تعمیر جلوبندی سابرینا

تعمیر جلوبندی سابرینا

جلوبندی یکی از قسمت های مهم خودرو است که وظیفه هایی مانند حرکت، سکون، هدایت، هندلینگ، جلوگیری از چپ شدن خودرو و … را در خودرو انجام می دهد. این قسمت دارای قطعات مختلفی می شود که این قطعات شامل کمک فنر، فنر، اکسل، سگ دست و … هستند. امروز در مقاله تعمیر جلوبندی سابرینا می خواهیم به طور کلی جلوبندی این خودرو را برای شما بررسی کنیم. پس اگر می خواهید با جلوبندی این خودرو، قطعات، نشانه های خرابی و موضوعات مهم دیگر آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم جایی نروید و تا انتهای این مقاله در سایت اتو رگلاژ همراه ما باشید.

جهت اطلاع از هزینه و اجرت تعمیر جلوبندی سابرینا و تعمیر عقب بندی سابرینا و میزون فرمون می توانید با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

تعمیر جلوبندی سابرینا

جهت اطلاع از هزینه و اجرت تعمیر جلوبندی سابرینا و تعمیر عقب بندی سابرینا و میزون فرمون می توانید با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

مشخصات خودرو سابرینا

نام خودرو: بایک سابرینا

کشور سازنده: چین

سال (طراحی): 2013

فنی

موتور: 4 سیلندر 16 سوپاپه

تنفس موتور: تنفس طبیعی

حجم موتور: 1499 سی سی

انتقال نیرو: دیفرانسیل جلو

حداکثر قدرت: 113 اسب بخار در 5600 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور: 143 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه

جعبه دنده: 4 دنده اتوماتیک

حداکثر سرعت: 170 کیلومتر در ساعت

وزن: 1090 کیلوگرم

اندازه (میلی متر): 3998 طول- 1720 عرض- 1530 ارتفاع

فاصله بین دو محور: 2500 میلی متر

مصرف سوخت

داخل شهر: 9.7 لیتر در هر صد کیلومتر

خارج از شهر: 5.4 لیتر در هر صد کیلومتر

ترکیبی: 6.5 لیتر در هر صد کیلومتر

حجم باک: 45 لیتر

استاندارد آلایندگی: یورو 5

امکانات

کیسه هوا: کیسه هوا سرنیشن راننده و سرنشین جلو

سیستم صوتی: قابلیت کنترل صوتی از روی فرمان- مانتور LCD 6.5 اینچی با ورودی AUX و USB به همراه مکان یاب

دیگر امکانات

گیبربکس 4 سرعته خودکار- سیستم قطع خودکار چرخه سوخت- قفل مرکزی و ریموت کنترل- سیستم ضد سرقت- سنسور باران و سنسور دنده عقب- سیستم تهویه مطبوع دیجیتال- سانروف برقی دو حالته- چراغ های مه شکن عقب و جلو- شیشه های بالا برقی جلو و عقب- کنسول مرکزی به همراه تکیه گاه آرنج- فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم ارتفاع- محفظه سرد کن داخل داشبورد

جلوبندی سابرینا

جلوبندی همانطور که اشاره کردیم شامل قسمت های جلویی و زیرین خودرو می شود. این قسمت با سیستم تعلیق خودرو ارتباط نزدیکی دارد اما هر کدام از آن ها شامل قطعات مختلفی می شوند. جلوبندی شامل تمام قطعات جلویی، میل فرمان و فرمان می شود. با این تفاوت که در سیستم تعلیق قطعاتی مانند چرخ های جلو و کمک فنر های جلو وجود دارد.

وظیفه جلوبندی سابرینا

جلوبندی خودرو وظایف مهمی را انجام می دهد که این وظایف شامل موارد زیر هستند:

-حرکت

-سکون

-هندلینگ

-هدایت

-جلوگیری از چپ کردن خودرو

-تعادل

-ایجاد احساس راحتی هنگام رد شدن از ناهمواری هایی همچون دست انداز ها

قطعات جلوبندی سابرینا

 -رام

-سگ دست

-شغال دست

-کمک فنر و فنر ها

-توپی چرخ

-تایر ها

-دسته موتور

-بلبرینگ

-سیبک

-طبق

-سیبک مفصلی

-میل فرمان و فرمان

-میل موجگیر و میل تعال

-اکسل

نکته قابل توجه این است که هر کدام از این قطعات به هم مربوط هستند و در صورت خرابی هر کدام از آن ها احتمال خرابی قطعات دیگر نیز وجود دارد.

 نشانه های خرابی جلوبندی سابرینا

در صورت خراب بودن جلوبندی نشانه های وجود دارد که با کمک آن ها شما می توانید به خرابی جلوبندی خود پی ببرید. فراموش نکنید که در وجود این نشانه بی درنگ به جلوبندی سازی و تعمیرگاه مراجعه کنید و برای تعمیر قطعات جلوبندی خود اقدام کنید چرا که اگر این کار را نکنید، مشکل جلوبندی شما شدید تر خواهد شد و هزینه بیشتری به دنبال خواهد داشت.

سواری خشک و سفت

اگر با گذشت زمان دیگر احساس راحتی نداشتید و یا احساس کردید که خودرو شما خشت و سفت سواری می دهد، یعنی جلوبندی شما ایراد دارد. علاوه بر این شما تمام پستی و بلندی های مسیر را احساس خواهید کرد.

روغنی و چرب بودن قطعات جلوبندی

نشانه خرابی بعدی جلوبندی روغنی بودن قطعات جلوبندی خصوصا کمک فنر ها است. از همین رو شما با دیدن این نشانه می توانید به خرابی جلوبندی خود پی ببرید.

خرابی سیستم تعلیق جلوبندی

برای مطمئن شدن از خرابی این قطعه باید ازمون تکان را انجام دهید. در صورت خرابی سیستم تعلیق در ازمون تکان خودرو شما بیش از 2 یا 3 بار بالا و پایین می شود. برای انجام این آزمون شما باید دستان خود را روی کاپوت خودرو بگذارید و آن را به سمت پایین

خرابی سیستم فرمان

در صورت خرابی جلوبندی خودرو شما علائمی مانند لرزیدن و یا اصطلاحا زدن فرمان از خود نشان می دهد. در چنین مواقعی فرمان شما خلاف فرمان دهی راننده عمل کرده و به طرف مخالف می پیچد.

آج روی تایر ها

در صورت خرابی جلوبندی، لاستیک های شما در مدت زمان کوتاهی ساییده شده و یا آج های ناهمگون روی آن ها ایجاد می شود. شنیدن صدای سوت مانند هم یکی دیگر از نشانه های خرابی این قسمت محسوب می شود.

اجرت تعمیر جلوبندی سابرینا

برای تعیین هزینه تعمیر جلوبندی سابرینا باید قطعه ای که خراب شده است. سپس باید شدت خرابی آن قطعه تشخیص داده شود. سپس خدمات و تعمیراتی که روی خودرو انجام می شود هم در قیمت تعمیر جلوبندی سابرینا یا خودرو های دیگر تاثیر دیگری دارد. کیفیت متریال مورد استفاده و قطعات هم در هزینه تعمیر جلوبندی سابرینا اهمیت تاثیر دارند. چرا که قطعات در کارخانه و کشور های مختلف تولید می شود که در نتیجه قیمت متفاوتی دارند. شما برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از جزئیات تعمیر جلوبند خود می توانید با ما تماس بگیرید.

سخن آخر

امروز در این مقاله درمورد تعمیر جلوبندی سابرینا صحبت کردیم. دریافتیم که جلوبندی شامل قسمت های جلویی و زیرین خودرو می شود که قطعاتی همچون کمک فنر، اکسل، سگ دست، شغال دست، سیبک و … را در خود جای داده است. برخی از نشانه های خرابی این قسمت شامل سواری خشک و سفت، روغنی بودن قطعات جلوبندی، خرابی سیستم فرمان، آج روی تایر و … می شود. اجرت تعمیر جلوبندی سابرینا به مواردی همچون قطعه خراب شده، شدت خرابی، متریال و قطعات مورد استفاده بستگی دارد. آیا شما هم تجربه خرابی جلوبندی خودرو خود را داشته اید؟ تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید؟

خدمات تعمیر جلوبندی سابرینا اتو رگلاژ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید