست و چیز هایی که شما باید بدانید تا سرتان کلاه نرود را به شما آموزش خواهیم داد. اتو رگلاژ با بیش از سه دهه تجربه همراه شماست.

جلوبندی سازی مهرداد

هزینه تعمیر جلوبندی پراید

همانطور که می دانید که تعداد پراید در کشور ما آنقدر بی شمار است که نمی توان گفت کسی این خودرو را نشناسد. البته شاید به دلیل قیمت ارزان آن می باشد. درست است که امروزه قیمت پراید با قیمت یک خودرو سدان خارجی در سال 98 برابری می کند. اما همچنان در بین خودروهایی که در ایران موجود است جز ارزانترین ها می باشد.مانند موضوع بد و بدتر است. که باید بین بد و بدتر یکی را انتخاب کنید شما وقتی الان بودجه خرید پراید را دارید هرچند گرانتر از قبل اما باز در بین خودروهای امروزی چاره ای ندارید جز خرید همان پراید گران امروزی به جای خرید خودرویی بهتر اما گران تر.

قیمت لوازم جلوبندی پرایدهزینه تعمیر جلوبندی پرایداجرت تعمیر جلوبندی پراید بدون لوازم
تماس بگیرید!تماس بگیرید!تماس بگیرید!
جلوبندی سازی 141

دیگر فکر نکنم نیاز باشد که از سبکی این خودرو چیزی بگوییم که آمار تصادفات این خودرو گواه همین سبکی است.جلوبندی خودروها در مدل های مختلف متفاوت است. و هر خودرویی بنا به نوع جلوبندی ای که دارد نیاز به تعمیر پیدا می کند. اگر برای خرید پراید به چیتگر یا خاوران مراجعه کنید مشاهده می کنید که اکثر خودروها پراید شاسی های جلوشان یا شکسته یا جوش خورده یا ترک دارد. چون بسیار ضعیف است و کافی است در یک چاله بیفتید به احتمال خیلی زیاد فورا خودرو شما آسیب می بیند و برای تعمیر جلوبندی پراید یا هر خودروی دیگری باید به یک جلوبندی سازی مراجعه کنید.

تعمیر جلوبندی پراید 131

لوازم جلوبندی پراید

  • طبق
  • بوش طبق
  • رام
  • جعبه فرمان
  • مفصل قرقری
  • فنر
  • کمک فنر
  • جک هیدرولیک فرمان
  • چهار شاخ فرمان
  • میله تعادل
  • سگدست
  • سیبک
  • تنظیم فرمان

بهترین تعمیر جلوبندی پراید

اتو رگلاژ بهترین جلوبندی سازی پراید در تهران جهت هماهنگی برای تعمیر جلوبندی پراید با شماره های زیر تماس بگیرید.

02177454779

09194143400

اتو رگلاژ یا جلوبندی سازی مهرداد سابق ، برای رفاه شما عزیزان در صدد راه اندازی تیم سیار می باشند. شما می توانید از ساعت 9 الی 20 با اتو رگلاژ تماس بگیرید و در صورت ارتباط در ساعات غیر کاری می توانید به شماره 09194143400 پیام ارسال کنید.

در صورت هر گونه مشکل می توانید به جلوبندی سازی اتو رگلاژ مراجعه کنید تا مشکل شما را حل کنند و خودروی شما به حالت سابق برگردد.

توجه کنید زمانی که حس کردید جلوبندی خودرو شما مشکل پیدا کرده و نیاز به تعمیر دارد سریعا برای رفع مشکل آن دست به کار شوید. زیرا جلوبندی خودرو در صورتی که معیوب شود می تواند هم به بدنه و هم قسمت های دیگر خودرو را دچار مشکل کند. به عنوان مثال ممکن است برای شما پیش آمده باشد که در هنگام رانندگی احساس می کنید که فرمان خودرو در حالت راه مستقیم به سمتی دیگر کشیده می شود.این به دلیل خرابی میزون فرمون است که مربوط به جلوبندی خودرو می باشد.

در این حالت اگر راننده ناشی باشد ممکن است خطرات جبران ناپذیری را تجربه کنید. بنابراین برای حفظ امنیت خود و خانواده تان هرگز خرابی خودرو را پشت گوش نیندازید.

اگر شیشه عقب پراید شما ترک برداشت و یا خرد شد می توانید به شیشه اتومبیل عبدالهی مراجعه کنید.

جلوبندی چیست؟

همانطور که از نامش پیداست مربوط به قسمت جلویی و زیر خودرو می باشد. چرخ های جلو توسط یکسری اجزای دیگر به یکدیگر متصل هستند تمام این اجزا و قطعات را جز جلوبندی خودرو مینامند. خودرویی که به نرمی و راحتی در رانندگی معروف است علتش همین جلوبندی آن می باشد. هرچه حلوبندی یک خودرو را بهتر و بی نقص تر طراحی کنند آن خودرو نیز در افتادن در دست انداز ها و چاله ها مقاوتر است. و هم فردی که با آن رانندگی می کند از رانندگی لذت بیشتری را می برد.

هر چه جلوبندی خودرو قوی تر باشد آن خودرو در جاده و در مسیر های طولانی تر نیز همان راحتی را دارد و در جاده های خراب هم کمتر و یا اصلا دچار مشکل نمی شود. خودرویی که جلوبندی قوی ای دارد سنگینی بار خودرو را نیز راحت تر متحمل می شود.

جلوبندی پراید

 

جلو بندی خودرو در اصل فشار وزنی که خودرو دارد و اگر باری غیر از سرنشینان حتی در خودرو باشد همه روی جلوبندی خودرو تاثیر میگذارد.و در شرایطی بد ممکن است جلوبندی خودرو شما بشکند. و یا ترک بردارد.

با توجه به مطالبی که در قسمت بالا گفتیم جلوبندی پراید ضعیف است اما برای خودرویی به سبکی پراید مناسب است. شما می توانید برای تعمیر جلوبندی پراید به اتو رگلاژ مراجعه کنید. اتو رگلاژ با کیفیت بسیار بالا و هزینه کم تر از همه جا خودرو شما را تعمیر می کند.

برخی افراد خودشان آچار به دست هستند و ترجیح می دهند خودشان خودرو را تعمیر کنند. البته ما پیشنهادمان این است که کار را باید به کاردان سپرد اما اگر تمایل دارید خودتان تعمیر کنید پس در ادامه با ما همراه باشید.

نحوه تعمیر جلوبندی پراید

ابتدا و قبل از هرچیز شما باید چرخ های خودرو را باز کنید که اگر جک داشته باشید این کار برای شما راحت تر امکان پذیر است اما اگر ندارید اول چرخ ها را شل کنید و بعد به از طریق کمک های خودرو چرخ ها را کامل در بیاورید.گاهی اوقات جلوبندی نشکسته است و تنها دچار خم شده است که با چند ضربه رفع می شود اما اگر خوش شانس نباشید و شکسته باشد شما باید جلوبندی نو تهیه کنید. برای تعویض جلوبندی پراید و انواع خودرو های ایرانی و خارجی می توانید به اتو رگلاژ مراجعه کنید.

برای تعمیر جلوبندی از طریق دستگاه جوش نیز اقدام می کنند . که برای مشورت با مدیریت جناب آقای مهرداد امیری می توانید با اتو رگلاژ تماس بگیرید.

02177454779

09194143400

توجه کنید اگر مهارت کافی ندارید اصلا به خودروخود دست نزنید. زیرا ممکن است به جای اینکه چشمش را درست کنید بزنی چشمش را هم کور کنید.

تعمیر تخصصی جلوبندی پراید

برای باز کردن چرخ ها حتما از جک استفاده کنید تا جک نزنید نمی توانید چرخ ها را باز کنید.بعد از باز کردن چرخ پراید تازه تعمیر جلوبندی پراید شروع می شود.

برای قطعات پراید و یا هر خودروی دیگری بهتر است . که قطعات نو استفاده شوند و یا قطعات استوک نهایتا استفاده شود. زیرا تعمیر قطعات جلوبندی بی فایده است و بعد از مدتی مجددا خراب می شود. و چون این قطعات مصرفی هستند بهترین کار تعویض قطعات است تا تعمیر آن.برخی از این قطعات باید حتما گریس کاری شوند. و روغن گریس آن ها باید حتما هر چند وقت تعویض شود.

چگونه از شکستگی جلوبندی جلوگیری کنیم؟

جواب این سوال واضح و مبرهم است. شما برای جلوگیر از این احتمال باید در هنگام رانندگی احتیاط لازم را داشته باشید. تا جایی که مکن است در جاده های خراب و جاده های که بلندی و چاله و .. زیاد دارند نروید. در این جور مواقع از راه دیگری عبور کنید.برخی افراد اصلا به دست انداز ها توجه نمی کنند. اسم اصلی دست انداز سرعت گیر است خانم آقا این سرعت گیر برای شما گذاشته شده است سرعتتان را کم کنید. تا هم خود و سرنشینان و هم جلوبندی خودرو شما آسیب نبیند.

جلو بندی خودرو

هزینه تعویض جلوبندی پراید

تعمیر جلوبندی پراید و تمام خودرو ها کاری سخت و دارای زحمت بسیار است واقعا افرادی که در این زمینه کار می کنند. بابت دستمزد ناچیزی که میگیرند کار پر زحمتی را انجام می دهند. اتو رگلاژ معروف به منصف ترین جلوبندی سازی در تهران است. شما می توانید با هر جلوبندی سازی صحبت کنید و قیمت بگیرید و بعد بیاید سراغ اتو رگلاژ میبینید که با چه کیفیتی و چه قیمتی کار می کنند.

هزینه و اجرت تعمیر جلوبندی پراید چنده؟

برای استعلام قیمت هزینه و اجرت تعمیر جلوبندی پراید با شماره 09194143400 تماس گیرید.

هزینه و اجرت عقب بندی پرایدچنده؟

برای استعلام قیمت هزینه و اجرت تعمیر عقببندی پراید با شماره 09194143400 تماس گیرید.

مدت زمان تعمیر جلوبندی پراید چقدره؟

بستگی به نوع خرابی جلوبندی پراید داره، از 1 ساعت ممکنه تا 7 الی 8 ساعت. چوننوع خرابی به مدت تعمیر اضافه و کم میکند.

4 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر جلوبندی پراید»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید