تعمیر جلوبندی نیسان جوک

تعمیر جلوبندی نیسان جوک

همانطور که می دانید خودرو دارای قطعات مختلفی است که این قطعات شامل جلوبندی، زیر بندی، شیشه، آینه و … هستند. جلوبندی یکی از قسمت های این خودرو می باشند که در حرکت، سکون و تعادل خودرو نقش کلیدی دارند. این قطعات شامل رام، سگ دست، شغال دست، کمک فنر و فنر و … هستند. امروز با مقاله ای دیگر با عنوان تعمیر جلوبندی نیسان جوک به سراغ شما آمده ایم تا قطعات جلوبندی این خودرو و نکات مهم آن را برای شما بررسی کنیم. به همین ترتیب از این صفحه خارج نشوید و تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

جهت تعمیر جلوبندی نیسان جوک و تعمیر عقب بندی نیسان جوک با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

تعمیر جلوبندی نیسان جوک

خودرو نیسان جوک

قبل از اینکه به سراغ جلوبندی این خودرو و قطعات آن برویم، می خواهیم درمورد خودرو نیسان جوک به شما اطلاعات مفیدی دهیم. این خودرو از سال 2010 در کشور ژاپن و انگلیس تولید شده است. کلاس اتومبیل نیسان جوک مینی اس یووی بوده و طراحی موتور آن به صورت موتور جلو، خودرو محور جلو، خودرو چهار چرخ متحرک می باشد. در سال 2009 طرح مفهومی این خودرو توسط نیسان با Qazana  رونمایی شد اما مدل تولیدی آن با کد اتاق F15 در تاریخ مارس 2010 در نمایشگاه بین المللی ژنو به نمایش گذاشته شد.

جلوبندی نیسان جوک

جهت تعمیر جلوبندی نیسان جوک و تعمیر عقب بندی نیسان جوک با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

جلوبندی خودرو شامل محور و جلوی و زیرین آن می شود. حرکت، سکون، تعادل، هندلینگ، هدایت، جلوگیری از چپ شدن خودرو، ایجاد راحتی هنگام رانندگی و رد شدن از سطوح ناهموار وظایفی است که جلوبندی خودرو و نیسان جوک بر عهده دارد. قسمت دیگری به نام سیستم تعلیق وجود دارد که با جلوبندی خودرو مرتبط است. با این تفاوت که جلوبندی شامل میل فرمان، فرمان و به طور کلی تمام قسمت های جلویی خودرو شده و سیستم تعلیق دارای قطعاتی مانند کمک فنر و چرخ های جلو می شود.

قطعات جلوبندی نیسان جوک

جلوبندی نیسان جوک و خودرو های دیگر از قطعات مختلفی تشکیل شده است که این قطعات شامل موارد زیر هستند :

-سگ دست

-رام

-شغل دست

-کمک فنر و فنر

-چرخ ها

-سیبک ها

-بوش طبق

-توپی چرخ ها

-بلبرینگ ها

-اکسل

-میل موجگیر و میل تعادل

-میل فرمان و فرمان

علائم خرابی جلوبندی نیسان جوک

همانطور که در بخش قبلی گفتیم، وظیفه اصلی جلوبندی ایجاد تعادل در خودرو هنگام حرکت در مسیر ناهموار بوده که به همین دلیل وجود هر گونه مشکل در این قیمت باعث عدم تعادل و تعادل رانندگی می شود. این مورد بسیار خطرناک می باشد و می تواند مشکلات جدی را به همراه داشته باشد. باید در صورت ایجاد هر گونه مشکل و ایرادی سریعا به مرکز تعمیر موتور مانند مرکز تعمیر خودرو اتو رگلاژ مراجعه کنید. علائم خرابی جلوبندی نیسان جوک به شرح زیر هستند :

-لرزش در فرمان خودرو هنگام عبور از دست انداز می تواند نشانه وجود مشکل در بخش فنر و میل باشد.

-خرابی بلبرینگ ها نیز موجب ایجاد صدای سوت مانند شده که در دور زدن ماشین بیشتر شنیده می شود.

-کشیده شدن فرمان به سمت و یا هنگام رها کردن فرمان که چند ثانیه بعد به حالت اولیه باز می گردد.

موارد مذکور بارز ترین علائم وجود خرابی در جلوبندی نیسان جوک هستند که بعضی از رانندگان به آن ها توجهی ندارند. در این شرایط این موارد رفته رفته شدید و شدید تر می شوند و موجب صرف هزینه زیاد برای تعمیر آن می شود. در نتیجه در صورت مشاهده هر کدام از این علائم در نزدیک ترین زمان ممکن به یک تعمیرگاه مراجعه کنید.

جهت تعمیر جلوبندی نیسان جوک و تعمیر عقب بندی نیسان جوک با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

دلیل خرابی جلوبندی نیسان جوک چیست؟

به طور کلی جلوبندی تمام خودرو ها به مدت 6 ماه می تواند عملکرد صحیح داشته باشد و بعد از آن باید قطعات و اجزای جلوبندی به کمک تعمیر کاران با تجربه و متخصص بررسی شود تا اگر هر گونه مشکل برای رفع آن اقدام شود. خصوصا خودرو هیی که در مسیر های طولانی رفت و آمد می کنند  و یا در صورتی که جلوبندی آن ها سال ها بررسی نشده استريال باید برای جلوگیر از به وجود آمدن بروز مشکل جدی و جلوگیری از بروز هزینه های اضافی برای تعمیر به مراکز تخصصی و تعمیرگاه های تخصصی مراجعه شود تا بخش های مختلف جلوبندی با کمک افراد متخصص برسی شوند.

اجرت تعمیر جلوبندی نیسان جوک

در مورد هزینه تعمیر جلوبندی نیسان جوک و اجرت آن دانستن چند نکته ضروری است. اولین نکته این می باشد که برای تایین قیمت، قطعه خراب شده در جلوبندی این خودرو و شدت خرابی آن بسیار مهم می باشد. همچنین کاری که روی خودروی شما و جلوبندی آن انجام می شود نیز در تایین قیمت آن بی تاثیر نیست. متریال مورد استفاده و کیفیت قطعه تعویضی دو مورد دیگر از مواردی هستند که در قیمت تعمیر جلوبندی این خودرو مهم هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر و بیان شرایط خود می توانید با اتو رگلاژ تماس بگیرد و از قیمت ها استعلام بگیرید.

جنس قطعات جلوبندی نیسان جوک

تمامی قطعات جلوبندی خودرو ها از جنس فولاد ساخته شده و قابلیت ارتجاعی دارند و از ستحکام و مقاومت بالایی برخوردار هستند و به راحتی وزن خودرو را در مسیر های ناهموار تحمل می کنند.

یادتان باشد که همیشه هنگام خرید قطعات جلوبندی به سراغ محصول با کیفیتی بروید در این حالت به گونه ای عمر مفید پیدا کرده و از مشکل جددی و خسارت های سنگین آن جلوگیری می کند.

بررسی جلوبندی نیسان جوک هر چند وقت یک بار باید انجام شود؟

بررسی جلوبندی این خودرو هر سه ماه یکبار باید اجزای جلوبندی به کمک تعمیرکاران تخصصی صورت بگیرد که بیشتر در حال حرکت در مسیر های طولانی هستند جهت جلوگیری از خسارت و آسیب های جدی در قیمت های دیگر خودرو هر چند وقت یک بار باید به تعمیرگاه های تخصصی مانند اتو رگلاژ مراجعه کنید.

زیر بندی خودرو چیست؟

شاید بار ها نام زیربندی را با جلوبندی شنیده باشد. اما این دو کاملا با هم فرق دارند. زیربندی در واقع در زیر سیستم جلوبندی و تعلیق قرار دارد و به سیستم تعلیق پیچ شده و آن ها را در برابر خیس شدن، اصابت ضربه مستقیم و … محافظت می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام تمامی خدمات جلوبندی خودرو نیسان جوک و سایر خودرو ها با اتو رگلاژ تماس بگیرید.

خدمات تعمیر جلوبندی نیسان جوک اتو رگلاژ

برای انجام خدمات شیشه خودرو خود می توانید به شیشه اتومبیل عبدالهی مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید