تعمیر جلوبندی تیانا

تعمیر جلوبندی تیانا

تعمیر جلوبندی تیانا ،خودرو نیسان تیانا خودرویی است که در سال های 2003 تا 2008 در کشور هایی مانند آمریکا، تایلند و کره جنوبی تولید شده است. جلوبندی یکی از قسمت های این خودرو محسوب می شود که در اصلی ترین فعالیت خودرو یعنی حرکت آن نقش دارد. نشانه های خرابی جلوبندی این خودرو و دلایل آن دو موردی هستند که باید در تعمیر جلوبندی تیانا به آن توجه کرد. به همین دلیل امروز ما برای شما آستین بالا زدیم تا جلوبندی این خودرو و نکات مربوط به آن را برای شما بررسی کنیم. پس تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

جهت تعمیر جلوبندی تیانا و عقب بندی تیانا با شماره 09194143400 آقای امیری تماس بگیرید.

تعمیر جلوبندی تیانا

خودرو نیسان تیانا

همانطور که گفتیم این خودرو محصول سه کشور آمریکا و کره جنوبی و تایلند است که در سال 2003 تا 200 تولید شد. جدید ترین این خودرو در ایران وجود دارد که به عنوان با کیفیت ترین خودرو ایران در سال 1390 اتخاب شده است. طبق آماری که انجام شده است شرکت پارسال خودرو در سال 90 نزدیک 1500 دستگاه خودرو و یک سال بعد حدود 1130 و 92 حدود 850 دستگاه خودرو تیانا را به فروش رسانده است.

جهت تعمیر جلوبندی تیانا و عقب بندی تیانا با شماره 09194143400 آقای امیری تماس بگیرید.

مشخصات خودرو نیسان تیانا

نام خودرو: نیسان تیانا

کشور سازنده: ژاپن

سال طراحی: 2007

مشخصات فنی

موتور : 6 سیلندر 24 سوپاپه

حجم موتور: 2496 سی سی

تنفس موتور: تنفس طبیعی

انتقال نیرو: دیفرانسیل جلو

حداکثر قدرت: 182 اسب بحار در 6000 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور: 228 نیوتن متر در 4400 دور در دقیقه

جعبه دنده: CVT

شتاب 0 تا 100: 9.6 ثانیه

حداکثر سرعت: 200 کیلومتر در ساعت

وزن: 1521 کیلوگرم

اندازه (میلی متر): 4850 طول- 1795 عرض- 1485 ارتفاع

فاصلع بین دو محور: 2775 میلی متر

مصرف سوخت و استاندارد ها

مصرف سوخت ترکیبی: 9.4 لیتر در هر صد کیلومتر

حجم باک: 70 لیتر

استانداد آلایندگی: یورو 4

امکانات خودرو تیانا

ترمز و پایداری: ABS- EBD- BA- VDC

کیسه هوا: کیسه هوای سرنشینان جلو- جانبی- پرده ای

سیستم صوتی: سیستم صوتی با قابلیت پخش DVD- مجهز به 6 اسپیکر- مجهز به چنجر 6 تایی

تجهیزات دیگر: کامپیوتر سفری- سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با قابلیت تنظیم جداگانه دمای راننده و سرنشین جلو- سیستم کنترا سرعت- سانروف- صندلی با حالت تنظیم حافظه دار- چراغ عقب LED- تنظیم ارتفاع چراغ جلو- آینه های جانبی همراه با گرم کن- سیستم کنترل گشتور- کروز کنترل- سنسور نور- روشن شدن خودرو بدون کلید- سنسور باران- سنسور کنترل گردش خودرو ASC

جلوبندی تیانا

به محور جلویی و زیرین خودرو ها جلوبندی گفته می شود. جلوبندی خودرو در وظایف مهمی مانند حرکت، سکون، تعادل و هندلینگ خودرو را انجام می دهند. علاوه بر این کار های مهم دیگری مانند جلوگیری از چپ شدن خودرو و ایجاد راحتی هنگام رانندگی و رد شدن از ناهمواری ها نیز توسط جلوبندی انجام می شود. شاید نام قسمت دیگری در خودرو به نام سیستم تعلیق را نیز شنیده باشید. این قسمت با جلوبندی رابطه تنگاتنگی دارد اما تفاوت هایی نیز با هم دارند. اصلی ترین تفاوت آن ها در قطعات آن ها است. سیستم تعلیق شامل چرخ ها و کمک فنر جلو است. جلوبندی نیز شامل تمام قیمت های جلویی خودرو، میل فرمان و فرمان می شود. جلوبندی شامل قطعات مختلفی است که در ادامه آن ها را برای شما نام می بریم.

جهت تعمیر جلوبندی تیانا و عقب بندی تیانا با شماره 09194143400 آقای امیری تماس بگیرید.

قطعات جلوبندی تیانا

-سیستم تعلیق

-کمک فنر و فنر ها

-میل فرمان و فرمان

-رام

-میل موجگیر و میل تعادل

-توپی چرخ ها

-سگ دست

-بلبرینگ ها

-اکسل

-شغال دست

-سیبک ها

-بوش

-طبق

نکات کلیدی در تعمیر جلوبندی تیانا

هنگامی که شاسی شما ضربه می خورد، مخصوصا هنگاممی که این ضربه از قسمت جلو باشد، شاسی خودرو از حالت فابریک خود خارج می شود. برای بازگرداندن شاسی به حالت اولیه به یک صافکار و ارائه دهنده ی ماهر احتیاج دارید و می توانید به اتو رگلاژ مراجعه کنید. چرا که اگر این کار به درستی انجام نشود و برگداندن شاسی به درستی صورت نگیرد، ایراداتی به وجود می آید که به خرابی جلوبندی می انجامد.

سگ دست یکی از قطعات جلوبندی است که در صورت خرابی موجب انحراف اتومبیل به یک سمت شده و بعد از انحراف فرمان شما این بخش را نیز کنترل می کند.

بین تمام تعمیرکاران این جمله مرسوم است که سر و صدای خودرو زبان صحبت کردن آن است. به طور مثال اگر از طریق قسمت جلویی خودرو هنگام ورود به ناهمواری های خیابان صدای تق تق شنیدید، یعنی جلوبندی خودرو شما ایراد دارد  و باید برای تعمیر و بازبینی سیستم تعلیق خود اقدام کنید.

در صورتی که سیستم ترمز خودرو نقص داشته باشد، نیروی حاصل از ترمز گیری به طور یکسان بین تمام ها پخش نمی شود. به همین ترتیب هنگامی که ترمز می گیرید، به یک چرخ نیروی بیشتر ی وارد شده و باعث انحراف خودرو به یک سمت می شود. لازم است بدانید که جهت حل این مشکل می توانید به یک ترم سازی مراجعه کرده و مشکل خودرو خود را بگویید تا آن ها مشکل خودرو شما را برطرف کنند.

میل تعادل نیز یکی دیگر از قطعات جلوبندی خودرو است که اگر شل باشد موجب ایجاد سر صدا در اصر برخوردن به بخش هی دیگر خودرو می شود. به همین ترتیب موجب گیجی خودرو شما می شود. علت ایجاد این مشکل سرویس نادرست جلوبندی و چک نکردن میل تعادل عنوان شده است. به طور کلی زمانی که احساس کردید پشت فرمان یک خودروی  گیج هستید، لازم است تا سیستم تعلیق، فنر و کمک فنر خودرو خود را بررسی کنید. اگر جلوبندی خودرو شما در خیابان یا حتی جاده دچار مشکل شد در اولین اقدام با اتو رگلاژ تماس بگیرید تا به یاری شما بیاییم.

هزینه تعمیر جلوبندی تیانا

هزینه تعمیر جلوبندی این خودرو و اجرت تعمیر جلوبندی تیانا به موارد مختلفی بستگی دارد. اولین مورد قطعه ای است که خراب شده است. همچنین اینکه شدت خرابی این قطعه تا چه حد باشد هم موثر می باشد. علاوه بر این کاری که روی خودرو شما انجام می شود هم در تغییر قیمت تعمیر جلوبندی خودرو شما تاثیر می گذارد. کیفیت متریال مورد استفاده و نوع آن ها، همچنین کیفیت قطعه در جلوبندی خودرو هم در تایین قیمت آن بی تاثیر نیست. شما می توانید برای انجام تمام خدمات جلوبندی سازی خودرو خود به اتو رگلاژ مراجعه کنید.

خدمات تعمیر جلوبندی تیانا اتو رگلاژ

برای انجام خدمات شیشه خودرو خود می توانید به شیشه اتومبیل عبدالهی مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید