تعمیر جلوبندی پریوس

تعمیر جلوبندی پریوس

با ما همراه باشید تا در مورد تعمیر جلوبندی پریوس و بهترین جلوبندی سازی در تهران را به شما معرفی کنیم. شما هم جزو افرادی هستید که هنگام رانندگی با خودروی خود از قسمت جلوی آن صدای های نا متعارف به گوشتان می خورد و یا ماشینان در سرعت های بالا منحرف می شود. باید به شما بگوییم که جلوبندی خودرو شما به مشکل بر خورده است. جلوبندی همانطور که می دانید یکی مهم ترین قسمت های خودرو می باشد. به همین ترتیب توجه به آن از اهمیت زیادی برخوردار است. پس اگر می خواهید با اهمیت این قسمت و نکات مهم آن آشنا شوید، به شما پیشنهاد می کنیم که در مقاله تعمیر جلوبندی پریوس تا انتها با ما همراه باشید.

تعمیر جلوبندی پریوس

جلوبندی چیست و شامل کدام قسمت می شود؟

جلوبندی خودرو درواقع همان قسمت جلویی و زیرین خودرو است که شامل قسمت هایی مانند رام، سگ دست، شغال دست، سیستم تعلیق خودرو، چرخ ها، طبق ها و … می شود. وظیفه این قسمت در واقع تعادل، هندلینگ، حرکت و حتی سکون ماشین است. همچنین این قسمت باعث احساس راحتی شما هنگام حرکت با خودرو شده و باعث می شود تا بتوانید ناهمواری ها را به راحتی طی کنید. یکی دیگر از کار های مهم دیگری که جلوبندی خودرو انجام می شود، جلوگیری از چپ کردن خودرو است.

جهت اطلاع از اجرت تعمیر جلوبندی پریوس می توانید با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

تعمیر جلوبندی پریوس

خودرو پریوس یا به طور کلی خودرو ها هنگامی که از دست انداز ها و ناهمواری های مختلفی عبور می کنند، سیستم تعلیق خودرو از ارتشاعات و تکان های مختلف را جلوگیری کرده و آن ها را کنترل می کند. این کار باعث هدایت پذیری و بالا بردن امنیت و انعطاف پذیری خودرو در پیچ های جاده محسوب می شود. بدین ترتیب هنگامی که به شاسی خودرو ضربه وارد می شود، شاسی خودرو شما از حالت فابریک خارج می شود.

بدین ترتیب جهت برگرداندن شاسی خودرو به حالت اولیه، باید به یک صاقکار و ارائه دنده ماهر خدمات ویژه شاسی و جلوبندی خودرو مراجعه کنید. اتو رگلاژ یک تغمیرگاع تخصصی تعمیرات جلوبندی خودرو است که در آن مجرب ترین افراد در حوزه های مختلف تعمیر جلوبندی پریوس می توانند مشاور شما باشند. یادتان باشد که اگر صافکاری و تعمیر جلوبندی خودرو شما به درستی صورت نگیرد، ایرادات بسیاری در خودرو شما و جلوبندی آن پیش میاید.

جهت اطلاع از اجرت تعمیر جلوبندی پریوس می توانید با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

نشانه های خرابی جلوبندی پریوس

سواری خشک و سفت

اگر با گذشت زمان احساس کردید که دیگر مانند سابق راحتی رانندگی شما کم تر شده و خودرو شما سفت و خشک سواری می دهد، بدین معناست ک سیستم جلوبندی و سیستم تعلیق آن فرسوده شده است. در این شرایط شما باید آن را بازبینی، تعمیر و یا تعویض کنید.

اختلالات در فرمان خودرو

نشانه بعدی در خرابی خودرو، کشیده شدن فرمان و زدن آن اس. بدین منظور که هنگامی که شما می پیچید، فرمان خودرو خلاف فرمان دهی شما عمل می کند. در بیشتر موارد این موضوع حاکی از خرابی جلوبندی ماشین است. به عنوان مثال زاویه چرخ ها، مرکز تعادل و بالانس خودرو با اختلالات مختلفی رو به رو می شود. به علاوه در سرعت های خاص نیز فرمان خودرو شا می لرزد که دلیل آن معمولا بالانس نبودن چرخ ها یا وجود اختلال در سیبک ها عنوان شده است.

آج های ناهمگون روی تایر ها

در صورتی که لاستیک شما پس از مدت طولاتی ساییده شده و یا آج های ناهگون روی تایر خودرو مشاهده می کنید، به معنای خرابی جلوبندی می باشد. همچنین صدای سوت مانند از چرخ های خودرو نیز که معمولا هنگام دور زدن شنیده می شود، نشانه خرابی بلبرینگ چرخ ها است.

روغنی بودن قطعات سیستم جلوبندی

در صوری که فنر و کمک فنر های پریوس و یا خودرو شما چرب و روغنی باشند، یعنی جلوبندی شما به مشکب برخورده اشت و سریعا باید به یک تعمیرگاه مراجعه کنید.

خرابی سیستم تعلیق خودرو

برای تست این کار، خودرو خود را در مکانی پارک کنید و با کمک دستان خود کاپوت ماشین خود را به سمت پایین فشار دهید. در صورتی که بعد از برداشتن دستان خود، خودرو شما بیش از دو یا سه بار بالا و پایین شد، باید سیستم تعلیق خود را به بازبینی و تعمیر ببرید. خاطر نشان می کنیم که شنیده شدن صدای نامتعارف هنگام عبور از موانع و دست انداز ها به دلیل خرابی در کمک فنر ها و میل تعادل نشانه دیگر خرابی جلوبندی خودرو محسوب می شود.

دلایل خرابی جلوبندی پریوس

لاستیک های خراب

آج تیر ها، کیفیت آن ها و نحوه قرار گیری شان در جلوبندی سالم از اهمیت زیادی برخودار هستند. این موضوع آنقدر مهم است که میزان نبودن آج لاستیک چپ و راست در خودرو ممکن است غریبلک را برزاند.

بالانس نبودن چرخ ها

اگر چرخ های خودرو شما بالانس نباشند، فرمان می لرزد. اگر به لرزیدن فرمان خودرو خود بی توجهی کنیدف جلوبندی خودرو شما خراب خواهد شد.

کافی نبودن عملکرد میل تعادل

میل تعادل توسط دو بوش در جلوبندی خودرو قرار گرفته است. اگر این بوش ها خراب شوند غریبلک فرمان می لرزد یا اصطلاحا فرمان می زند. این قطعات در بی سر و صدا کردن سیستم تعلیق و جلوبندی خودرو نقش مهمی دارند.

خراب بودن سیبک خودرو

خرابی و لقی ایم قطعه باعث لرزیدن و زدن فرمان می شود. همجنین حرکت سیبک شما نباشد به صورت عمودی باشد.

آسیب به شاسی خودرو

اگر به شاسی خودرو شما آسیبی وارد شود، سریعا تنظیمات اولیه کارخانه و ابعاد شاسی خودرو بهم می ریزد. علاوه بر این خودرویی که بر اثر تصادف شاسی آن تغییر حالت پید کرده باشد، سیستم جلوبندی آن دچار مشکل می شود. متاسفانه باید به شما بگوییم که برگرداندن شاسی به حالت اولیه و تنظیم کارخانه بسیار سخت و حتی در برخی موارد غیر ممکن است.

هزینه تعمیر جلوبندی پریوس

جهت هزینه تعمیر جلوبندی این خودرو و اجرت تعمیر جلوبندی پریوس باید به شما بگوییم که این کار به موارد زیادی وابسته است. به عنوان مثال یکی از آن ها قطعه خودرو شما می باشد. چرا که هزینه تعمیر هر کدام از قطعات خودرو با توجه به کاری که روی آن ها انجام می شود متفاوت است. چرا که ممکن است مشکل یک قطعه با یک تعمیر ساده حل شود اما قطعه دیگری به تعمیرات بیشتری نیاز داشته باشد. علاوه بر هزینه آن قطعه هم مطرح است که شاید قطعه مورد نظر شما نیاز به تعمیر داشته باشد. اما برای اطلاه از هزینه تعمیر چلوبندی پریوس و اجرت تعمیر جلوبندی پریوس می توانید با اتو رگلاژ تماس حاصلل فرمائید.

برای تعمیر شیشه خودرو خود می توانید به شیشه اتومبیل عبدالهی مراجعه کنید.

خدمات تعمیر جلوبندی پریوس اتو رگلاژ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید