تعمیر جلوبندی آلفارومئو

تعمیر جلوبندی آلفارومئو

موضوع مقاله امروز ما تعمیر جلوبندی آلفارومئو است. آلفارومئو جولیتا یکی از خودرو های ایتالیایی است که در سال 2011 طراحی شده است و موتور آن 4 سیلندر 16 سوپاپه می باشد. جلوبندی یکی از قسمت مهم خودرو است که بدون حرکت، سکون، تعادل و بسیاری دیگر از فعالیت های خودرو امکان پذیر نمی باشد. این قسمت دارای قطعاتی همچون کمک فنر، فنر، سگ دست، شغال دست، اکسل و … می باشد.  در نتیجه اگر می خواهید با تعمیر جلوبندی این خودرو، قطعات، نشانه های خرابی و بسیاری دیگر از موضوعات دیگر آشنا شوید، با ما در سایت اتو رگلاژ همراه باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعمیر جلوبندی آلفا رومئو با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعمیر جلوبندی آلفا رومئو با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

مشخصات خودرو آلفارومئو

نام خودرو: آلفارومئو جولیتا

کشور سازنده: ایتالیا

سال (طراحی): 2011

مشخصات فنی

موتور: 4 سیلندر 16 سوپاپه

حجم موتور: 1368 سی سی

تنفس موتور: توربو شارژ

انتقال نیرو: دیفرانسیل جلو

حداکثر قدرت: 170 اسب بخار 5500 دور در دقیقه

حداکثر گشتاورک 250 نیوتن متر در 2500 دور در دقیقه

جعبه دنده: 5 دنده دستی- 6 دنده اتوماتیک

شتاب 0 تا 100: 7.7 ثانیه

حداکثر سرعت: 21 کیلومتر در ساعت

وزن: 1310 کیلوگرم

اندازه (میلی متر): 4351 طول- 1798 عرض- 1465 ارتفاع

فاصله بین دو محور: 2634 میلی متر

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعمیر جلوبندی آلفا رومئو با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

مصرف سوخت

داخل شهر: 7.8 لیتر در هر صد کیلومتر

خارج از شهر: 4.6 لیتر در هر صد کیلومتر

ترکیبی: 5.8 لیتر در هر صد کیلومتر

حجم باک: 60 لیتر

استاندارد آلایندگی: یورو 5

میزان تولید co2: 134 گرم در هر صد کیلومتر

امکانات

کیسه هوا: کیسه هوا سرنشینان جلو- کیسه هوای جانبی- کیسه هوای پرده ای- مجموعا 6 کیسه هوا

ترمز و پایداری: سامانه کنترل دینامیک VDC که شامل PreFill، E-Q2- EBD-ABS- DST- CBC-MSR- HBA- ASR و AFS می باشد.

دیگر امکانات

موتور تزئین توربو با مجز به سیستم مولتی ایر- آلفا DNA (امکان انتخاب و تنظیم خودرو با شرایط رانندگی به دلخواه راننده: اسپرت، نرم و زمستان) گیربکس 6 سرعته خودکاری دو کلاچه و پدال پشت فرمان- چراغ مه کن جلو و عقب- چراغ عقب LED- صندلی های تاشو ردیف عقب- رینگ الومینیومی- ریموت کنترل- صفحه نمایش اطلاعات خودرو- روکش چرکی صندلی به همراه گرمکن- آینه داخلی فتوکرومیک حساس به نور-

آینه های بیرونی برقی گرمکن دار فتوکرومیک حساس به نور با قابلیت تاشو برقی- سقف کشویی شیشه ای پانوراما- سنسور چراغ ها- تنظیم خودکار چراغ ها با زاویه مجهز به زنون LED و سیستم شستشو- سیستم Blue &me- فرمان برقی تلسکوپی بشکن با روکس چرم با قابلیت تنظیم سیستم صوتی- سنسور پارک- تهویه مطبوع خودکار با قابلیت تنظیم دما به صورت مجزا برای سرنشینان جلو- 5 ستاره ایمنی- کروز کنترل- رینگ 18 اینچی به صورت سفارشی- صفحه نمایشگر چند منظوره به صورت سفارشی

جلوبندی آلفارومئو

جلوبندی در تمامی خودرو ها در قسمت جلویی و زیرین خودرو قرار دارد که با قسمت دیگری که سیستم تعلیق خودرو نام دارد، رابطه نزدیک و تنگاتنگی دارد. اما جلوبندی دارای تمام قطعات جلویی، سیستم فرمان و میل فرمان می شود. در حالی که سیستم تعلیق دارای چرخ های جلو و کمک فنر های جلو است. وظیفه این قسمت حرکت، سکون، تعادل، هندلینگ، جلوگیری از چپ شدن خودرو، هدایت و ایجاد احساس راحتی هنگام رد شدن از ناهمواری هایی همچون دست انداز ها می شود.

قطعات جلوبندی آلفارومئو

-سگ دست

-رام

-سیستم تعلیق خودرو

-تایر ها

-توپی چرخ

-کمک فنر و فنر

-شغال دست

-میل موجگیر و میل تعادل

-اکسل

-بلبرینگ ها

-طبق ها

-بوش ها

-سیبک ها

-میل فرمان و فرمان

-دسته موتور

نشانه های خرابی جلوبندی رودیوس

سواری خشک و سفت

در صورتی که خودرو شما خشک و سفت سواری می داد یا احساس راحتی دیگر از شما سلب شده بود، یعنی جلوبندی شم ایراد دارد. همچنین احساس کردن تمام پستی و بلندی مسیر یکی دیگر از نشانه های خرابی جلوبندی است.

روغنی بودن قطعات جلوبندی

در صورتی مشاهده هر گونه روغن و یا چربی روی قطعات خودرو خود خصوصا کمک فنر ها، یعنی جلوبندی خودرو شما ایراد دارد و باید به یک جلوبندی سازی مراجعه کنید.

خرابی سیستم تعلیق

برای خرابی این قسمن در خودرو می توانید دستان خود را روی کاپوت خودرو خود گذاشته و آن را به سمت پایین فشار دهید. سپس دستان خود را بردارید و اگر خودرو شما بیش از دو یا سه بار بالا و پایین شد یعنی خودرو شما ایراد دارد. در نتیجه باید سیستم تعلیق خود را برای بازبینی و حتی تعمیر و تعویض به یک جلوبندی سازی نشان دهید.

خرابی سیبک ها

علائم خرابی این قطعه شامل لرزش فرمان هنگام حرکت و چرخیدن فرمان، خلاصی بیش از حد فرمان، کشیده شدن فرمان به یک سمت، عدم بازگشت فرمان به موقعیت اصلی خود بعد از چرخیدن، شنیده شدن صدای تق تق هنگام عبور از دست انداز، کاش میزان فرمان پذیری در خودرو، عدم حرکت خودرو در خط مستقیم و ایحاد انحراف در حین حرکت، سائیدگی در چرخ های جلو هستند.

اختلال در سیستم فرمان خودرو

اختلال در فرمان خودرو و کشیده شدن آن یکی دیگر از نشانه های خرابی جلوبندی محسوب می شود. در این حالت هنگام پیچیدن فرمان شما بر خلاف فرمان دهی راننده عمل می کند و اصطلاحا می زند. به عنوان مثال امکان دارد زاویه تایر ها، مرکز بالا  تعادل و بالانس خودرو شما دچار اختلالاتی شده باشد. در صورت لرزیدن فرمان خودرو که در معمولا در سرعت های خاص پیش می آید، معمولا به دلیل بالانس نبودن چرخ ها و یا مشکل در سیبک خودرو شما است و نشانه خرابی جلوبندی نیز می باشد. گیج زدن خودرو و منحرف شدن آن به طرفین هم نشانه دیگر خرابی جلوبندی است.

اجرت تعمیر جلوبندی آلفارومئو

برای هزینه تعمیر جلوبندی آلفارومئو و اجرت این خودرو، به مواردی مانند قطعه ای که خراب شده است و شدت خرابی آن بستگی دارد. چرا که شدت خرابی بین قطعات متفاوت بوده و روی هزینه تعمیر جلوبندی آلفارومئو تاثیر دارد. بدین ترتیب خدمات و تعمیراتی که قرار است روی آن قطعه انجام شود هم روی هزینه تعمیر جلوبندی این خودرو و خودرو های دیگر تفاوت دارد. در نتیجه با در نظر گرفتن این موارد و کیفیت متریال و قطعات مورد استفاده، اجرت تعمیر جلوبندی آلفارومئو یا هر خودر دیگر، مشخص می شود.

خدمات تعمیر جلوبندی آلفارومئو اتو رگلاژ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید