تعمیر جلوبندی فولکس تیگوان

تعمیر جلوبندی فولکس تیگوان

جلوبندی همان قسمت جلویی خودرو است که خودرو شما را به حرکت در می آورد، آن را متعادل می کند و باعث هدایت و بسیاری از موارد دیگر در آن می شود.  در نتیجه، خرابی این قسمت باعث اختلال در تمامی  فعالیت های مذکور شده و موجب به وجود آمدن مشکلات زیادی می شود. از این رو در مقاله تعمیر جلوبندی فولکس تیگوان می خواهیم جلوبندی این خودرو، قطعات، نشانه های خرابی، دلایل و بسیاری از موضوعات مهم دیگر در مورد این خودرو و جلوبندی آن را برای شما بررسی کنیم. پس اگر می خواهید با این قسمت بیشتر آشنا شوید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

جهت اطلاع از هزینه و اجرت تعمیر جلوبندی فولکس تیگوان و عقب بندی فولکس تیگوان با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

تعمیر جلوبندی فولکس تیگوان

جلوبندی فولکس تیگوان

جلوبندی در این خودرو و تمامی خودرو ها یک تعریف واحد داشته و آن هم این است که جلوبندی به قسمت جلویی و زیرین خودرو اطلاق می گردد. سیستم تعلیق قسمت دیگری در خودرو است که با جلوبندی ارتباط نزدیکی دارد. اما جلوبندی از تمام قطعات جلویی، میل فرمان و فرمان تشکیل شده است. در حالی که سیستم تعلیق دارای قطعاتی همچون کمک فنر ها و چرخ های جلوی می باشد.

جهت اطلاع از هزینه و اجرت تعمیر جلوبندی فولکس تیگوان و عقب بندی فولکس تیگوان با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

وظیفه جلوبندی فولکس تیگوان

-سگ دست

-رام

-سیستم تعلیق خودرو

-تایر ها

-توپی چرخ

-کمک فنر و فنر

-شغال دست

-میل موجگیر و میل تعادل

-اکسل

-بلبرینگ ها

-طبق ها

-بوش ها

-سیبک ها

-میل فرمان و فرمان

-دسته موتور

جهت اطلاع از هزینه و اجرت تعمیر جلوبندی فولکس تیگوان و عقب بندی فولکس تیگوان با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

نشانه های خرابی جلوبندی فولکس تیگوان

سواری خشک و سفت

در صورتی که خودرو شما خشک و سفت سواری می داد یا احساس راحتی دیگر از شما سلب شده بود، یعنی جلوبندی شم ایراد دارد. همچنین احساس کردن تمام پستی و بلندی مسیر یکی دیگر از نشانه های خرابی جلوبندی است.

روغنی بودن قطعات جلوبندی

در صورتی مشاهده هر گونه روغن و یا چربی روی قطعات خودرو خود خصوصا کمک فنر ها، یعنی جلوبندی خودرو شما ایراد دارد و باید به یک جلوبندی سازی مراجعه کنید.

خرابی سیستم تعلیق

برای خرابی این قسمن در خودرو می توانید دستان خود را روی کاپوت خودرو خود گذاشته و آن را به سمت پایین فشار دهید. سپس دستان خود را بردارید و اگر خودرو شما بیش از دو یا سه بار بالا و پایین شد یعنی خودرو شما ایراد دارد. در نتیجه باید سیستم تعلیق خود را برای بازبینی و حتی تعمیر و تعویض به یک جلوبندی سازی نشان دهید.

علائم خرابی سیبک ها

علائم خرابی این قطعه شامل لرزش فرمان هنگام حرکت و چرخیدن فرمان، خلاصی بیش از حد فرمان، کشیده شدن فرمان به یک سمت، عدم بازگشت فرمان به موقعیت اصلی خود بعد از چرخیدن، شنیده شدن صدای تق تق هنگام عبور از دست انداز، کاش میزان فرمان پذیری در خودرو، عدم حرکت خودرو در خط مستقیم و ایحاد انحراف در حین حرکت، سائیدگی در چرخ های جلو هستند.

اختلال در سیستم فرمان خودرو

اختلال در فرمان خودرو و کشیده شدن آن یکی دیگر از نشانه های خرابی جلوبندی محسوب می شود. در این حالت هنگام پیچیدن فرمان شما بر خلاف فرمان دهی راننده عمل می کند و اصطلاحا می زند. به عنوان مثال امکان دارد زاویه تایر ها، مرکز بالا  تعادل و بالانس خودرو شما دچار اختلالاتی شده باشد. در صورت لرزیدن فرمان خودرو که در معمولا در سرعت های خاص پیش می آید، معمولا به دلیل بالانس نبودن چرخ ها و یا مشکل در سیبک خودرو شما است و نشانه خرابی جلوبندی نیز می باشد. گیج زدن خودرو و منحرف شدن آن به طرفین هم نشانه دیگر خرابی جلوبندی است

دلایل خرابی جلوبندی فولکس تیگوان

خرابی ترمز

نیروز ترمز باید بین چرخ ها به یک اندازه تقسیم شود، در غیر این صورت یک چرخ بیشتر از دیگری تحت فشار قرار می گیرد. در نتیجه دور به سرعت انجام می شود و فرمان به یک طرف منحرف می شود.

ضعیف بودن فنر و کمک فنر

اگر کمک فنر و فنر خودرو شما شعیف شده باشد، سیستم هدایت خودرو تحت تاثیر قرار می گیرد. در نهایت فرمان خودرو کشیده می شود.

خرابی بازوی سگ دست

اگر این قطعه خراب شود، فرمان به یک سمت کشیده می شود. اما خوشبختانه تعمیر و تعویض آن کار چندان سخت و هزینه بری نیست.

آسیب شاسی خودرو

در صورتی که شاسی خودرو آسیب دیده باشد، سریعا به به تنظیمات اولیه باز می گردد و ابعاد شاسی را بهم می ریزد. خودرویی که در اثر تصادق شاسی آن تغییر حالت پیدا کرده باشد، به سرعت در سیستم جلوبندی مشکل پیدا می کند. برگردندن شاسی به حالت اولیه و تنظیم کارخانه بسیار سخت و ختی گاهی غیر ممکن خواهد بود. کشیده شدن فرمان به یک سمت، خراب شدن سریع پلوس ها و پاره شدن گردگیر از نشانه های خرابی شاسی خودرو است.

سیبک خراب

خرابی و لقی سیبک باعث لرزش فرمان و زدن آن می شود. سیبک نباید حرکت عمودی چندانی داشته باشد.

خرابی بلبرینگ ها 

خرابی بلبرینگ چرخ صدای خاصی دارد که نشان دهنده معیوب بودن این بلبرینگ خودرو شما است. فراموش نکنید که تنظیم بلبرینگ چرخ از اهمیت بالایی برخودار است و در عمر بلبرینگ  و کارکرد آن تاثیر دارد.

هزینه تعمیر جلوبندی فولکس تیگوان

برای هزینه تعمیر جلوبندی این خودرو و اجرت تعمیر جلوبندی فولکس واگن اولین چیزی کع باید در نظر داشته باشید قطعه خراب شده است.  چرا که در خرابی هر قطعه با قطعه دیگر متفاوت بوده و می تواند خرابی های مختلفی به وجود بیاید. همچنین شدت خرابی در هر قطعه متفاوت است و با توجه به شدت هر قطعه تعمیرات آن ها می تواند متفاوت باشد. با توجه به موارد مذکور، کار هایی که روی قطعات مختلف جلوبندی شما برای تعمیر و تعویض قطعات جلوبندی انجام می شود هم در قیمت تعمیر جلوبندی فولکس واگن تاثیر زیادی دارند. کیفیت متریال و اصل یا فیک بودن قطعات جلوبندی هم می تواند تاثیر بسیار زیادی در اجرت تعمیر جلوبندی فلوکس واگن بگذارد.

برای انجام خدمات تعمیر جلوبندی خودرو فولکی واگن و یا هر خودروی دیگری می توانید با جلوبندی سازی اتو رگلاژ تماس گرفته و در صورت تمایل خدمات تعمیر یا تعویض جلوبندی خود را توسط مجرب ترین و متخصص ترین افراد، با کیفیت ترین متریال، مناسب ترین قیمت و قطعات اصل انجام دهید. پس جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

خدمات تعمیر جلوبندی فولکس تیگوان اتو رگلاژ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید