تعمیر جلوبندی جک S5

تعمیر جلوبندی جک S5

جهت اطلاع از هزینه و اجرت تعمیر جلوبندی جک s5 می توانید با شماره 09194143400 تماس بگیرید.جلوبندی یکی از قسمت های مهم خودرو است که بدون آن وسیله نقلیه شما با یک گاری تفاوتی ندارد. چرا که جلوبندی باعث حرکت، سکون، تعادل و … در خودرو می شود. از همین رو شما باید نشانه ها و دلایل آن با خبر شوید تا در صورت بروز هر گونه ایراد، ب نشانه های آن بتوانید متوجه شوید و سریعا به یک جلوبندی سازی مراجعه کنید. از همین رو دراین مقاله یعنی تعمیر جلوبندی جک S5 می خواهیم به این موارد بپردازیم. پس اگر می خواهید نشانه های خرابی جلوبندی خود را بدانید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

جهت اطلاع از هزینه و اجرت تعمیر جلوبندی جک s5 تعمیر عقب بندی جک s5 با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

تعمیر جلوبندی جک S5

خودرو جک S5

این خودرو از طریق کمپانی جی ای اس تولیذ می شود که ایران در سال 1393 از طریق کمپانی کرمان موتور توربو شارژ با قدرت 174 اسب بخار تولید می شود. نمای جلویی این خودرو به خودرو هیوندای IX35 شباهت زیادی داشته و در نگاه اول این شباهت مشهود است. این خودرو 5 ستاره ایمنی C-NCAP چین را کسب کرده است. چری تیگو5، چری تیگو 7 و هایما اس 7 رقبای اصلی این خودرو محسوب می شوند. مدل مفهومی این خودرو با نام جک ایگل اس 2 در نمایشگاه خودروی پکن در سال 2012 معرفی و مدل انبوه آن در نمایشگاه شانگهای همان سال و با نام جک معرفی شد.

جهت اطلاع از هزینه و اجرت تعمیر جلوبندی جک s5 تعمیر عقب بندی جک s5 با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

جهت ترمیم و تعویض شیشه جلو جک s5 می توانید با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید.و از خدمات سیار عبدالهی گلس استفاده کنید.

جلوبندی جک S5

در خودرو ها قطعاتی در قسمت زیرین و جلویی وجود دارد که این قطعات موجب حرکت، سکون، تعادل، هندلینگ، هدایت، جلوگیری از چپ شدن و ایجاد احساس راحتی در خودرو می شود، به این قسمت جلوبندی گفته می شود. قسمت دیگری به نام سیستم تعلیق وجود دارد که با جلوبندی رابطه نزدیک دارد. اما جلوبندی شامل تمام قسمت های جلویی، میل فرمان و فرمان شده و سیستم تعلیق دارای قطعاتی مانند چرخ ها و کمک های جلو می شود. در نتیجه هر کدام شامل قطعات مختلفی می شوند.

جهت اطلاع از هزینه و اجرت تعمیر جلوبندی جک s5 تعمیر عقب بندی جک s5 با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

قطعات جلوبندی جک S5

-سیبک

-طبق

-بلبرینگ

-میل موج گیر و میل تعادل

-رام

-تایر ها

-توپی چرخ

-دسته موتور

-سگ دست

-شغال دست

-سیبک مغصلی

-اکسل

-میل فرمان و فرمان

وظایف قطعات جلوبندی جک S5

سگ دست

سگ دست وظایفی همچون نگهداری چرخ ها و چرخاندن آن ها روی محور فرمان را انجام می دهند. در حقیقت سگ دست قطعه ای لولا مانند بوده که دیسک های ترمز، فرمان خودرو، کمک ها و توپی و اتصالات چرخ ها به آن متصل هستند. سگ دست اصلی ترین قسمت جلوبندی به شمار می رود که اجزای دیگر چرخ و سیستم تعلیق روی آن متصل می شوند.

-میل تعادل یا میل موج گیر

میل تعادل که نام دیگر آن مکانیک ها است، در اکثر موارد کار آن بالا بردن تعادل خودرو و جلوگیری از چپ شدن خودرو می باشد. موجگیر تقسیم نیرو بین چرخ ها هنگام حرکت خودرو در پیچ ها را انجام می دهند و از خم شدن بیش از حد خودرو ممناعت می کنند. این قطعه دو سر فنر های چپ و راست را بهم متصل می کند که با این کار موجب کاهش استقلال عملکردی این دو فنر می شود. موج گیر معمولا بین دو طبق پایین نصب شده و هنگامی که خودرو از پیچ رد می شود، اتاق به طرف بیرون متمایل می شود. در نتیجه این تمایل در برابر پیچش مقاومت کرده که این کار سیستم تعلیق را هنگام پیچیدن خودرو سفت می کند. بدین ترتیب اتاق خودرو زیاد کج نمی شود.

-طبق

به بازو هایی که سیستم تعلیق را به شاسی خودرو متصل می کنند، طبق گفته می شود. طبق ها توسط بوش به شاسی خودرو و از طریق اتصال گوی و کاسه به چرخ خودرو وصل می شوند.

-سیبک ها

سیبک فرمان قطعه ای است که هم چرخ ها را به سیستم تعلیق وصل می کند و هم آن ها را می چرخاند. این قطعه به شکل کروی است و باعث چرخش سه محور مختصاتی می شود که نتیجه هدایت و فرمان دهی خودرو به سمت جلو می شود. خنثی سازی حرکت های ناخواسته مانند ورود به یک دست انداز نیز بر عهده سیبک است. این قسمت از یم طرف به طبق های خودرو و از سوی دیگر به متغلقات چرخ خودرو متصل می شود. فرمان ماشین به هر طرف بچرخد سیبک نیز به همان طرف می چرخد. سیبک همواره از سوی نیرو های کششی تحت فشار هستند و از اصطحکاک وجود آمده بین قطعات می کاهند و وزنی از خودرو را تحمل می کنند.

-کمک فنر ها

کمک فتر قطعه بعدی جلوبندی است که در نزدیک چرخ ها ساخته شده تا نوسانات فننر را کنترل و روان کند. یک سر فنر به اتاق یا شاسی و سر دیگر به قسمتی از سیستم تعلیق مانند پوسته اکسل یا طبق وصل می باشد. در این وضعیت حرکت فنر سبب افزایش و کاهش طول کمک فنر می شود.

انواع کمک فنر

-کمک فنر اهرمی

-کمک فنر هیدرواستاتیکی

-تلسکوپی

-گازی یا بادی

-کمک فنر هیدرولیکی یا روغنی

-رام

رام قطه ی است که از دو سر فنر به شاسی ها وصل می شود و بقیه قسمت های جلوبندی را به هم وصل می کند.

-فنر

فنر قطعه بعدی در جلوبندی است که وزن اتاق روی آن قرار دارد. این قطعات بر اساس قابلیت ارتجاعی که دارند بیشتر ضربات جاده روی آن ها قرار دارد. ارتفاع زدن و تغییر فنر در خودرو غیر استاندارد به شمار می رود.

هزینه تعمیر جلوبندی جک S5

برای هزینه تعمیر جلوبندی جک S5 و اجرت تعمیر جلوبندی S5 مواردی همچون تشخیص قطعه خراب شده و شدت خرابی آن مشخص شود. با مشخص این دو کار و خدماتی که قرار است روی قطعه خراب شده روی خودرو شما انجام شود، مشخص می شود که در قیمت تعمیر این قسمت تاثیر زیادی دارد. همچنین متریال و کیفیت قطعاتی که در تعمیر یا تعویض قطعات این خودرو استفاده می شود هم تاثیر زیادی در قیمت آن دارند.

در اتو رگلاژ  تعمیر جلوبندی خودرو و خدمات مربوطه توسط افراد با تجربه و مجرب، به کار بردن قطعات اصل، با کیفیت ترین متریال، در سریع ترین زمان ممکن و با قیمت مناسب انجام می شود. به همین ترتیب شما می توانید با ما تماس بگیرید و از جزئیات تعمیر جلوبندی خودرو خود با خبر شوید.

خدمات تعمیر جلوبندی جک S5 اتو رگلاژ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید