تعمیر جلوبندی آلتیما

تعمیر جلوبندی آلتیما

تعمیر جلوبندی آلتیما یکی ازمهمترین بخش در مورد تعمیرات خودرو به حساب می آید.حتی اگر اطلاعاتتان از قسمت ها و قطعات خودرو کم باشد و یا فقط اطلاعات پایه و ساده ای داشته باشید، حتما با قسمت جلوبندی آشنا هستید. همانطور که اطلاع دارید جلوبندی جزو قسمت های اصلی جلوبندی است که بدون آن خودروی شما تفاوتی با ارابه چوبی ندارد. چرا که این قسمت و قطعات آن موجب حرکت، تعادل و حتی سکون خودرو می شوند. به همین دلیل ما تصمیم به جمع آوری اطلاعات درمورد تعمیر جلوبندی آلتیما گرفتیم تا درمورد جلوبندی این ماشین و قطعات آن با شما صحبت کنیم. پس اگر می خواهید با جلوبندی این خودرو آشنا شوید همراه ما باشید.

جهت تعمیر جلوبندی آلتیما و عقب بندی آلتیما با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

نیسان آلتیما

قبل از اینکه به سراغ جلوبندی این خودرو برویم، می خواهیم کمی شما را با این خودرو آشنا کنیم. ماشین نیسان آلتیما خودرویی است که از سال 1993 میلادی تا کنون در جال تولید است. طراحی آن نیز به صورت خودرو های موتور جلو- محور جلو می باشد.

جهت تعمیر جلوبندی آلتیما و عقب بندی آلتیما با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

جلوبندی نیسان آلتیما

جلوبندی به طور کلی همان قسمت جلویی و زیرین خودرو است که در فعالیت های مانند حرکت، سکون، تعادل، هندلینگ، هدایت و … نقش دارد. علاوه بر این جلوبندی باعث می شود تا خودروی شما چپ نکند. این قسمت احساس راحتی را هنگام رانندگی و رد شدن از مسیر های ناهموار را برای شما به ارمغان می آورد. قطعاتی که در جلوبندی خودرو وجود دارند شامل رام، سگ دست، شغال دست، کمک فنر و فنر ها، سیستم فرمان، سیبک، بلبرینگ و … هستند که ممکن است در قسمت هی بعدی نام آن ها را زیاد بشنوید.

جهت تعمیر جلوبندی آلتیما و عقب بندی آلتیما با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

نشانه های خرابی جلوبندی آلتیما

نداشتن احساس راحتی هنگام رانندگی

اگر احساس می کنید که دیگر مانند گذشته هنگام رانندگی احساس راحنی ندارید و خودرو شما سفت و سخت سواری می دهد، یعنی در قسمت جلوبندی شما ایراد وجود وجود دارد و باید برای باز بینی و تعمیر آن در اولین فرصت اقدام کنید.

جهت تعمیر جلوبندی آلتیما و عقب بندی آلتیما با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

مشاهده روغن روی قطعات جلوبندی

در صورتی که روی قطعات خودرو خود مخصوصا کمک فنر ها روغن مشاهده کردید یا احساس کردید این قطعات چرب هستند، دلیل آن خرابی جلوبندی است.

وجود آج های ناهمگون روی چرخ ها خودرو

در ص.صورتی که روی لاستیک های خودرو خود در مدت زمان کوتاهی ساییده شده و یا آج های ناهمگون روی سطح آن ها مشاهده می کنید، یعنی جلوبندی خودرو شما خراب شده است. علاوه بر این شنیدن صدای سوت مانند از چرخ ها نیز به دلیل خرابی بلبرینگ ها است. این موضوع بیشتر هنگام دور زدن پیش می آید.

اشکال در سیستم تعلیق

سیستم تعلیق یکی دیگر از قطعات خودرو است که با جلوبندی رابطه تنگاتنگی دارد. اما تفاوت هایی که با هم دارند، این است که جلوبندی شامل تمام قیمت های جلویی خودرو، میل فرمان و فرمان می شود. اما قطعات سیستم تعلیق شامل کمک فنر و چرخ ها هستند. بدین ترتیب در صورت خرابی این قطعه در جلوبندی نیز اشکال پیش می آید.

برای تست این خرابی خودرو خود را ابتدا در مکانی پارک کنید و سپس با کمک نیروی دستان خود آن را به پایین فشار دهید. حال دستان خود را بردارید. اگر خودرو شما بیش از دو یا سه بار بالا  پایین شد یعنی سیستم تعلیق شما به بازبینی و حتی تعمیر احتیاج دارد. یادتان باشد که شنیدن صدای های نامتعارف هنگام عبور از موانع و دست انداز ها به دلیل خرابی در کمک فنر ها و میل تعادب بوده که یکی دیگر از نشان های خرابی حلوبندی است.

اختلال در سیستم فرمان خودرو

اختلال در فرمان خودرو و کشیده شدن آن یکی دیگر از نشانه های خرابی جلوبندی محسوب می شود. در این حالت هنگام پیچیدن فرمان شما بر خلاف فرمان دهی راننده عمل می کند و اصطلاحا می زند. به عنوان مثال امکان دارد زاویه تایر ها، مرکز بالا  تعادل و بالانس خودرو شما دچار اختلالاتی شده باشد. در صورت لرزیدن فرمان خودرو که در معمولا در سرعت های خاص پیش می آید، معمولا به دلیل بالانس نبودن چرخ ها و یا مشکل در سیبک خودرو شما است و نشانه خرابی جلوبندی نیز می باشد. گیج زدن خودرو و منحرف شدن آن به طرفین هم نشانه دیگر خرابی جلوبندی است.

هزینه تعمیر جلوبندی آلتیما

یکی از مواردی که در تعمیر جلوبندی مهم است و سوال اکثر مشتریان نیز است، هزینه تعمیر جلوبندی این خودرو و اجرت جلوبندی آلتیما است. اما باید به شما بگوییم که برای تعمیر جلوبندی این خودرو یا به طور کلی تمامی خودرو نمی توان یک قیمت دقیق را اعلام کرد. چرا که هزینه تعمیر این خودرو به موارد زیادی بستگی دارد. به عنوان مثال بی شک خرابی هر قطعه با قطعه دیگر متفاوت است، پس اینکه کدام قطعه شما خراب شده، بسیار موثر می باشد. شدت خرابی هم با توجه به کاری که روی خودرو شما انجام می شود تا حد زیادی روی قیمت آن تاثیر می گذارد.

چرا که ممکن است یک قطعه آسیب کمتری دیده باشد و کار خاصی نداشته باشد اما قطعه ای دیگر آسیب شدید دیده باشد و حتی نیاز به تعویض داشته باشد. متریال مورد استفاده شده در فرایند تعمیر جلوبندی آلتیما نیز در قیمت آن تاثیر گذار است. در صورت نیاز برای مشاوره رایگان و هماهنگی های لازم با اتو رگلاژ در تماس باشید.

مهم ترین علت های خرابی جلوبندی آلتیما

یکی از دلایل خرابی جلوبندی بالانس نبودن چرخ ها است که باید به آن ها توجه کنید. مورد بعدی که در خرابی جلوبندی تاثیر دارد این است که میل تعادل شما خراب شده باشد که موجب لرزش فرمان می شود. یکی دیگر از قطعاتی که در خرابی جلوبندی نقش دارد بلبرینگ چرخ است. با خرابی این قسمت خودرو شما صدای خاصی می دهد. کمک فنر ها نیز یکی از مهم ترین بخش های خودرو شما است که شل شوند منجر به ایجاد صدا های نامتعارف شده و خودرو را می لرزانند. قطعه بعدی که باید به آن توجه کنید سیبک است. به طور کلی حرکت قطعه سیبک خودرو آلتیما نباید در محور قائم باشد و یا حرکت عمودی چندانی داشته باشد.

خدمات تعمیر جلوبندی آلتیما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید