تعمیر جلوبندی ام جی 550

جهت اطلاع از تعمیر جلوبندی ام جی 550 با شماره 09194143400 تماس بگیرید.جلوبندی به قسمت جلویی و زیرین خودرو گفته می شود که قطعات مختلفی را درون خود جای داده است. این قطعات می تواند اعم از کمک فنر و فنر، میل فرمان و فرمان، سیبک و … باشد. این قسمت در حرکت، سکون و بسیاری دیگر از فعالیت های مهم خودرو تاثیر دارد و به گونه ای وظیفه انجام آن ها دارد. در نتیجه باید اهمیت زیادی برای آن قائل شد. به همین ترتیب ما می خواهیم در این مقاله به جلوبندی، قطعات، نشانه های خرابی و تعمیر جلوبندی ام جی 550 بپردازیم. پس اگر می خواهید با این قسمت آشنا شوید، با ما همراه باشید.

جهت اطلاع از هزینه و اجرت تعمیر جلوبندی ام جی 550 و عقب بندی ام جی 550 با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

تعمیر جلوبندی ام جی 550

مشخصات خودرو ام جی 550

نام خودرو: ام جی شوالیه 550

کشور سازنده: چین

سال (طراحی): 2010

جهت اطلاع از هزینه و اجرت تعمیر جلوبندی ام جی 550 و عقب بندی ام جی 550 با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

مشخصات فنی

موتور: 4 سیلندر 16 سوپاپه

حجم موتور: 1800 سی سی

انتقال نیرو: دیفرانسیل جلو

حداکثر قدرت: 160 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور: 215 نیوتن متر در 4500 دور در دقیقه

جعبه دنده: 5 دنده اتوماتیک تیپ ترونیک با امکان تعویض از روی فرمان

شتاب 0 تا 100: 11 ثانیه

حداکثر سرعت: 205 کیلومتر در ساعت

وزن: 1861 کیلوگرم

اندازه ( میلی متر): 4624 طول- 1827 عرض- 1483 ارتفاع

فاصله بین دو محور: 2705 میلی متر

جهت اطلاع از هزینه و اجرت تعمیر جلوبندی ام جی 550 و عقب بندی ام جی 550 با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

مصرف سوخت و استاندارد ها

سوخت داخل شهر: 11.1 لیتر در هر صد کیلومتر

مصرف سوخت خارج ز شهر: 8.4 لیتر در هر صد کیلومتر

سوخت ترکیبی: 8 لیتر در هر صد کیلومتر

حجم باک: 62 باک

استاندارد آلایندگی: یورو 4

امکانات ام جی 550

-ترمز و پایداری: ABS- FBD- DSC- EBA- CBC- BDC

-کیسه هوا: کیسه هوای سرنشینان جلو- جانبی- پرده ای- مجموعا 6 کیسه هوا

-سیستم صوتی: HIFI- (دنده پشت فرمان)- سیستم تهویه هوای دو طرفه- کروز کنترل- GPS- بلوتوث برای ارتباط تلفنی- سنسور پارک عقب- سنسور پارک عقب- سنسور باران- تیغه های برف پاک کن مدرن- تنظیم جداگانه سیستم سرنشینان عقب- یخچال

جلوبندی خودرو

جلوبندی همان قسمت جلویی و زیرین خودرو محسوب می شود که وظیفه حرکت، سکون، تعادل، هندلینگ، هدایت، جلوگیری از چپ شدن خودرو و ایججاد احساس راحتی را بر عهده دارد. سیستم تعلیق با جلوبندی ارتباط نزدیکی دارد اما هر کدام قطعات مختلفی دارند. به عنوان مثال جلوبندی شامل تمام قطعات جلویی، میل فرمان و فرمان است. با این تفاوت که جلوبندی تنها قطعاتی مانند چرخ ها و کمک فنر های جلو را شامل می شود. در ادامه به قطعات این قسمت اشاره خواهیم کرد.

قطعات جلوبندی خودرو

-رام

-سگ دست

-شغال دست

-دسته موتور

-تایر ها

-کمک فنر و فنر ها

-میل فرمان و فرمان

-سیستم تعلیق خودرو

-توپی چرخ

-سیبک ها

-طبق ها

-بوش ها

سیبک مفصلی

-میل موجگیر یا میل تعادل

-بلبرینگ ها

-اکسل

نشانه های خرابی جلوبندی

سواری خشک و سفت

اگر با گذشت زمان احساس کردید که دیگر مانند سابق راحتی رانندگی شما کم تر شده و خودرو شما سفت و خشک سواری می دهد، بدین معناست ک سیستم جلوبندی و سیستم تعلیق آن فرسوده شده است. در این شرایط شما باید آن را بازبینی، تعمیر و یا تعویض کنید.

اختلالات در فرمان خودرو

نشانه بعدی در خرابی خودرو، کشیده شدن فرمان و زدن آن اس. بدین منظور که هنگامی که شما می پیچید، فرمان خودرو خلاف فرمان دهی شما عمل می کند. در بیشتر موارد این موضوع حاکی از خرابی جلوبندی ماشین است. به عنوان مثال زاویه چرخ ها، مرکز تعادل و بالانس خودرو با اختلالات مختلفی رو به رو می شود. به علاوه در سرعت های خاص نیز فرمان خودرو شا می لرزد که دلیل آن معمولا بالانس نبودن چرخ ها یا وجود اختلال در سیبک ها عنوان شده است.

آج های ناهمگون روی تایر ها

در صورتی که لاستیک شما پس از مدت طولاتی ساییده شده و یا آج های ناهگون روی تایر خودرو مشاهده می کنید، به معنای خرابی جلوبندی می باشد. همچنین صدای سوت مانند از چرخ های خودرو نیز که معمولا هنگام دور زدن شنیده می شود، نشانه خرابی بلبرینگ چرخ ها است.

جهت تعمیر و تعویض شیشه عقب ام جی 550 می توانید به عبدالهی گلس مراجعه کنید.

روغنی بودن قطعات سیستم جلوبندی

در صوری که فنر و کمک فنر های پریوس و یا خودرو شما چرب و روغنی باشند، یعنی جلوبندی شما به مشکب برخورده اشت و سریعا باید به یک تعمیرگاه مراجعه کنید.

خرابی سیستم تعلیق خودرو

برای تست این کار، خودرو خود را در مکانی پارک کنید و با کمک دستان خود کاپوت ماشین خود را به سمت پایین فشار دهید. در صورتی که بعد از برداشتن دستان خود، خودرو شما بیش از دو یا سه بار بالا و پایین شد، باید سیستم تعلیق خود را به بازبینی و تعمیر ببرید. خاطر نشان می کنیم که شنیده شدن صدای نامتعارف هنگام عبور از موانع و دست انداز ها به دلیل خرابی در کمک فنر ها و میل تعادل نشانه دیگر خرابی جلوبندی خودرو محسوب می شود.

دلایل خرابی جلوبندی ام جی 550

لاستیک های خراب

آج تیر ها، کیفیت آن ها و نحوه قرار گیری شان در جلوبندی سالم از اهمیت زیادی برخودار هستند. این موضوع آنقدر مهم است که میزان نبودن آج لاستیک چپ و راست در خودرو ممکن است غریبلک را برزاند.

بالانس نبودن چرخ ها

اگر چرخ های خودرو شما بالانس نباشند، فرمان می لرزد. اگر به لرزیدن فرمان خودرو خود بی توجهی کنیدف جلوبندی خودرو شما خراب خواهد شد.

کافی نبودن عملکرد میل تعادل

میل تعادل توسط دو بوش در جلوبندی خودرو قرار گرفته است. اگر این بوش ها خراب شوند غریبلک فرمان می لرزد یا اصطلاحا فرمان می زند. این قطعات در بی سر و صدا کردن سیستم تعلیق و جلوبندی خودرو نقش مهمی دارند.

هزینه تعمیر جلوبندی ام جی 550

نکاتی که برای هزینه تعمیر جلوبندی و اجرت تعمیر جلوبندی ام جی 550 باید در نظر گرفته شود شامل قطعه خراب شده و شدت خرابی آن، خدمات و کار هایی که روی آن قطعه انجام می شود، متریال و قطعات مورد نظر در تعمیر جلوبندی آن خودرو هستند. همچنین برای هزینه تعمیر جلوبندی خودرو خود باید در نظر داشته باشید که شما باید به بهترین جلوبندی سازی یا تعمیرکار مراجعه کنید چرا که در صورت معتبر نبودن آن جلوبندی سازی، ممکن است خودرو شما به درستی تعمیر نشود و تلفات زیادی به دنبال داشته باشید. فراموش نکنید که جلوبندی سازی مورد نظر باید از متخصصان و افراد با تجربه استفاده کند. شما برای انجام تمامی خدمات جلوبندی خودرو خود می توانید با اتو رگلاژ تماس بگیرید و از آن ها با خبر شوید.

خدمات تعمیر جلوبندی ام جی 550 اتو رگلاژ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید