تعمیر جلوبندی فاوبسترن B50

تعمیر جلوبندی فاوبسترن B50

جهت تعمیر جلوبندی فاوبسترن b50 می توانید به بهترین جلوبندی سازی در شرق تهران مراجعه کنید.جلوبندی همان قسمت جلویی و زیرین خودرو است که قطعاتی همچون کمک فنر، فنر، چرخ ها و … را شامل می شود. این قسمت وظایف مهمی را انجام می دهد که برخی از آن ها شامل حرکت و سکون است. در نتیجه در صورت خرابی جلوبندی این فعالیت های مختلف می شوند. به همین دلیل امروز در مقاله تعمیر جلوبندی فاوبسترن b50 می خواهیم به جلوبندی، قطعات، وظایف و علائم قطعات جلوبندی این خودرو بپردازیم. پس اگر می خواهید با این قسمت و مشکلات مهم مربوط به آن آشنا شوید، تا انتهای این مقاله در سایت اتو رگلاژ همراه ما باشید.

جهت اطلاع از هزینه و اجرت تعمیر جلوبندی فاوبسترن b50 و عقب بندی بسترن بی 50 می توانید با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

تعمیر جلوبندی فاوبسترن B50

جلوبندی فاوبسترن b50

جلوبندی قسمت جلویی و و زیرین خودرو است که با سیستم تعلیق رابطه نزدیکی دارد. اما جلوبندی شامل تمام قسمت جلویی و قطعات جلویی، میل فرمان و فرمان می شود اما سیستم تعلیق دارای قطعاتی مانند چرخ های جلو و کمک های جلو می شود. این قسمت باعث هدایت، تعادل، هندلینگ، حرکت، سکون، جلوگیری از چپ شدن خودرو و احساس راحتی هنگام رانندگی خصوصا در سطوح ناهموار مانند دست انداز ها می شود.

جهت اطلاع از هزینه و اجرت تعمیر جلوبندی فاوبسترن b50 و عقب بندی بسترن بی 50 می توانید با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

قطعات جلوبندی فاوبسترن b50

-رام

-سگ دست

-شغال دست

-کمک فنر و فنر ها

-توپی چرخ

-تایر ها

-دسته موتور

-بلبرینگ

-سیبک

-طبق

-سیبک مفصلی

-میل فرمان و فرمان

-میل موجگیر و میل تعال

جهت اطلاع از هزینه و اجرت تعمیر جلوبندی فاوبسترن b50 و عقب بندی بسترن بی 50 می توانید با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

معرفی قطعات جلوبندی فاوبسترن b50

-کمک فنر ها

برای شروع معرفی قطعات جلوبندی این خودرو ابتدا می‌ خواهیم از کمک فنر شروع کنیم. در نزدیک چرخ ها قطعه ای به نام کمک فنر جود دارد و نوسانات فنر را کنترل و یا روان می کند. یک سر کمک فنر به اتاق یاشی و سر دیگر آن به قسمتی از سیستم تعلیق مانند پوسته اکسل یا طبق متصل می شود. در چنین شرایطی حرکت فنر شما باعث کاهش یا افزایش طول کمک فنر می شود.

انواع کمک فنر

-کمک فنر هیدرولیکی یا روغنی

-گازی یا بادی

-کمک فنر تلسکوپی

-کمک فنر هیدرواستاتیکی

-اهرمی

جهت اطلاع از هزینه و اجرت تعمیر جلوبندی فاوبسترن b50 و عقب بندی بسترن بی 50 می توانید با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

-سیبک

قطعه بعدی جلوبندی که می خواهیم آن را بررسی کنیم، سیبک است. سیبک قطعه ای است که هم چرخ ها را به سیستم تعلیق متصل می کند و هم چرخ ها را می چرخاند. شکل این قطعه کروی بوده و سه محور مختصاتی خودرو را به چرخش در می آورد. در نتیجه خودرو هدایت و فرماندهی می شود. این قطعه علاوه بر این حرکت های ناخواسته مانند ورود به یک دست انداز را خنثی می کند. سیبک فرمان از یک سمت به طبق های خودرو و از طرفی دیگر به متعلقات چرخ وصل می شود. فرمان خودرو به هر طرف می چرخد، سیبک نیز به همان طرف می چرخد. این قطعه تحت فشار نیروی های کششی قرار داشته تلاش می کنند که از میزان اصطحکاک به وجود آمده در بین قطعات بکاهند. سیبک بخشی از وزن خودرو را تحمل می کند.

برای تعویض و ترمیم شیشه اتومبیل می توانید به مرکز شیشه اتومبیل در تهران مراجعه کنید.

-طبق

این قطعات بازو هایی هستند که سیستم تعلیق را به شاسی ودرو متصل می کنند. طبق ها توسط بوش ها به شاسی خودرو و از طریق اتصال گوی و کاسه به چرخ خودرو متصل می شود.

-میل تعادل و میله موج گیر

طبق تعادل یا همان مکانیک ها در بیشتر موارد برای بالا بردن تعادل خودرو و جلوگیری از چپ شدن خودرو کاربرد دارد. میل تعادل وظیفه تقسیم نیرو میان چرخ ها به هنگام حرکت خودرو در پیچ ها را انجام می دهد و مانع از خم شدن بیش از حد خودرو به یکی از طرفین می شود. میل تعادل، دو سر فنر های چپ و راست به هم وصل می شود، این کار استقلال عملکردی فنر های چپ و راست را کامش می دهد. مکانیک ها بین دو طبق پایین نصب می شود. هنگامی که خودرو از پیچ رد می شود، اتاق به طرف بیرون پیچ متمایل می شود. در نتیجه این تمایل طبق های پایین در جهت مخالف حرکت می کنند و میل تعادل می پیچد. میل تعادل در برابر پیچش مقاومت می کند. این عمل باعث سفت شدن سیستم تعلیق در هنگام پیچیدن خودرو شده و  در نتیجه اتاق خودرو کمتر کج می شود.

دلایل خرابی جلوبندی فاوبسترن B50

تایر های خراب

جهت سالم بودن تایر های خودرو شما، پارامتر های مختلفی وجود دارد که شامل آج تایر ها، کیفیت آن ها و نحوه قرار گیری شان  محسوب می شود. میزان آج های روی تایر آنقدر مهم است که حتی تفاوت میزان آن روی لاستیک چپ و راست می تواند غریبلک را تا حدودی بلرزاند. چرا که حتما به لاستیک ها خصوصا به لاستیک های جلو باید توجه داشته باشید.

عدم بالانس چرخ ها

در صورتی  که چرخ های خودرو شما تعادل نداشته باشند  ، فرمان می لرزد و اگر به آن ها توجهی به این موضوع، جلوبندی شما خراب می شود.

ناکافی بودن عملکرد میل تعادل

این قطعه با کمک دو بوش در جلوبندی وسیله نقلیه موجود است، در صورت خرابی بوش ها غریبک فرمان می لرزد و به اصطلاح فرمان خودرو شما می زند. قطعه مذکور در بی سر و صدا کار کردن سیستم تعلیق و جلوبندی ماشین تاثیر بسیار زیادی دارد.

خرابی بلبرینگ ها

خرابی بلبرینگ چرخ صدای به خصوص دارد که نشانه خراب بودن آن می باشد. یادتان باشد که چرخ بسیار مهم بوده و در عکر بابرینگ آن تاثیر بسیار زیادی دارد.

سیبک خراب

نشانه بعدی، سیبک خراب است که خرابی و لقی این قسمت می تواند موجب  لرزش فرمان و زدن آن بشود. فراموش نکنید که سیبک نباید حرکت عمودی داشته باشد.

اجرت تعمیر جلوبندی فاوبسترن B50

در صورت خرابی این خودرو و قسمت جلوبندی و اقدام برای تعمیر آن، در مرحله اول باید قطعه خراب شده و شدت خرابی آن مشخص شود. سپس با مشخص شدن این دو کار و خدماتی که قرار است روی جلوبندی شما انجام شود هم تشخیص داده می شود. سپس با تشخیص این موارد و همچنین کیفیت متریال واصل یا فیک بودن قطعات، هزینه جلوبندی شما مشخص می شود. چرا که در هر کشور و شرکت قطعات جلوبندی تولید می شوند  که کیفیت آن ها و قیمتشان متفاوت است. اما برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از هزینه تعمیر جلوبندی فاوبسترن B50 می توانید با اتو رگلاژ تماس گرفته و با کارشناسان ما صحبت کنید.

خدمات تعمیر جلوبندی فاوبسترن B50 اتو رگلاژ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید