تعمیر جلوبندی ائودی

تعمیر جلوبندی آئودی

حتی اگر به خودرو چندان علاقه ای نداشته باشید، بی شک آوازه خودرو های معروف آئودی به گوشتان رسیده است. خودرو های آئودی در شرکت خودرو سازی آلمانی که یکی از تولید کنندگان مشهور خودرو های لوکس هستند تولید می شود. نام این شرکت آئودی بوده که دفتر مرکزی آن در شهر اینگولشات، ایالت بایرن واقع شده و مدل های آن در 9 کارخانه و در 8 کشور اروپایی به فروش می رسد. امروز می خواهیم در مورد تعمیر جلوبندی آئودی با شما صحبت کنیم. پس اگر می خواهید با جلوبندی این خودرو، قطعات و نکات مهم مربوط به آن آشنا شوید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

جهت اطلاع از هزینه و اجرت تعمیر جلوبندی آئودی و تعمیر عقب بندی آئودی با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

تعمیر جلوبندی آئودی

جهت اطلاع از هزینه و اجرت تعمیر جلوبندی آئودی و تعمیر عقب بندی آئودی با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

خودرو آئودی

شرکت آئودی اولین بار در تاریخ 16 ژوئیه 1990 توسط شخصی به نام آگوست هورش و در شهر تسویکاو، آلمان بنیان گذاری شد. این شرکت در سال 1946 یکی از شرکت های زیر مجموعه های گروه فولکس واگن محسوب می شود. این خودرو ها با مرسدس بنز و بی ام و سه خودرو مشهور و لوکس آلمانی هستند و به عنوان پرفروش ترین خودروسازان لوکس جهان به شمار می رود. آئودی کیو 7 یکی از خودرو های این شرکت است که یک ماشین شاسی بلند می باشد. ای خودرو برای نخستین بار در تاریخ ژانویه 2006 در نمایشگاه خودروی لس آنجلس رونمایی شد.

جهت اطلاع از هزینه و اجرت تعمیر جلوبندی آئودی و تعمیر عقب بندی آئودی با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

جلوبندی آئودی

این قسمت جزو قسمت های جلویی و زیرین خودرو محسوب می شود که وظایف مهمی را در خودرو انجام می دهد. این وظایف شامل حرکت، سکون، جلوگیری از چپ شدن خودرو، ایجاد احساس راحتی خصوصا هنگام رد شدن از ناهمواری هایی مانند دست انداز ها، تعادل، هندلینگ و هدایت است. جلوبندی با سیستم تعلیق خودرو ارتباط نزدیکی دارد اما جلوبندی دارای تمام قطعات جلویی خودرو، میل فرمان و فرمان می شود. در حالی که سیستم تعلیق خودرو شامل قطعاتی مانند چرخ های جلو و کمک فنر های جلو است.

جهت اطلاع از هزینه و اجرت تعمیر جلوبندی آئودی و تعمیر عقب بندی آئودی با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

قطعات جلوبندی آئودی

-رام

-سیبک ها

-بوش طبق

-فنر و کمک فنر ها

-چرخ ها

-سیستم فرمان

-سیستم تعلیق خودرو

-سگ دست

-شغال دست

-میل موجگیر یا میل تعادل

-میل فرمان و فرمان

-دسته موتور

-اکسل

-توپی چرخ

-بلبرینگ

-سیبک مفصلی

نشانه های خرابی جلوبندی آئودی

اختلالات فرمان خودرو

یکی از نشانه های خرابی جلوبندی ماکسیما کشیدن فرمان یا زدن آن است. بدین معنا که هنگام پیچیدن خودرو فرمان آن بر خلاف فرمان دهی راننده عمل می کند. مثلا امکان دارد زاویه تایر ها، مرکز تعادل و بالانس خودرو دچار اختلالاتی شده باشد. دلایل آن معمولا بالانس نبودن چرخ یا وجود مشکل در سیبک ها می باشد. در این شرایط خودرو گیج می زند و به طرفین منحرف می شود.

آج ناهمگون روی تایر ها

در صورتی که روی لاستیک های خود ساییدگی و یا آج های ناهمگون مشاهده می کنید، یعنی جلوبندی خودرو ایراد دارد. شنیدن صدای سوت مانند از چرخ ها نیز که معمولا هنگام دور زدن شنیده می شود، در اثر خرابی بلبرینگ چرخ ها است.

روغنی بودن قطعات سیستم جلوبندی

اگر روی قطعاتی همچون فنر و کمک فنر ها روغن و یا چربی مشاهده کردید، یعنی جلوبندی شما به مشکل خورده است.

خرابی سیستم تعلیق

برای تست این خرابی ابتدا خودرو خود را در مکانی پارک کنید، سپس با کمک دستان خود کاپوت آن را به سمت پایین فشار دهید. سپس دستان خود را بردارید. اگر با برداشتن دستان خود کاپوت خودرو بیش از دو سه بار تکان خورد یعنی سیستم تعلیق خودرو شما به بازبینی و تعمیر نیاز دارد. یادتان باشد کع شنیدن صدای نامعتارف در هنگام عبور از موانع و دست انداز ها به دلیل خرابی در کمک فنر ها و میل تعادل است.

خرابی سیستم تعلیق خودرو

در حالی که خودرو شما پارک است، با کمک دستان خود کاپوت خودرو را به سمت پایین فشار دهید و بعد از برداشتن دستان خود، در صورتی که خودرو شما بیش از دو یا سه بار بالا و پایین شد، یغنی سیستم تعلیق خودرو نیاز به بازبینی و تعمیر دارد. یادتان باشد که شنیدن صدا های نامتعارف هنگام عبور از موانع و دست انداز ها به دلیل خرابی در کمک فنر و میل تعادل دیگر نشانه خرابی جلوبندی خودرو است.

سواری سفت و خشک

اگر احساس کردید با گذشت مدت زمان کوتاهی احساس راحتی شما کم شده و خودرو شما سفت و سخت سواری می دهد، یعنی جلوبندی خودرو دچار ایراد و اختلالاتی شده است. در چنین شرایطی تمام پستی و بلندی های جاده را احساس خواهید کرد.

در صورت مشاهده هر کدام از این نشانه ها سریعا به یک جلوبندی سازی مراجعه کنید چرا که اگر به این نشانه ها بی توجهی کنید مشکل جلوبندی شما بدتر خواهد شد و هزینه آن بیشتر می شود.

دلایل خرابی جلوبندی آئودی

خرابی ترمز

نیروز ترمز بین چرخ ها باید به یک اندازه تقسیم شود. اگر این اتفاق نیوفتد،  یک چرخ بیشتر از دیگری تحت فشار قرار می گیرد. بدین ترتیب تغییر دور به سرعت انجام شده و فرمان به یک طرف منحرف می شود.

فنر و کمک فنر ضعیف

اگر فنر و کمک فنر خودرو ضعیف باشد، سیستم خدایت خودرو تحت تاثیر قرار می گیرد. در نتیجه فرمان خودرو شما کشیده می شود.

خرابی بازوی سگ دست

مورد بعدی که باعث کشیده شدن فرمان به یک سمت می شود، خرابی سگ دست است. اما خوشبختانه تعمیر و تعویض این قطعه چندان سخت و یا هزینه بر نیست.

اجرت تعمیر جلوبندی آئودی

برای اجرت تعمیر جلوبندی این خودرو و هزینه تعمیر جلوبندی آن تا مشخص نشدن چند موارد مهم نمی توان قسمت اصلی آن را به طور دقیق بیان کرد. چرا که اول باید مشخص شود که کدام قطعه از خودرو شما خراب شده است. در قدم بعدی باید شدت خرابی آن مشخص شود. سپس با مشخص شدن این دو، خدمات و تعمیراتی که قرار است روی آن قطعه انجام شود، مشخص می شود. سپس با احتساب تمام اینها به علاوه کیفیت متریال و قطعات مصرفی قیمت دقیق جلوبندی شما مشخص می شود.

در جلوبندی سازی اتو رگلاژ تمامی خدمات جلوبندی خودرو شما توسط افراد مجرب و متخصص، با کیفیت ترین قطعات و قیمت مناسب انجام می شود. پس برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

خدمات تعمیر جلوبندی آئودی اتو رگلاژ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید