تعمیر جلوبندی اکتیون

تعمیر جلوبندی اکتیون

در جلوبندی خودرو قطعاتی وجود دارد که تمام این قطعات در کنار هم فعالیت های مهم خودرو را انجام می دهند. به عنوان مثال این قطعات باعث تعادل، هندلینگ، حرکت و سکون خودرو می شوند. اما یکی از موضوعاتی که همواره در خصوص این قطعات مهم بوده، این است که در صورت خرابی قطعات جلوبندی خودرو چگونه می توان به آن پی برد؟ مسلما یک سری نشانه وجود دارد که ما توسط آن نشانه ها می توانیم به خرابی جلوبندی خودرو خود پی ببریم. امروز در مقاله تعمیر جلوبندی اکتیون می خواهیم درمورد جلوبندی، قطعات آن و علائم خرابی آن با شما صحبت کنم. پس این مقاله را از دست ندهید.

جهت تعمیر جلوبندی اکتیون و نیو اکتیون با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

جلوبندی اکتیون

به طور کلی جلوبندی در تمامی خودرو ها یک تعریف مشخص دارد و آن هم این است که به قسمت جلویی و زیرین خودرو ه جلوبندی گفته می شود.

جهت تعمیر جلوبندی اکتیون و نیو اکتیون با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

وظایف جلوبندی اکتیون

جلوبندی وظایف مهمی را بر عهده دارد و آن هم این است که فعالیت های مهم حیاتی همچون حرکت، سکون، تعادل، هندلینگ و … بر عهده این قسمت هستند. همچنین جلوبندی از چپ شدن خودرو شما جلوگیری کرده و هنگام رانندگی در سطوح نا هموار احساس راحتی برای شما ایجاد می کنند. به طور کلی با وجود جلوبندی شما احساس راحتی در مسیر خود دارید.

جهت تعمیر جلوبندی اکتیون و نیو اکتیون با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

جلوبندی و سیستم تعلیق چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

اگر مطلبی درمورد جلوبندی خودرو مطالعه کرده باشید، می دانید که جلوبندی و سیستم تعلیق با هم رابطه تنگاتنگی دارد اما در این قسمت ما می خواهیم درمورد تفاوت آن ها با شما صحبت کنیم. جلوبندی شامل تمام قسمت های جلویی خودرو، میل فرمان و فرمان می شود. با این تفاوت که سیستم تعلیق تنها چرخ های جلویی و کمک فنر را شامل می شود.

جهت تعمیر جلوبندی اکتیون و نیو اکتیون با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

قطعات جلوبندی اکتیون

همانطور که گفتیم جلوبندی شامل قطعات مختلفی است که در این قسمت آن ها را به شما معرفی می کنیم:

-سگ دست

-شغال دست

-رام

-کمک فنر و فنر ها

-سیستم تعلیق

-تایر ها

-بلبرینگ

-توپی چرخ

-سیبک

-سیستم فرمان و میل فرمان

نشانه های خرابی جلوبندی اکتیون

-اگر خودرو شما خشک و سفت سواری می دهد و احساس راحتی شما کم شده است، یعنی جلوبندی ایراد دارد. در این شرایط شما تمام پستی و بلندی های مسیر خود را احساس خواهید کرد.

-اشکال در سیستم فرمان نشانه دیگری هست که نمایان می شود. در این شرایط فرمان خودرو شما می لرزد و اصطلاحا می زند. همچنین فرمان خودرو شما برعکس فرمان دهی راننده عمل می کند. این مشکل بیشتر می توانید نشانه به دلیل بالانس نبودن چرخ ها یا وجود مشکل در سیبک ها است که معمولا در سرعت های خاص اتفاق می افتد.

-مورد بعدی وجود آج های ناهمگون در لاستیک های خودرو است که شنیدن صدای سوت مانند به خصوص هنگام دو زدن نیز به دلیل خرابی بلبرینگ چرخ ها است.

-نشانه بعدی روغنی بودن فنر هار خودرو است که یعنی جلوبندی خودرو شما ایراد دارد.

-آخرین نشانه خرابی سیستم تعلیق است که برای تست آن می توانید دستان خود را روی کاپوت بگذارید و به پایین فشار دهید. سپس دستان خود را بردارید اگر خودرو بیش از 2 یا 3 بار بالا و پایین شد یعنی سیستم تعلیق زیاد خراب است. لازم به ذکر است که در صورتی خرابی این قطعه، باید سیستم تعلیق خود را برای بازبینی و تعمیر به جلوبندی سازی ببرید.

هزینه تعمیر جلوبندی اکتیون به چه مواردی بستگی دارد؟

همانطور که مشخص است هزینه تعمیر جلوبندی هر خودرو و اجرت تعمیر جلوبندی اکتیون به خودرو های دیگر شباهت ندارد و هر خودرو با خودرویی دیگر متفاوت است. چرا امکان دارد قطعه ای که خراب شده و شدت خرابی آن با خودرو های دیگر متفاوت باشد. در نتیجه کاری که روی آن خودرو انجام می شود نیز متفاوت است. پس این سه موارد در تایین هزینه تعمیر جلوبندی اکتیون بسیار موثر هستند. علاوه بر این دو مورد متریال مورد استفاده و قطعات آن هم در هزینه آن بی تاثیر نیستند. کارشناسان ما در اتو رگلاژ پاسخگو شما عزیزان هستند، در نتیجه اگر سوالی ذهنتان را مشغول کرده می توانید با اتو رگلاژ تماس بگیرید و از قیمت ها استعلام بگیرید.

جهت تمایل به مطالعه بیشتر درمورد خودرو اکتیون به ویکی پدیا مراجعه کنید.

خدمات تعمیر جلوبندی اکتیون اتو رگلاژ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید