تعمیزر جلوبندی راوفور

تعمیر جلوبندی راوفور

تعمیر جلوبندی راوفور خرابی جلوبندی خودرو و تعمیر آن یکی از موضوعاتی هست که باید همواره به آن توجه نمود. جلوبندی درواقع قسمت اصلی ماشین را تشکیل می دهد و بدون آن ما با خودرو خود، حتی نمی توانیم حرکت کنیم. بدین ترتیب، اهمیت این قسمت موجب می شود تا هر نشانه غیر معمولی در آن مشاهده کردیم، آن را نادیده نگیریم و سریعا به یک تعمیرگاه مراجعه کنیم. در این مقاله ما می خواهیم درمورد تعمیر جلوبندی راوفور با شما صحبت کنیم. پس برای آشنایی با این خودرو و همچنین جلوبندی و قطعات آن این مقاله را تا انتها مطالعه کرده و با ما همراه باشید.

جهت تعمیر جلوبندی راوفور با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

جلوبندی سازی راوفور

خودرو راوفور یک ماشین شاسی بلند است محصول شرکت تویوتای ژاپن می باشد. در کشور های دیگر غیر از ژاپن، بیشتر با نام انگلیسی راوفور نامیده می شود. این ماشین برای افرادی طراحی شده است که می خواهد خودرو شاسی بلندشان دارای مزایای مختلفی مانند بار زیاد، دید خوب، آپشن چهار چرخ، مانور پذیری و مصرف سوخت پایین است.

اجرت تعمیر جلوبندی راوفور

جلوبندی به قسمت جلویی و زیرین خودرو گفته می شود. این قطعه وظیفه هدایت، تعادل، هندلینگ، حرکت و حتی سکون خودرو را بر عهده دارد. علاوه بر این، این قسمت به شما کمک می کند تا از ناهمواری ها به راحتی رد شید و به طور کلی رانندگی را برای شما راحت تر می کند. این قسمت دارای قطعات مختلفی است که برخی از آن ها شامل رام، سیبک ها، طبق ها، بوش ها، کمک فنر و فنر ها، سیستم تعلقی جلوبندی، سگ دست، شغال دست و … می باشند. هر کدام از این قطعات نقش مهمی را در خودرو ایفا می کنند و اگر دچار مشکل یا ایراد شوند، باید سریعا برای تعمیر آن اقدام کنید.

دلایل آسیب دیدگی جلوبندی تویوتا چیست؟

همانطور که در قسمت های قبلی اشاره کردیم، جلوبندی یکی از قسمت های مهم هر خودرو محسوب می شود که تاثیرات زیادی در جذب ضربه های مختلف به کابین خودرو دارند. اگر بخواهیم به طور دقیق این بخش خودرو را بررسی کنیم. باید بگوییم که این قسمت در چاله ها، دست انداز ها و پیچ جاده ها وظیفه تعلیق و هندلینگ خودرو را بر عهده دارند.

جهت تعمیر جلوبندی راوفور با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

لاستیک ها

لاستیک های خودرو شما تاثیر بسیار زیادی در سالم ماندن خودرو دارند. در صورتی که لاستیک خودرو شما صاف و بدون آج باشد، می توان نتیجه گرفت جلوبندی شما مشکل دارد.

بالانس نبودن چرخ ها

علاوه بر این بالانس نبودن چرخ ها نیز می تواند دلیل دیگری بر خرابی جلوبندی خودرو باشد. در نتیجه پیشنهاد می کنیم که همیشه به بالانس بودن لاستیک های جلوی خودرو اهمیت زیادی دهید. بالتس نبودن چرخ های خودرو می تواند به راحتی موجب لرزیدن فرمان خودرو و حتی موجب به وجود آمدن عیوب غیر قابل پیش بینی شود.

میل تعادل یا میل موجگیر

میل تعادل نیز همانطور که  نام آن مشخص است، کاربرد آن حفظ تعادل خودرو می باشد. این میله شکل خاصی داشته و نحوه اتصال آن موجب تقسیم نیروی پیچش بین چرخ ها در سر پیچ ها می شود. میل تعادل خودرو مانع خم شدن بیش از اندازه خودرو در سر پیچ ها به یک سمت می شود. میل تعادل همچنین با دو عدد بوش محکم نگهداری می شود. در صورتی که این بوش ها به هر دلیلی خراب شوند، غریبلک فرمان می لرزد و فرمان می زند. بوش های تعادل همچنین در بی سر و صدا کردن سیستم تعلیق خودرو تاثیر بسیار زیادی خواهند داشت.

جهت تعمیر جلوبندی راوفور با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

بلبرینگ چرخ

از قسمت های مهم دیگر خودرو که در خرابی جلوبندی تاثیر دارند، بلبرینگ چرخ می باشد. خرابی بلبرینگ خودرو ممکن است  صدای خاصی را تولید کند. این صدا می تواند یک نشانه مهم از خرابی بلبرینگ ها باشد.

کمک فنر و فنر ها

کمک فنر ها در خودرو بخش مهم دیگری هستند که نقش زیادی در ضربات جاده و کنترل نوسانات دارند. این قطعه در صورت خراب شدن، می تواند مشکلات بسیاری زیادی به وجود بیاید. گاهی اوقات لرزش خودرو نیز می توانید به دلیل خرابی و یا خستگی کمک فنر ها باشد که اتشاعات زیادی را به سیستم فرمان خودرو و غریبلک آن منتقل می کند. در برخی مواقغ شل بودن کمک فنر ها هم می تواند منجر به ایجاد صدای های اضافی و لرزش در خودرو بشود.

سیبک ها

مورد بعدی که می تواند موجب خرابی جلوبندی شود سیبک ها می باشد. سیبک ها در صورت خرابی، حرکت مفصلی شان با مشکل مواجه شده که همین موضوع می توانید خرابی جلوبندی خودرو را در پی داشته باشد. در واقع سیبک خودرو نباید در حالت عمودی Y یا همان قائم قرار داشته باشد. و در این حالت لقی مجاز سیبک خودرو باید که آنقدر کم باشد که با دست احساس نشود. در نتیجه خرابی و لقی سیبک خودرو ممکن است منجر به لرزش فرمان بشود و آسیب هایی را به جلوبندی وارد کند.

فرمان

یکی دیگر از عوامل موثر در میزان لرزش فرمان، تنظیم زاویه فرمان می باشد. در نتیجه اگر لرزش فرمان خود را احساس کردید، هر چه سریع تر به یک تنظیم فرمان مراجعه کنید. البته گاهی اوقات خرابی اتصالات نیز مشکلاتی را ایجاد می کند.

دیسک های ترمز

گاهی در زمان ترمز گیری لرزش هایی در خودرو اجساس می شود که معمولا در زمانی که دیسک های ترمز شما تاب برداشته باشد، چنین اتفاقی میوفتند. جهت رفع این ایراد شما باید دیسک های ترمز خود را عوض کرده و با وسیبه تراشکاری یک لایه از آن را بردارید.

انحراف خودرو به یک سمت

زمانی که ماشین در مسیر مستقیم در حال حرکت باشد، در صورتی که فرمان خود را چند لحظه رها کنید، می بینید که خودرو از مسیر مستقیم خارج شده و به طرفی منجرف می شود. دلیل این اتفاق اتصالات فرمان و تنظیم زوایای چرخ عنوان می شود که معمولا چرخ ها را از حالت بالانس هم خارج می کنند.

شما می توانید برای تعمیر جلوبندی راوفور خود به اتو رگلاژ مراجعه کنید و یا با شماره موجود در این صفحه تماس بگیرید. در اتو رگلاژ انواع خدمات تعمیر جلوبندی راوفور و تمام خودرو ها توسط افراد متخصص، متریال با کیفیت و قطعات اصل انجام می شود. امیدواریم این مقاله مفید بوده باشد.

 

خدمات تعمیر جلوبندی راوفور اتو رگلاژ

برای تعمیر شیشه خودرو خود می خواهیم یکی از بهترین تعمیرگاه های شیشه خودرو یعنی شیشه اتومبیل عبدالهی را به شما معرفی کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید