تعمیر جلوبندی i30

تعمیر جلوبندی i30

یکی از دغدغه های عموم مردم همواره تعمیر جلوبندی خودرو بوده است. این قسمت در خودرو اطلاعات اهمیت زیادی برخوار است و جزو قطعات حیاتی آن محسوب می شود. به حدی که اگر این قسمت در خودرو ها وجود نداشته باشد، خودروی شما هیچ تفاوتی با یک ارابه چوبی نداشته و کاملا بلا استفاده است. به همین دلیل امروز ما تصمیم گرفتیم تا موضوع مقاله خود را تعمیر جلوبندی i30 اختصاص دهیم. از همین رو در این مقاله با معرفی یکی از مهم ترین قطعات خودرو و کاربرد آن ها همراه ما باشید و این صفحه با ترک نکنید.

جهت تعمیر جلوبندی هیوندا i30 می توانید با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

تعمیر جلوبندی i30

خودرو i30

این خودرو یک خودرو کامپکت می باشد که توسط شرکت کره ای هیوندای موتور تولید می شود. خودرو هیوندای آی سی از سال دوهزاروهفت در سه نسل هاچ بک سه در، هاچ بک پنج در و استیشن واگن پنج در عرضه می شود. نسل دوم این ماشین در ماه سپتامبر دوهزارویازده در نمایشگاه بین المللی خودروی فرانکفورت رونمایی شد. در ادامه ما می خواهیم درمورد جلوبندی آیسی با شما صحبت کنیم.

جهت تعمیر جلوبندی هیوندا i30 می توانید با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

تعمیر جلوبندی  i30

هنگامی که حرف از جلوبندی خودرو می زنیم، منظورمان همان محور جلویی و زیرین خودرو و قطعات آن قسمت می باشد. وظیفه این قسمت هدایت، تعادل و حرکت آن محسوب می شود. با وجود این قطعه در خودرو آی سی و یا تمام خودرو ها شما در ناهمواری ها به راحتی حرکت می کنید و هنگام رانندگی احساس راحتی دارید. همچنین در مواردی جلوبندی خودرو از چپ شدن خودرو جلوگیری می کند. قطعات مختلفی در جلوبندی خودرو وجود دارد که هر کدام کار مهمی را انجام می دهند و  در صورت نقص در هر کدام از آن ها حرکت و تعادل خودرو شما یه مشکل بر میخورد.

هشدار: در صورتی که هر گونه نشانه و صدای نامتعارف و غیر عادی در جلوبندی خودرو خود مشاهده کردید سریعا به تعمیرگاه مراجعه کنید چرا که هر چقدر دیر تر اقدام کنید مشکل قطعه جلوبندی شما بدتر شده و هزینه بیشتری نیز باید بپردازید.

جهت تعمیر جلوبندی هیوندا i30 می توانید با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

قطعات جلوبندی i30

همانطور که اشاره کردیم جلوبندی شامل قطعات مختلفی است که برخی از آن ها شامل موارد زیر می باشند:

-رام

-فنر و کمک فنر ها

-فرمان و میل فرمان

-سیبک ها

-سیستم تعلیق جلوبندی

-سگ دست

-شغال دست

-طبق

-میل تعادل یا میل موجیگر

هر کدام از این قطعات کار خاص و مهمی را انجام می دهند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

قطعات جلوبندی i30

1.سیبک ها:

سیبک فرمان قطعه ای می باشد که هم چرخ ها را به سیستم تعلیق متصل می کند و هم موجب چرخش چرخ ها می شود. این قطعه به شکل کروی بوده و موجب چرخش سه محور مختصاتی می شود که بدین ترتیب باعث هدایت و فرمان دهی به قسمت جلویی خودرو می شود. علاوه بر این سیبک حرکت های نا خواسته مانند ورود به یک دست انداز را خنثی می کند. سیبک فرمان از طرفی به طبق های خودرو و از طرفی دیگر به متعلقات چرخ متصل می شود. فرمان خودرو را به هر طرف بچرخد سیبک خودرو نیز به همان طرف می چرخد. سیبک ها همیشه تحت فشار نیروهای کششی می باشند و در تلاش هستند تا میزان اصطکاک بیت قطعات را کاهش دهند.

 2.رام

رام قطعه ای فلزی است که از دو سمت به شاسی ها وصل می شود و قسمت های دیگر جلوبندی از طریق این قطعه به اتاق وصل می شوند.

3.طبق:

این قطعه بازو هایی هستند که سیستم تعلیق خودرو را به شاسی آن وصل می کنند. طبق ها توسط بوش ها به شاسی خودرو از طریق اتصال گوی و کاسه به چرخ خودرو متل می کند.

4.فنر:

فنر یا لول فنر قطعه ای می باشد که وزن اتاق روی آن واقع شده است فنر ها بر اساس قابلیت ارتجاعی که دارند، اکثر ضربات جاده بر روی آن ها وجود دارد. ارتفاع زدن و تغییر فنر در خودرو یک امر غیر استاندارد به حساب می آید.

5.کمک فنر:

کمک فنر قسمتی است که در نزدیکی چرخ ها متصل شده تا نوسانات فنر را کنترل کرده و آن را روان کند. یک سر فنر به اتاق شاسی و سر دیگر آن به سیستم تعلیق مانند پوسته اکسل یا طبق متصل می باشد. در این وضعیت حرکت فنر باعث افزایش و کاهش طول کمک فنر می شود.

انواع کمک فنر:

-کمک فنر

-کمک فنر گازی یا بادی

-تلسکوپی

-کمک فنر هیدرواستاتیکی

-کمک فنر اهرمی

هزینه تعمیر قطعات جلوبندی  i30

یکی از راه های تعمیر جلوبندی i30 و یا تمام خودرو ها تعویض قطعات آن ها محسوب می شود. از این رو می خواهیم در این  بخش قیمت قطعات جلوبندی این خودرو را برای شما بیان کنیم. اما قبل از آن به یاد داشته باشید که اجرت تعمیر جلوبندی این خودرو و خودرو های دیگر بستگی به قطعه ای که خراب شده است، کاری که روی جلوبندی شما انجام شده و مواد مصرفی آن بستگی دارد. اما شما برای اطلاع از اجرت تعمیر جلوبندی i30 با اتو رگلاژ تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

قیمت برخی از قطعات جلوبندی این ماشین به شرح زیر هستند:

 

-دسته موتور عقب خودرو هیوندای i30: 1.100.000 میلیون تومان

-بوش طبق جلو پایین هیوندای i30: 170.000 هزار تومان

-میل موجگیر یا میل تعادل خودرو هیوندای i30: 260.000 هزار تومان

-کمک فنر جلو راست هیوندای i30: 1.870.000 میلیون تومان

-طبق جلو پایین راست نیمه آلومینیومی هیوندای i30: 2.000.000 میلیون تومان

-بوش طبق بالا هیوندای i30: 500.000 هزار تومان

-بوش طبق بزرگ هیوندای i30: 200.000 هزار تومان

-میل موجگیر عقب راست خودرو هیوندای i30: 550.000 هزار تومان

تهیه قطعات و لوازم یدکی هیوندای i30

لوازم یدکی این خودرو جزو گروه هایی است که تمام قطات مانند قطعات بدنه، قطعات موتوری،  قطعات گیربکس، قطعات برقی و لوازم داخل کابین هیوندای i30  در انبار های اتو رگلاژ موجود است. همانطور که می دانید، بسیاری از قطعات خودرو باید پس از کارکرد مشخص تعویض شوند. اگر تعویض این قطعات در زمان مشخص تعویض نشوند، احتمال به وجود آمدن جران ناپذیر بسیار بالا می باشد. علاوه بر این گاهی اوقات به دلیل بروز تصادفات اکریت قطعات بدنه، جلوبندی و یا موتور آسیب شدیدی می بینند و در این شرایط شما باید اقدام به تهیه لوازم یدکی کنید.

جهت تعمیر جلوبندی هیوندا i30 می توانید با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

شما می توانید تمامی قطعات جلوبندی i30 را تنها با یک تماس یا اگر تمایل دارید به صورت حضوری از اتو رگلاژ تهیه کنید.

جهت تعمیر، تعویض و خرید شیشه های خودرو ها می توانید به یکی از بهترین تعمیرگاه های شیشه یعنی شیشه اتومبیل عبدالهی مراجعه کنید.

خدمات تعمیر جلوبندی هیوندا i30 در جلوبندی سازی اتو رگلاژ

هزینه و اجرت تعمیر جلوبندی i30 چقدره؟

برای استعلام قیمت دقیق هزینه و اجرت جلوبندی i30با شماره 09194143400 تماس بگیرید.

مدت زمان تعمیر جلوبندی آی 30 چند دقیقه است؟

بستگی به نوع خرابی متغیر است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید