تعمیر جلوبندی کمری

تعمیر جلوبندی کمری

ما می خواهیم در این مقاله بهترین تعمیر جلوبندی کمری را به شما معرفی کنیم. تویوتا یک شرکت ماشین سازی معروف است که در خودرو هایش از قطعات با کیفیت و عالی استفاده می کند. ماشین هایی همچون کمری، کرولا، پریوس، رافود و … محصول این شرکت هستند. اگر به ماشین علاقه خاصی داشته باشید امکان ندارد که نام این خودرو را نشنیده باشید. در این مقاله ما خواهیم درمورد یکی از خودرو های این شرکت یعنی کمری به شما اطلاعات مفیدی دهیم. همانطور که می دانید جلوبندی خودرو اهمیت زیادی دارد و اصلی ترین قسمت آن به شمار می آید. به همین دلیل موضوع امروز مقاله مان را به تعمیر جلوبندی کمری اختصاص دادیم. پس با ما همراه باشید.ز

جهت اطلاع از هزینه و اجرت تعمیر جلوبندی کمری و تعمیر عقب بندی کمری با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

تعمیر جلوبندی پژو 405

 

جلوبندی خودرو چیست ؟

برای تعریف جلوبندی خودرو می توان گفت که جلوبندی همان قسمت جلویی و زیرین خودو می باشد که نبود آن ایرادی بزرگ در خودرو است. یعنی بدون جلوبندی حتی استفاده از خودرو ممکن نیست. به همین دلیل موضوعاتی مثل خرابی جلوبندی، دلایل خرابی آن، تعمیر آن و … موضوعاتی است که باید به آن ها توجه کرد. این بخش شامل قسمت هایی همچون بلبرینگ، سیبک ها، طبق ها، فنر و کمک فنر، رام، سگ دست، شغال دست و … می باشد. این قطعات به گونه ای با هم مرتبط بوده و خرابی هر کدام از آن ها موجب اختلال در حرکت ماشین می شوند. در ادامه درمورد تعمیر جلوبندی کمری توضیح خواهیم داد.

جهت اطلاع از هزینه و اجرت تعمیر جلوبندی کمری و تعمیر عقب بندی کمری با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

خودرو تویوتا کمری

تویوت کمری از سال 1980 تا کنون توسط شرکت خودرو سازی ژاپنی تویوتا تولید می شود. واژه کمری درواقع به معنای تاج است. شرکت تویوتا برای خودرو کمری از زمان عرصه تا کنون در نسل های مختلف چندین تیپ تولید کرده است. این تیپ ها شامل گرند، اس ای، ال ای، جی ال، جی ال ایکس، ایکس ال ای و … تولید شده و در هر مدل از این تیپ ها امکانات و طراحی های مختلفی وجود دارد.

تعمیر جلوبندی کمری

میزان نشدن فرمان یکی از مشکلاتی است که دارندگان خودرو کمری با آن مواجه هساند. این مشکل حتی با هر بار میزان کردن فرمان نیز حل نمی شود. این مشکل به جلوبندی زاویه چرخ ها، بوش های طبق و توپی سر کمک فنر ها ارتباط دارد. در ادامه چند مشکل در جلوبندی این خودرو را برای شما بیان می کنیم. تا با تعمیر جلوبندی کمری بیشتر آشنا شوید.

جهت اطلاع از هزینه و اجرت تعمیر جلوبندی کمری و تعمیر عقب بندی کمری با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

-تنظیم نبودن شاسی

یکی از دلایلی که موجب تنظیم نبودن شاسی می شود، تصادف می باشد. همچنین تنظیم نبودن این قسمت موجب اصطحلاک بیشتر در قطعات جلوبندی می شود. پیشنهاد می کنیم که در صورت مشاهده این مشکل، زمان را از دست ندهید و سریعا به یک تعمیرگاه مراجعه کرده و برای تعمیر جلوبندی کمری خود اقدام کنید.

جهت ترمیم و تعویض شیشه جلو کمری می توانید به اتو رگلاژ مراجعه کنید.

-مشخص کردن عیب خارجی یا داخلی قطعات ماشین

برای تشخیص عیب داشتن هر کدام از قطعات جلوبندی و عقب بندی قطعات کمری باید تمام قطعات ماشین همچون سیبک فرمان، سیبک طبق، بوش طبق، موجگیر، کمک فنر، لاستیک چاکدارو … باز شود و مورد بررسی قرار بگیرد.

-سیبک ها

سیبک ها یکی از عوامل های خرابی جلوبندی شما هستند. هنگامی که سیبک جلوبندی شم خراب است و حرکت مفصلی خود را به شکل صحیحی انجام ندهد، موجب اشکال در جلوبندی می باشد. سیبک نباید حرکت عمودی داشته باشد. چرا که حرکت عمودی سیبک باعث لرزش فرمان و زدن آن می شود.

-لرزش فرمان

این مشکل خصوصا هنگام ترمز گیری از دیسک های ترمز می باشد. هنگامی که دیسک جلوبندی شما تاب داشته باشد، هنگام ترمز گیری این حالت مشاهده می شود. برای حل کردن این مشکل دو راه دارید که این دو را شامل سنجیدن قطر دیسک ها است که اگر با تراشکاری و برداشتن لبه ای نازک مشکل دیسک شما برطرف می شود. اما اگر قطر آن کم شد باید حتما دیسک جلوبندی خود را تعویض کنید.

-انحراف خودرو به یک سمت

اگر هنگامی که در یک مسیر مستقیم در حال حرکت هستید و خودرو شما به یک سمت کشیده می‌ شود، حاکی از خرابی جلوبندی شما است. یا می توانید وقتی که دارید با خودرو خود حرکت می کنید لحظه ای فرمان خود را رها کنید و اگر خودرو از مسیر خودش خارج شود، اصطاحا فرمان شما به سمتی کشیده می شود.

-سر و صدای غیر عادی سیستم تعلیق

اگر صدای تق تق یا هر گونه صدای غیر عادی از سیستم تعلیق به گوشتان می رسد، این یعنی جلوبندی شما خراب است. یا می توانید اتومبیل خود را با دست تکان دهید و ببینید که از سیستم تعلیق صدایی می شنوید یا خیر.اگر صدایی شنیدید یعنی سیستم تعلیق شما مشکل دارد و باید برای تعمیر جلوبندی کمری اقدام کنید.

-کمک فنر ها

کمک فنر های خودرو شما باید نه زیاد سفت و نه زیاد نرم باشد. علاوه بر این این قطعه باید بعد از جمع شدن به نرمی به حالت اولیه خود برگردد. اگر سیبک ها ساییده شود و یا کمک فنر های شما بدون روغن کار کنند، موجب ایجاد صدا می شود. سیبک ها معمولا قابل تعمیر نیستند. چرا که ساخت آن ها  به صورت پرسی است. در نتیجه باید هنگام تعمیر جلوبندی کمری آن ها را تعویض کنند.

-خرابی سیستم ترمز

نیروی ترمز باید بین چرخ ها تنظیم شود. این تنظیم مساوی در هنگام ترمز موجب می شود تا چرخ ها به یک اندازه تحت تاثیر نیروی ترمز قرار بگیرند. حال اگر چنین نشود، فرمان خودرو شما به یک سرمت کشیده می شود. یا ممکن است پمپ ترمز یک چرخ گریپاژ کرده باشد و ترمز به درستی نگیرد.

هزینه تعمیر جلوبندی کمری

هزینه تعمیرات جلوبندی خودرو ها و این خودرو به موارد زیادی بستگی دارد. با توجه به اشکالاتی که در قطعات خودرو شما مشکل دارد و خدماتی که انجام می شود متفاوت است. همچنین هزینه اجرت تعمیر جلوبندی کمری نیز بستگی به تعمیراتی که در خودرو شما انجام می شود دارد، اما شما می توانید جهت اطلاعات دقیق تر از قیمت و استعلام اجرت خودرو خود با اتو رگلاژ تماس بگیرید. اما در ادامه هزینه تعمیر چند مورد از قسمت های این خودرو را برای شما بیان می کنیم.

 

-تعمیر اکسل عقب( بلبرینگ ژامبون/ تعویض کامل اکسل)  150.000 تومان

-تعویض بلبرینگ چرخ عقب و چرخ جلو یک طرف : 40.000 تومان

-تعویض کمک فنر های جلو دو طرف:70.000 تومان

-جلوبندی کامل (سیبک، موج گیر/طبق با میزان فرمان): 100.000 تومان

-تعبیر جعبه فرمان هیدولیک (شیر فرمان و پمپ هیدرولیک): 150.000 تومان

خدمات تعمیر جلوبندی کمری در جلوبندی سازی اتو رگلاژ

جهت انواع تعمیرات شیشه خودرو خود می توانید به یکی از بهترین تعمیرگاه های ششه یعنی شیشه اتومبیل عبدالهی مراجعه کنید.

بهترین جلوبندی سازی کمری کجاست؟

جلوبندی سازی مهرداد اتو رگلاژ با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

میزون فرمون کمری کجا برم؟

جلوبندی سازی مهرداد اتو رگلاژ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید